Gość Eric Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Zamierzam kupic Terrano z 2002-3-4r ale nie jestem pewien z jakim silnikiem 2.7 czy3.0.Podobno 3.0 jest bardziej awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 2.7 to TD a 3.0 to benzyna więc już jest różnica... poza tym temat już był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 2.7 to TD a 3.0 to benzyna więc już jest różnica...poza tym temat już był... Nie moge sie z Tobą zgodzić. Nissan w Terrano montował diesla 3.0di. Co do awaryjnosci to nic nie powiem, ale mój szef ma ten silnik i bardzo sobie chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 3.0 di diesel jest silnikiem z Patrola. Wiele Patroli miało ten silnik wymieniany na gwarancji. Wybuchały głowice. Wiecej informacji nt silników znajdziesz na Zależy na jaki egzemplarz trafisz. Polecam 2,7 tdi. Silnik sprawdzony. Ma łańcuch rozrządu. Ja jeżdżę z 2,7tdi. Wymieniam tylko filtry i płyny. Niskie koszty eksploatacji Silnik ma 134KM i jest wystarczający do tego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eric Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 3.0 di diesel jest silnikiem z Patrola. Wiele Patroli miało ten silnik wymieniany na gwarancji. Wybuchały głowice. Wiecej informacji nt silników znajdziesz na Zależy na jaki egzemplarz trafisz. Polecam 2,7 tdi. Silnik sprawdzony. Ma łańcuch rozrządu. Ja jeżdżę z 2,7tdi. Wymieniam tylko filtry i płyny. Niskie koszty eksploatacji Silnik ma 134KM i jest wystarczający do tego samochodu. Wlasnie o taka informacje mi chodzilo aby sie upewnic ktory motor,ale tak jak mowisz lepsze to co sprawdzone tzn 2,7TDI.Od dwoch lat pracuje w Irlandii(w gorach chrabstwa Kerry) i jeep'ow jest tu cale mnostwo a takie Terrano jest zaprzegane np do dwuosiowych przyczep do przewozenia po dwa koniki naraz i nie tylko.Mysle ze ci ludzie nie moga sie mylic co do Terrano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 do przewozenia po dwa koniki naraz Zawsze to te dwa konie więcej :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Silniki 3.0 Di były montowane tylko w końcu produkcji Terrano II. Wiekszość jeżdżących Tyranów ma silniki 2.7 tdi . Myślę , że w Irlandii tak jak i w Wielkiej Brytanii ten model Nissana jest bardzo popularny i nie będziesz miał żdanego problemu z kupnem dobrego egzemplarza. Ceny tych samochodów są tam bardzo przyzwoite. Chciałem kiedyś ściągnąc z wysp samochód do Polski , ale koszty przeróbek z ruchu lewo- na prawostronny mnie położyły na łopatki. Powodzenia Eric Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Polecam 2,7 tdi. Silnik sprawdzony. Ma łańcuch rozrządu. Ja jeżdżę z 2,7tdi. Silnik ma 134KM i jest wystarczający do tego samochodu. wg mnie nie ma ani paska ani łańcucha 2,7 miały 100 albo 125 KM, o 134 nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 wg mnie nie ma ani paska ani łańcucha Witam. Koła zębate. System nie do zdarcia. To wynika z konstrukcji silnika - wałek rozrządu w kadłubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eric Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Kurna!Podoba mi sie takze Pajero Sport 2,5tdi z 2002-3-4r.Takie cale czarne lub srebrne? Wyglad ma bardziej agrasywny niz Terrano. No i tez ma wszystko co terenowka miec powinna. Ponoc rozrzad cholernie drogi!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Pajero sport jest też samochodem godnym polecenia.Też jest na ramie. Ma wszystko to co powinien mieć samochód terenowy. Jest nie do zajechania Wez pod uwage ze ma troche mniej konikow niz Tyran i jest wiekszy no i ciezszy. Nie wiem jaki ma rozrząd. Może tego nie powinienem pisac na tym forum ale na pewno gdyby cena była taka sama przy takim samym roczniku i przebiegu to ja zdecydowałbym się na Pajero. Zmieniłbym mu chipa , wtedy ma 136 KM. Koszt chipa w Polsce to ok 2500 zl. Ja decydowałem się na Tyrana bo jest wąski, idealnie się wpasowuje w gorskie drogi , wawozy. Wchodzi tam gdzie furmanka z koniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ma ktos u nas w klubie terrano II z silnikiem 3.0? Jak sie tym jedzi w porownaniu do 2.7? Duzo to to pali? Ogolnie prosilbym o jakies plusy i minusy tego silnika i calej reszty ktora tyczy terrano II - zwieszenie, uklad przenoszenia napedu itp.. itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ja mam T2 3.0 w automacie. Pali w mieście bez szaleństw na 2H 10 l, w trasie 2H do 140 km/h 10-11. Silnik jest super wymaga czystego dobrego paliwa. 2.7 pali więcej i jest dużo starszą konstrukcją, dynamika bez porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 wlasnie 2.7 pali gdzies 10-12l a nawet i wiecej jak sie go cisnie w miescie i wydaje mi sie ze moc 125KM jest lekko niewystarczajaca do tego pojazdu. Skoro piszesz o dobrym paliwie czy to oznacza ze 3.0 jest na commonrailu? czy to zwykly TDi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Polecam popytać na www.rajdy4x4.pl w dziale Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 3.0 dość często padały. Jak piszą na rajdy4x4 to w Patrolach nawet wybuchały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 No jeśłi mamy drążyć temat tutaj to dodam że do silnika 3.0 nie ma "nadwymiarów" czyli jak coś klęknie w układzie korbowo tłokowym to .... silnik do wymiany. Oczywiście to przypadek ekstremalny. Ja bym sie ani jedego ani drugiego silnika nie bał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 3.0 jest na common railu, "wybuchały" inne motory w patrolach z powodu przegrzania (nie pamietam dokładnie ale chyba 2.8) ale nie 30 tdi. Mój ma 154 konie i nie ma w żadnym momencie braku mocy czy odejścia. Maksymalny moment osiąga przy 1600 obr/min (na jałowych ma 700o/min) więc wystarczy dotknać gazu a auto rusza nawet z ciężką przyczepą ( 2,5 tony). Jeżdziłem 2,7 i naprawdę nie ma porównania. Spalanie, awaryjność, nowoczesność, dynamika, głośność wszystko przemawia za 3.0 nawet inna jest wydajność klimy. Na forum 4x4 nikt nie wspomina o kłpotach z 3.0. W serwisie nissana też nie (mam kolegę). Po prostu jest to normalny silnik nie tolerujący opału i kiepskiego paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Nie ma porównania z mocą, 2.7 jest starszy i słabszy, ale w nawet w terenie te 125KM daje sobie doskonale radę. Ten sam silnik ma pickup i załadujesz tonę na pakę , 5 osób i wjedziesz wszędzie. Uważam że 2.7 nie należy skreślać. A w przeciwieństwie do 3.0 możesz wlać wszystko. Kolega latem leje OR i silnik to toleruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 3.0 jest na common railu, Nie jest. Ten sam silnik ma pickup Nie zupełnie, ten sam typ, ale TD25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 TD25 to jest silnik 2,5 litra jaki mam np. w D22, a wcześniej był w terrano - tym roboczym (lata 80/90), jeszcze bez turbo. Potem zrobili z terrano osobówkę ale silnik był już 2.7 - niestety nie wiem czy to była modyfikacja TD25 czy coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Potem zrobili z terrano osobówkę ale silnik był już 2.7 - niestety nie wiem czy to była modyfikacja TD25 czy coś innego. Myślę, że to nie jest tak jak było ze 125p - oryginalnie był 1300, za jakiś czas nasi zrobili 1500, a później jeszcze mądrzejsi 1600, że pomiędzy cylindrami został wąski kawałek ścianki. Poważni producenci z góry zakładają kilka wersji pojemnościowych tego samego typu silnika, np. GA, czy VQ od 2.0 do 4.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Nie ma porównania z mocą, 2.7 jest starszy i słabszy, ale w nawet w terenie te 125KM daje sobie doskonale radę. Ten sam silnik ma pickup i załadujesz tonę na pakę , 5 osób i wjedziesz wszędzie. Uważam że 2.7 nie należy skreślać. A w przeciwieństwie do 3.0 możesz wlać wszystko. Kolega latem leje OR i silnik to toleruje. No pewnie że 2.7 napedza terrano w wystarczającym stopniu w każdych warunkach. Znam dwie osoby które maja terrano z tymi motorami i sa zadowoleni. Znam też jedna osobę która jest bardziej zadowolona ale ona ma 3.0 Wystarczy przypomnieć Toyotę LC 90 prado. Miała diesla 3.0 o mocy 125 KM, a potem wszedł D4D 160 KM. Pickup Hilux do niedawna miał 102 KM (muł jakich mało) a teraz ma 120 KM. Wszystkie te auta jeżdżą na całym świecie i w każdych warunkach. [ Dodano: Sro 31 Sty, 2007 19:17 ] Widzę że macie Navarry. Czy któś może wie jakie są różnice w rozwiązaniu napędów Terrano II / Navarra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Różnica w napędach jest taka , że Navara dodatkowo ma blokadę tylnego mostu. Reszta to samo. O sorry ... napędy zapina się pokrętłem ! O jak nowocześnie ! Nie ma wajchy :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Dżemik a czy blokada tylnego mostu jest 100% owa czy LSD (ja mam lsd), i czy prawda jest co powiedzieli mi w nissanie (super spece że Navara może w tyrbie 4H bez ograniczeń jezdzić po czarnym? (T2 niby nie może). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.