Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera Mitcha - cicha, szybka i 100% praktyczna


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Primera Mitcha to ciekawostka, bowiem jest to wersja LX, czyli wszytko sterowanie ręcznie do tego brak obrotomierza ale klimatyzacja jest :)

Auto cholernie zadbane - naprawdę igła i tak trzymać :D

 

Zmiany pod maską:

 

Pierwszego pomiaru dokonaliśmy po wymianie wałka ssącego na model z SR20DE (Sunny GTi) w stosunku do katalogowej serii udało nam się ugrać ekstra 8KM:

Mitch.jpg

 

Po kolejnych spotkaniach w moim skromnym Garage w aucie zaszły następujące mody:

- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)

- zmiana kolektora wydechowego na odpoweidnik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC (mój stary dobry wydech)

- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza

- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11

- zamiana ECU na odpowiednik z Priemry GT

- zmodyfikowana przepustnica gazu

- SMT6 + strojenie

 

Mitch15-1.jpg

 

Parę fotek:

 

Dwa mózgi:

IMG_0041.jpg

 

Sport Auspruff:

IMG_0309.jpg

 

Pod maską wygląda to tak:

IMG_0317.jpg

IMG_0319.jpg

IMG_0320.jpg

 

No i obrotomierz dodany:

IMG_0315.jpg

 

Więcej zdjęć zapoda pewno właściciel - oby odnalazł te na alu 15" :D

 

Ja od siebie mogę dodaj jeszcze to:

mitchnarolkach.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem przyjemnosc widziec autko kilkakrotnie na zlotach i hamowni i musze powiedziec ze jest bardzo przyjemniaste!! Potwierdzam: kawal dobrej roboty :!: keep it up :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mitch,kiedy staniemy na kresce?na wiosnę może sie uda???do twoich zmian brak mi tylko wydechu ale puki co ten zostaje seryjny[tylko kata się pozbyłem]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, w tej samej dziupli dokonywaliście modów i są one identyko, czyli wnioski proste:

Kolekotr 4-2-1 po portingu plus pełen przelotowy wydech daje przy tym poziomie modyfikacji ekstra 10Nm i 10KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mitch,kiedy staniemy na kresce?na wiosnę może sie uda???do twoich zmian brak mi tylko wydechu ale puki co ten zostaje seryjny[tylko kata się pozbyłem]

No to na wiosnę możemy się zmierzyć :D Byle przed włożeniem dmuchawki do Twojego wozu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Mitch zapraszam do odwiedzenia topicu o mojej czerwonej Primie - jest tam pewien diwajs który by Cię zainteresował :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wczoraj Coobcio (a któżby inny :D ) dokonał kolejnego upgradu - pod maskę wleciało regulowane kółko rozrządu. Jakieś 2-3 godzinki grzebania, strojenia SMT6 i hamownia wypłuła 161 kucy i 199 Nm. Jestem cholernie zadowolony, doszło ponad 8 km i 13 niutków i to naprawdę czuć, zwłaszcza na niższych obrotach jest żwawszy. A oto wykresik:

wykres_10_2007.jpg

Podobno miejscami już brakowało wachy, żeby bardziej dolać, więc następny etap to wrzucenie jakiejś lepsiejszej pompy paliwa (walbro 255 l).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wleciało na oba ale zauważyłem że zdecydowanie najwięcej dawało kręcenie wałkiem ssącym... Paliwa brakuje w zakresie w zasadzie od 1000 obr.min do jakiś 6000 potem jest idealnie i nic się nie do poprawić, obstawiam że po upgradu układu paliwowego w wspomnianym zakresie dojdzie jeszcze z 4-5Nm...

 

Ps. Na te chwilę u Mitcha można tak doregulować rozrząd - kosztem pracy silnika na wolnych obrotach że okolice 165KM i 210Nm są w zasięgu ręki pod warunkiem że coś się zrobi z brakami paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzięki dr.nismo ta prima jest mocna-czy wreszcie mitch sopotkamy się na kresce,bo ja już mam 3 z kolei primę i jaoś nie możemy się sprawdzić :one: -już 2 lata wstecz miałem ochotę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki Mitch nie zagazuje primy to różnica między wami jest jakieś 200KG co przesądza o wyniku, żeby mu dorównać w czasach na ćwiartkę to musiał byś mieć ze 180KM & 210-220Nm... i do tego dobre opony na przodzie.

 

Dziś Mitch się chwalił że na pierwszych dwóch biegach ma kłopoty z trakcją, co to będzie jak do niego WALBRO wleci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...