Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Rozrząd


radzi83

Recommended Posts

Witam.

Jaki jest szacunkowy łączny koszt (części+robocizna) wymiany rozrządu w P11 2.0td `97r. przebieg 180 tys.? Co ile należy wymieniac? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam

Kompletny rozrząd to dwa paski i trzy rolki

Koszt między 350 - 600 zł za części (zależy od marki części)

Robocizna nie powinna przekroczyć 80 - 120 zł

Ja płaciłem stówkę za robotę i 460 zł za części w sklepie po znajomościach ;)

Rozrząd przy tym silniku należy wymieniać średnio co około 80 tyś przebiegu. (ASO zaleca co 90 tyś - gwarancja niby, niezależny mechanik - 70 tyś) w zależności od jakości części.

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

w Intercars dwa paski Contitech i trzy rolki SKF to koszt 440pln - robocizna według cennika Q-service to 240pln - oczywiście dają gwarancję (chmmm....ciekawe jak z ew. egzekucją)

Link to comment
Share on other sites

hello frend`s

słuchajcie bo w mojej Primerce P 10 słychac trochę łańcuch rozrządu, a kupiłem wóz jakieś 3 tyg. temu i nie wiem czy i kiedy poprzedni właściciel zmieniał. Czy ja mam zmienić jak go słychać. Bo słychać go najwięcej jak chodzi na ssaniu później milknie albo chodzi ciszej.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
hello frend`s

słuchajcie bo w mojej Primerce P 10 słychac trochę łańcuch rozrządu, a kupiłem wóz jakieś 3 tyg. temu i nie wiem czy i kiedy poprzedni właściciel zmieniał. Czy ja mam zmienić jak go słychać. Bo słychać go najwięcej jak chodzi na ssaniu później milknie albo chodzi ciszej.

pozdrawiam

Po pierwsze jesli masz benzyniaka to nic po Tobie w tym wątku ( masz łańcuch, a diesle mają pasek ).

Po drugie, na Boga, użyj wyszukiwarki, bo temat był wałkowany setki razy na forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest panku83

Witam!!wlasnie niedawno przytrafilo mi sie to nieszczescie....caly koszt wyniusl mnie niecale 1300 zl;(a dlaczego tak duzo???...... :(

1.robota w serwisie + orginalne czesci

2.lista rzeczy do wymiany byla znacznie dluzsza niz podaja powyzej inni(uszczelki pod glowice itp,zawory,rolki napinaczy.....niestety podczas dosc szybkiej jazdy bylem zaskoczony naglym zgasnieciem silnika, wiec przez swoja glupote i nie wiedze...zredukowalem.....i sandal ale niestety strzelilo cos i wiedzialem ze raczej juz nie pojade :( :zly: :029: :/

3.robocizna...mniej wiecej tak jak podaja poprzednicy

4. ....klosz reflektora:(kiedy auto zgaslo jechalem w zakrecie,tymsamym wspomaganie i hamulce...i zawadzilem o slupek przy drodze...plastikowy ale jednak klosz stukl :< :/

I tak wlasnie skonczyla sie moje pierwsze doswiadczenie z zerwaniem paska...pech ale co zrobic,tak bywa..

Dodam jeszcze ze mowa o aucie identycznym jak twoje,p11 grudzien 97r 2.0 td 163 tys...pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...