radzi83 Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Witam. Jaki jest szacunkowy łączny koszt (części+robocizna) wymiany rozrządu w P11 2.0td `97r. przebieg 180 tys.? Co ile należy wymieniac? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piektor Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Witam Kompletny rozrząd to dwa paski i trzy rolki Koszt między 350 - 600 zł za części (zależy od marki części) Robocizna nie powinna przekroczyć 80 - 120 zł Ja płaciłem stówkę za robotę i 460 zł za części w sklepie po znajomościach Rozrząd przy tym silniku należy wymieniać średnio co około 80 tyś przebiegu. (ASO zaleca co 90 tyś - gwarancja niby, niezależny mechanik - 70 tyś) w zależności od jakości części. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest baca Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Witam w sklepie NIPPARTS http://nissanklub.motocom.pl/nissan/primer...7,0,,0,,2.htmlI i robota około 150zł. .a ja w serwisie nissana w Warszawie zapłaciłem 1000zł.za wszystko.Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lokys Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 w Intercars dwa paski Contitech i trzy rolki SKF to koszt 440pln - robocizna według cennika Q-service to 240pln - oczywiście dają gwarancję (chmmm....ciekawe jak z ew. egzekucją) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Pasek nieorginalny wymienia sie po 60tys km, orginał po 90tys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=24898 pozdrawiam KnockOut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubi Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 hello frend`s słuchajcie bo w mojej Primerce P 10 słychac trochę łańcuch rozrządu, a kupiłem wóz jakieś 3 tyg. temu i nie wiem czy i kiedy poprzedni właściciel zmieniał. Czy ja mam zmienić jak go słychać. Bo słychać go najwięcej jak chodzi na ssaniu później milknie albo chodzi ciszej. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 hello frend`ssłuchajcie bo w mojej Primerce P 10 słychac trochę łańcuch rozrządu, a kupiłem wóz jakieś 3 tyg. temu i nie wiem czy i kiedy poprzedni właściciel zmieniał. Czy ja mam zmienić jak go słychać. Bo słychać go najwięcej jak chodzi na ssaniu później milknie albo chodzi ciszej. pozdrawiam Po pierwsze jesli masz benzyniaka to nic po Tobie w tym wątku ( masz łańcuch, a diesle mają pasek ). Po drugie, na Boga, użyj wyszukiwarki, bo temat był wałkowany setki razy na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest panku83 Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Witam!!wlasnie niedawno przytrafilo mi sie to nieszczescie....caly koszt wyniusl mnie niecale 1300 zl;(a dlaczego tak duzo???...... 1.robota w serwisie + orginalne czesci 2.lista rzeczy do wymiany byla znacznie dluzsza niz podaja powyzej inni(uszczelki pod glowice itp,zawory,rolki napinaczy.....niestety podczas dosc szybkiej jazdy bylem zaskoczony naglym zgasnieciem silnika, wiec przez swoja glupote i nie wiedze...zredukowalem.....i sandal ale niestety strzelilo cos i wiedzialem ze raczej juz nie pojade :zly: :029: :/ 3.robocizna...mniej wiecej tak jak podaja poprzednicy 4. ....klosz reflektora:(kiedy auto zgaslo jechalem w zakrecie,tymsamym wspomaganie i hamulce...i zawadzilem o slupek przy drodze...plastikowy ale jednak klosz stukl :< :/ I tak wlasnie skonczyla sie moje pierwsze doswiadczenie z zerwaniem paska...pech ale co zrobic,tak bywa.. Dodam jeszcze ze mowa o aucie identycznym jak twoje,p11 grudzien 97r 2.0 td 163 tys...pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.