crensch Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 O sorry ... napędy zapina się pokrętłem ! O jak nowocześnie ! Nie ma wajchy i nie wiem czy to jest lepsze - czasem przelaczenie trwa bardzo dlugo i nie widomo kiedy sie skonczy Navara może w tyrbie 4H bez ograniczeń jezdzić po czarnym? ja tez o tym bylme przekonany...najpierw przez speca z t&t a pozniej w miejscu zakupu ktory zreszta poradzil jak wyjezdzlalem "o jest ddzysto to moze pan w drodze do domu przetestowac 4x4"..dzisas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 No widze ze temat jednak sie u nas na forum rozwinal. Zapytalem o T2 bo to chyba ostatni egzemplarz z manulanym (wajha) przelaczaniem napedow. Podoba mi sie to autko no i dlatego chcialem zapytac jak sprawdza sie w bojach silnik 3.0 z moca ponad 150KM. To juz sporo i mozna powiedzec ze chyba wystarczajaco do tego pojazdu. W pracy mam T2 z silnikem 2.7. Kilkukrotnie jechalem tym pojazdem nawet w miare daleko. Na trasie nie dalo sie nim prawie nikogo wyprzedzic... Nie chodzi mi tu zaraz o to by sie z kims scigac ale naprawde z 3ma osobami na pokladzie odnioslem wrazenie ze ten silnik ma za mala moc jezeli chodzi o jazde po czarnym. W terenie to co innego... w zupelnosci wystarczy zwlaszcza ze zawsze mozna zalaczyc reduktor. A jak sprawa wyglada z napedami? Cos sie psuje? pada cos? sa jakies problemy przy silniku 3.0? Podobno caly naped, polosie, mechanizmy sa te same co w 2.7. Jest to wystarczajaco dobrze wykonane ze wytrzymuje te 150KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 W navarze jest blokada tyłu 100%. Terrano z 3 daje sobie radę za wyjątkiem skrzyni biegów, czasami po większym przebiegu są małe problemy. Podobno ? U mnie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Mogę powiedzieć tylko tyle że jeżdże t2 3.0 aut od lipca i nic się nie dzieje a ostro dostał (sprinty, holowania ciężkich przyczep itp). CHŁOPAKI CZY KTOŚ WIE CO OZNACZA KONTROLKA "ATP" CZERWONA ŚWIECĄCA PRZY OPERACJACH NA REDUKTORZE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m4341 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 potrafi oprzez immo stanać i bedziecie z pola na lawecie ciagnąć do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 potrafi oprzez immo stanać i bedziecie z pola na lawecie ciagnąć do serwisu. Może podasz jakies szczegóły - to co piszesz niczego nie wnosi do tematu. Samochód chodzi dobrze i niejednego zostawi w polu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Poszukaj na forum - pisalismy o obu silnikach. 3.0 Td troche się różni od tego w patrolu, ale nie o to chodzi. Mój 3.0 ma 100.000 i zadnej wpadki. Auto jeżdzi 180 km/h bez problemu, jest bardziej oszczedny i o wieeele bardziej dynamiczny. Wybaczcie chłopaki ale jezdziłem 2,7 i w/g mnie jest to motor za słaby do tego auta. 3.0 ma jedna wade - wymaga dobrego paliwa. W Polsce tankuje na BP,Shellu i Statoil i jest super. W Rumunii auto przechodziło w tryb awaryjny i trzeba było płukac układ. Na Słowacji to samo. Nie wiem jak mogła by wyglądac wyprawa gdzieś w dzikie tereny. Trzeba by mieć coś do filtrowania paliwa. Najlepiej przejechac się Terrano 2,7 potem 3,0 i rozwieją się twoje watpliwości. Ja tak zrobiłem i chyba nie ma innego rozwiazania Twoich watpliwosci. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 2.7 ma ten plus jak pisałeś - pali wszystko. Na asfalcie jak się ktoś przesiądzie z osobówki to koników trochę brakuje , 3.0 jest lepszy na pewno, ale w terenie idzie dobrze. Wyciagałem drzewa z lasu na linie BTW 180km/h bałbym się jechać , gnie na zakrętach bardzo - wysoko środek ciężkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 BTW 180km/h bałbym się jechać , gnie na zakrętach bardzo - wysoko środek ciężkości. tylko proste - A2 i Most Siekierkowski - nasze ulubione :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Na prostej idzie jak burza, jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redwater Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 dzis sie sprobowalem z jakims nowym land cruiserem po czarnym, musze powiedziec ze bylem mile zaskoczony kiedy koles z LC cisnal ile fabryka dala i nie mogl mi odejsc, do 90 km/h troche jakby sie oddalal, ale nieznacznie, natomiast od 90km/h do 130 km/h dochodzilem go jak chcialem. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Ja się mocowałem z LC 120 D4D 163 KM. Poszło ładnie. W trybie sportowym mój automat rozstrzelał LC. LC prowadził mój kumpel i wiem że dawał ile fabryka. Ale mozna powiedzieć ze z moim Niskim :diabel2: rozdalismy karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ika74 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 dzemik- z ktorego roku masz terrano? jak jest z odpalaniem w zimie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Mam z 2002 . Zimą i latem odpala super. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tego samochodu - jedynie rozregulowująca się zbieżność przodu przy ostrej jeździe poza asfaltem - ale zmieniłem styl jazdy i już się nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borek21 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Witam kolegów, takie małe zapytanko.Jade dzisiaj ogladać tego Nissanka: http://otomoto.pl/nissan-terrano-2-7tdi-C4284691.html Na co zwrócić uwage,autko bylo sprowadzone z włoch w październiku zeszłego roku. Słyszałem ze to bardzo dobre silniki,autko bedzie używane w trasie i na polowanka,no i jazda po lesie jakimś małym błotku... :one: dzemik a za co te pozdrowionka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Z tymi pozdrowionkami to ma każdy - nie martw się To jest automat. Co do auta to do sprawdzenia: Silnik - czy ma kopa i nie kopci za bardzo Skrzynia - reduktor na N i pojechać biegami, czy nie rzęzi - czasami lubią polecieć łożyska w środku. Generalnie jak kupisz auto niezajeżdżone i nie będziesz zajeżdżał to ci będzie dłuuuuugo służyć. Aha - silnik ma zapalać od pierwszego dygnięcia rozrusznika, taka norma, jak jest inaczej to mogą być kłopoty jakieś. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borek21 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Powiem tak,kopa to on ma,i nie kopci,bez problemu sie rozpedza do 130,potem zwolnilismy bo sie droga konczyla;p ale ogólnie wydawało sie ok,w zawieszeniu żadnych stuków,silnik ładnie sie na obroty wkręca... ,jutro jak bedzie mialo dojsc do sfinalizowania transakcji,sprawdze jeszcze te napedy,czyli na N powrzucam biegi i posłucham co i jak :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Sprawdż auto w lekkim terenie czy działają : - napęd na 4 koła - reduktor Sprawdż zawieszenie przednie czy nic nie stuka na dziurach i na prostej drodze czy nie ściąga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borek21 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 no wiec....autko kupione :one: wziąłem tego nissana,widac ze autko zadbane,jest ksiązka serwisowa,nawet rachunki z wloskiego pzeglądu...mam nadzieje że będe zadowolony,napewno wstawie dokladne fotki.Sprawdziliśmy napędy,działaja bez zarzutu,jak wrzuciłem reduktor na N, to na 3 biegu bylo słychać leciutkie pukanie,ale po przegazowaniu juz nie słychać...nie wiem,ale wydaje mi się że to nic takiego.Pozatym autko bomba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Silnik 2,7 jest naprawdę dobry chociaż niektórzy narzekają na mniejszą moc niż 3,0. Chodzi jak zegarek. Wymiana oleju i filtrów .... i tylko paliwo. Nic więcej. Dbaj o zmianę opon między przodem i tyłem . Co 5 tys km najlepiej, bo się tył szybciej zużywa. A tak generalnie to gratulacje :one: i witaj w klubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borek21 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 No faktycznie,na lekkim piasku koła już buksują,trzeba też uważać w zakrętach co do mocy,uważam ze wystarczająco,autko ładnie sie rozpędza...co musze wymienić to prawdopodobnie termostat, wskazówka tylko ciut sie podnosi i nie grzeje tak jak powinien.Ale to błachostka.Jak porobie zdjęcia to napewno wstawie :one: hehe,pozdrawiam wszystkich Terranowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stawoska Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Witam wszystkich. Od niedawna stałem się w zasadzie przypadkowym posiadaczem Nissana Terrano 2 z silnikiem 2,4 benz. W prawdzie planowałem zakup innego autka terenowego ale jak tu przegapić okazję Póki co nie miałem jeszcze okazji przetestowania T2 w trudniejszych warunkach ale już nie mogę się doczekać zimy.... Tymczasem mam pytanko bo widzę, źe tu dużo fachowców: czy okrągłe lampy można zastąpić nowszymi z modelu T2 po lifcie (szkła prostokątne)?? Niestety, te które mam zamontowane słabiutko oświetlają drogę? Czy taka zmiana jest możliwa i ewentualnie jak dużych wymaga modyfikacji?? Pozdrawiam wszystkich i życzę Spokojnych Świąt BN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurystaDOL Opublikowano 3 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2024 W dniu 2.10.2006 o 19:11, dzemik napisał: 3.0 di diesel jest silnikiem z Patrola. Wiele Patroli miało ten silnik wymieniany na gwarancji. Wybuchały głowice. Wiecej informacji nt silników znajdziesz na Zależy na jaki egzemplarz trafisz. Polecam 2,7 tdi. Silnik sprawdzony. Ma łańcuch rozrządu. Ja jeżdżę z 2,7tdi. Wymieniam tylko filtry i płyny. Niskie koszty eksploatacji Silnik ma 134KM i jest wystarczający do tego samochodu. Gdzie ty przyjacielu masz tam łańcuch ?? chyba w reduktorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.