Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.0 TD niestety umarl podczas jazdy


Gość ZOMBIAGH

Rekomendowane odpowiedzi

pojawil sie pewnego rodzaju "problem" z moim psotnym autem.Podczas jazdy w Niemczech(przy ok 140 km/h) silnik zwyczajnie sie skonczyl tzn cos zachrobotalo i w lusterku zobaczylem wielka chmure siwego dymu i bylo juz pozamiatane (laweta,koszty,smutek,piwo :) ).Mam pytanie co sie moglo stac bo silnik podczas ruszania autem w tyl i do przodu na postoju na 5.biegu stuka a rozrusznik w ogole nie daje rady-najdziwniejsze jest to ze do wymiany rozrzadu mialem jeszcze 18 tys km wiec to raczej nie pasek.Jeszcze dzwiniejsze jest to ze na bagnecie pokazuje mi ze mam ze 2 litry wiecej oleju-sprawdzalem olej i jest to olej a nie mieszanka z np plynem chlodzacym czy olejem napedowym!!Pytanie numer 2 to czy taniej naprawiac silnik czy go dokupic od jakiegos rozbitka jesli byblaby to powazna wada??aha silnik ma przejechane niecale 173 tys km a auto z 99 roku wiec jeszcze wiesze moje zdziwienie...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym radził remoncik a nie kupno silnika(niewiadomo co sie trafi),silnik z rozbitka też trochę kosztuje,,,,a tak przynajmniej będziesz mial pewnosc!!!!ale najpierw ściag glowice i sprawdz na wlasne oczy co sie stało!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tylko uszczelkę pod głowicą rozdarło między cylindrami? Ja tak miałem. W czasie jazdy zdechł. Potem tylko rozrusznik kręcił i tylko gwizd było słychać. Stracił kompresję na 2 garach bo dziura w uszczelce miała 5 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ubywa ci plynu w chłodnicy????Jurgenik może miec racje,może byc tylko uszczelka,podobnie mialem w sunny z CD17,tylko wtedy poszla mi głowica!ale dało się ją pospawać!ściąg glowice i sprawdz uszczelke!!!powodzenia,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bagnecie pokazuje mi ze mam ze 2 litry wiecej oleju-sprawdzalem olej i jest to olej a nie mieszanka z np plynem chlodzacym czy olejem napedowym
jakby to była uszczelka pod głowicą to był by płyn chłodzący z olejem, a przeciez ZOMBIAGH sprawdził to, więc może się "coś" rozsypało do miski olejowej, że aż tak się podniósł stan oleju :?:

Chyba najmniej kłopotliwe jest odkręcenie miski i zajrzenie od dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zadymił na siwo, to mogła rozsypać się turbina. Chrobotanie przy obracaniu silnika, może świadczyć o dostaniu się jej szczątków do komór spalania. Dodatkowo kawałki turbo mogły uszkodzić zawory.

Zdejmij głowicę i zobacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ZOMBIAGH

dzieki za wszystkie podpowiedzi-nie odpowiadalem zbyt szybko bo niestety jestem w uk a w domu nie mam neta i tylko czasem wskakuje do kafejki.Rzeczywiscie powodow moze byc wiele co do smierci silnika ale wyjasni sie to mniej wiecej za tydzien jak sie rozbierze silnik-teraz zwyczajnie nie mam mozliwosci ale sam jestem ciekaw jak diabli co sie stalo i mam nadzieje ze niewiele-ale to tylko nadzieja bo kilka godzin przed smiercia silnik dziwnie "tyrkal" na wolnych obrotach mniej a na wysokich bardzo czyli cos sie gdzies obcieralo tak na wysokosci prawej strony silnika przy pompie wtryskowej ale po jakims czasie ucichl (1,5h) i bylo spokojnie przez jakies 600 km -moc,przyspieszenie,zuzycie paliwa itd w normie jednym slowem luzik ale niestety.Dam znac jak sie wyjasni to moze ktos sie ustrzeze takiego wypadku.jeszcze raz dzieki za zainteresowanie i chec pomocy.pozdrawiam

PS.Jakby ktos mial do sprzedania taki wlasnie silnik tylko z papierami o przebiegu (bo drugi trup mi niepotrzebny :) )to prosze dac znac-nigdy nie zawadzi miec dwoch :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...