Guest Eric Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Zamierzam kupic Terrano z 2002-3-4r ale nie jestem pewien z jakim silnikiem 2.7 czy3.0.Podobno 3.0 jest bardziej awaryjny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 2.7 to TD a 3.0 to benzyna więc już jest różnica... poza tym temat już był... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkowal Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 2.7 to TD a 3.0 to benzyna więc już jest różnica...poza tym temat już był... Nie moge sie z Tobą zgodzić. Nissan w Terrano montował diesla 3.0di. Co do awaryjnosci to nic nie powiem, ale mój szef ma ten silnik i bardzo sobie chwali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 3.0 di diesel jest silnikiem z Patrola. Wiele Patroli miało ten silnik wymieniany na gwarancji. Wybuchały głowice. Wiecej informacji nt silników znajdziesz na Zależy na jaki egzemplarz trafisz. Polecam 2,7 tdi. Silnik sprawdzony. Ma łańcuch rozrządu. Ja jeżdżę z 2,7tdi. Wymieniam tylko filtry i płyny. Niskie koszty eksploatacji Silnik ma 134KM i jest wystarczający do tego samochodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eric Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 3.0 di diesel jest silnikiem z Patrola. Wiele Patroli miało ten silnik wymieniany na gwarancji. Wybuchały głowice. Wiecej informacji nt silników znajdziesz na Zależy na jaki egzemplarz trafisz. Polecam 2,7 tdi. Silnik sprawdzony. Ma łańcuch rozrządu. Ja jeżdżę z 2,7tdi. Wymieniam tylko filtry i płyny. Niskie koszty eksploatacji Silnik ma 134KM i jest wystarczający do tego samochodu. Wlasnie o taka informacje mi chodzilo aby sie upewnic ktory motor,ale tak jak mowisz lepsze to co sprawdzone tzn 2,7TDI.Od dwoch lat pracuje w Irlandii(w gorach chrabstwa Kerry) i jeep'ow jest tu cale mnostwo a takie Terrano jest zaprzegane np do dwuosiowych przyczep do przewozenia po dwa koniki naraz i nie tylko.Mysle ze ci ludzie nie moga sie mylic co do Terrano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 do przewozenia po dwa koniki naraz Zawsze to te dwa konie więcej :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Silniki 3.0 Di były montowane tylko w końcu produkcji Terrano II. Wiekszość jeżdżących Tyranów ma silniki 2.7 tdi . Myślę , że w Irlandii tak jak i w Wielkiej Brytanii ten model Nissana jest bardzo popularny i nie będziesz miał żdanego problemu z kupnem dobrego egzemplarza. Ceny tych samochodów są tam bardzo przyzwoite. Chciałem kiedyś ściągnąc z wysp samochód do Polski , ale koszty przeróbek z ruchu lewo- na prawostronny mnie położyły na łopatki. Powodzenia Eric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bobtrebor Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Polecam 2,7 tdi. Silnik sprawdzony. Ma łańcuch rozrządu. Ja jeżdżę z 2,7tdi. Silnik ma 134KM i jest wystarczający do tego samochodu. wg mnie nie ma ani paska ani łańcucha 2,7 miały 100 albo 125 KM, o 134 nie słyszałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 wg mnie nie ma ani paska ani łańcucha Witam. Koła zębate. System nie do zdarcia. To wynika z konstrukcji silnika - wałek rozrządu w kadłubie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eric Posted October 10, 2006 Share Posted October 10, 2006 Kurna!Podoba mi sie takze Pajero Sport 2,5tdi z 2002-3-4r.Takie cale czarne lub srebrne? Wyglad ma bardziej agrasywny niz Terrano. No i tez ma wszystko co terenowka miec powinna. Ponoc rozrzad cholernie drogi!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Pajero sport jest też samochodem godnym polecenia.Też jest na ramie. Ma wszystko to co powinien mieć samochód terenowy. Jest nie do zajechania Wez pod uwage ze ma troche mniej konikow niz Tyran i jest wiekszy no i ciezszy. Nie wiem jaki ma rozrząd. Może tego nie powinienem pisac na tym forum ale na pewno gdyby cena była taka sama przy takim samym roczniku i przebiegu to ja zdecydowałbym się na Pajero. Zmieniłbym mu chipa , wtedy ma 136 KM. Koszt chipa w Polsce to ok 2500 zl. Ja decydowałem się na Tyrana bo jest wąski, idealnie się wpasowuje w gorskie drogi , wawozy. Wchodzi tam gdzie furmanka z koniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Ma ktos u nas w klubie terrano II z silnikiem 3.0? Jak sie tym jedzi w porownaniu do 2.7? Duzo to to pali? Ogolnie prosilbym o jakies plusy i minusy tego silnika i calej reszty ktora tyczy terrano II - zwieszenie, uklad przenoszenia napedu itp.. itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sintra Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Ja mam T2 3.0 w automacie. Pali w mieście bez szaleństw na 2H 10 l, w trasie 2H do 140 km/h 10-11. Silnik jest super wymaga czystego dobrego paliwa. 2.7 pali więcej i jest dużo starszą konstrukcją, dynamika bez porównania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 wlasnie 2.7 pali gdzies 10-12l a nawet i wiecej jak sie go cisnie w miescie i wydaje mi sie ze moc 125KM jest lekko niewystarczajaca do tego pojazdu. Skoro piszesz o dobrym paliwie czy to oznacza ze 3.0 jest na commonrailu? czy to zwykly TDi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Polecam popytać na www.rajdy4x4.pl w dziale Nissana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 3.0 dość często padały. Jak piszą na rajdy4x4 to w Patrolach nawet wybuchały Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 No jeśłi mamy drążyć temat tutaj to dodam że do silnika 3.0 nie ma "nadwymiarów" czyli jak coś klęknie w układzie korbowo tłokowym to .... silnik do wymiany. Oczywiście to przypadek ekstremalny. Ja bym sie ani jedego ani drugiego silnika nie bał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sintra Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 3.0 jest na common railu, "wybuchały" inne motory w patrolach z powodu przegrzania (nie pamietam dokładnie ale chyba 2.8) ale nie 30 tdi. Mój ma 154 konie i nie ma w żadnym momencie braku mocy czy odejścia. Maksymalny moment osiąga przy 1600 obr/min (na jałowych ma 700o/min) więc wystarczy dotknać gazu a auto rusza nawet z ciężką przyczepą ( 2,5 tony). Jeżdziłem 2,7 i naprawdę nie ma porównania. Spalanie, awaryjność, nowoczesność, dynamika, głośność wszystko przemawia za 3.0 nawet inna jest wydajność klimy. Na forum 4x4 nikt nie wspomina o kłpotach z 3.0. W serwisie nissana też nie (mam kolegę). Po prostu jest to normalny silnik nie tolerujący opału i kiepskiego paliwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Nie ma porównania z mocą, 2.7 jest starszy i słabszy, ale w nawet w terenie te 125KM daje sobie doskonale radę. Ten sam silnik ma pickup i załadujesz tonę na pakę , 5 osób i wjedziesz wszędzie. Uważam że 2.7 nie należy skreślać. A w przeciwieństwie do 3.0 możesz wlać wszystko. Kolega latem leje OR i silnik to toleruje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 3.0 jest na common railu, Nie jest. Ten sam silnik ma pickup Nie zupełnie, ten sam typ, ale TD25. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 TD25 to jest silnik 2,5 litra jaki mam np. w D22, a wcześniej był w terrano - tym roboczym (lata 80/90), jeszcze bez turbo. Potem zrobili z terrano osobówkę ale silnik był już 2.7 - niestety nie wiem czy to była modyfikacja TD25 czy coś innego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Potem zrobili z terrano osobówkę ale silnik był już 2.7 - niestety nie wiem czy to była modyfikacja TD25 czy coś innego. Myślę, że to nie jest tak jak było ze 125p - oryginalnie był 1300, za jakiś czas nasi zrobili 1500, a później jeszcze mądrzejsi 1600, że pomiędzy cylindrami został wąski kawałek ścianki. Poważni producenci z góry zakładają kilka wersji pojemnościowych tego samego typu silnika, np. GA, czy VQ od 2.0 do 4.0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sintra Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Nie ma porównania z mocą, 2.7 jest starszy i słabszy, ale w nawet w terenie te 125KM daje sobie doskonale radę. Ten sam silnik ma pickup i załadujesz tonę na pakę , 5 osób i wjedziesz wszędzie. Uważam że 2.7 nie należy skreślać. A w przeciwieństwie do 3.0 możesz wlać wszystko. Kolega latem leje OR i silnik to toleruje. No pewnie że 2.7 napedza terrano w wystarczającym stopniu w każdych warunkach. Znam dwie osoby które maja terrano z tymi motorami i sa zadowoleni. Znam też jedna osobę która jest bardziej zadowolona ale ona ma 3.0 Wystarczy przypomnieć Toyotę LC 90 prado. Miała diesla 3.0 o mocy 125 KM, a potem wszedł D4D 160 KM. Pickup Hilux do niedawna miał 102 KM (muł jakich mało) a teraz ma 120 KM. Wszystkie te auta jeżdżą na całym świecie i w każdych warunkach. [ Dodano: Sro 31 Sty, 2007 19:17 ] Widzę że macie Navarry. Czy któś może wie jakie są różnice w rozwiązaniu napędów Terrano II / Navarra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Różnica w napędach jest taka , że Navara dodatkowo ma blokadę tylnego mostu. Reszta to samo. O sorry ... napędy zapina się pokrętłem ! O jak nowocześnie ! Nie ma wajchy :029: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sintra Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Dżemik a czy blokada tylnego mostu jest 100% owa czy LSD (ja mam lsd), i czy prawda jest co powiedzieli mi w nissanie (super spece że Navara może w tyrbie 4H bez ograniczeń jezdzić po czarnym? (T2 niby nie może). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.