Gość chomik_vet Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 MODEL: ALMERA Magic '99 niebieski metalic SILNIK: GA14DE seria UKLAD DOLOTOWY: seria, UKLAD WYDECHOWY: seria, ELEKTRONIKA: klimatyzacja, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, regulacja swiatel, UKLAD NAPĘDOWY: seria ZAWIESZENIE: gleba -30, sprezyny H&R KOŁA: ALU 14" zima Barum Polaris 2 185/65/14" UKLAD HAMULCOWY: tarcze 4x, BODY-KIT: spojler tylny plus trzecie swiato stop, hak zdejmowany , halogeny, ŚRODEK: skorzana kierownica, 4 x AIRBAG, CAR-AUDIO:Kenwood + głośniki Alpine SXE 1750 Auto rozpedzilem do 185 km/h i mialem jeszcze maly zapas... Po I przegladzie technicznym w Polsce - bez zastrzezen Tak wygladalo jeszcze na placu w Hamburgu Zaraz po rejesteracji Nissana w Polsce wprowadzilem male modyfikacje... ALMERA dostala olej Shell Helix Plus 10W40, filtr oleju Mann, filtr paliwa Mann, filtr powietrza Mann, nowe swiece BRK 5E, nowy plyn hamulcowy ATE, nowe klocki LUCAS, a zaciski zostaly pomalowane na czerwono..., EGR - out . Alu ciesza sie teraz nowymi oponami Fulda Carat Progresso 185/65/14" Lampy przednie maja teraz H4 HBM i Diody W5W flux a galka zmiany biegow jest skorzana. CAR-AUDIO: niewiele zmian narazie oryginalne radio Nissana zastepuje Kenwood CD + Alpine SXE 1750. Oczywiscie na tylnych szybach lekko zmodyfikowana naklejka klubowa! Pozdrawiam klubowiczow Tomek,DVM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość msmarcinek Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Gratuluję . Piękna Almerka. Robi super wrażenie. Ciekawi mnie ile dałeś za to cacuszko? Ale z tego obniżenia o 3cm to się nie ciesz . Ja mam -36mm i dramat teraz gdziekolwiek wjechać (przez ten śnieg). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Ładna ładna podoba mi się ale zawias na -30 hehe ja o tyle podnosiłem serie w suniaku bo zimą przejechać moją ulicą bez szorowania spodem nie dało się a w primce tył o 28 mm aby równo stała i nie szorowała ps. jest dział projekty i prezentacje tam trzeba było się chwalić ale może moderator tam przeżuci topik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Całkiem sympatycznie to wygląda i kolor i gleba Jakby co to mam dla Ciebie zastrzyk mocy +25KM który wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Coobcio te wałki rosna na Twoim ogródku?? - daj znać czym podlewasz!! skąd ich tyle masz?? :030: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 calkiem calkiem ta almerka, mi sie podoba, ile cie skrobla?? zeby to jeszcze 2.0 GT byla to juz miod malina pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 chomik_vet kupujesz auto a nikt nie zauważył, że to angol [ Dodano: Pon 05 Lut, 2007 13:00 ] Jak można kupic auto nie oglądając go - chyba lubisz angielskie auta :diabel2: [ Dodano: Pon 05 Lut, 2007 13:01 ] :diabel2: :diabel: :diabel2: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Nie strasz chłopaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 heheheee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Szymeq, zarty sie Ciebie trzymaja. Zaraz kolega do garazu pobiegnie sprawdzic gdzie ma kiere Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik_vet Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Juz jest w Warszawie, po 8 godzinach jazdy:) szkoda ze max tylko 185 km/h ale za to malo pali , jest niski i twardy:) PS. Rzeczywiscie ma kierownice po prawej stronie, ale to juz od dawna bylo wiadomo, wiec nie chetnie dam ci sie nim przejechac Szymq'u na najbliszym spocie Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Osso Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 PS. Rzeczywiscie ma kierownice po prawej stronie, ale to juz od dawna bylo wiadomo, wiec nie chetnie dam ci sie nim przejechac Szymq'u na najbliszym spocie nie bardzo zrozumiałem.... P.s Szymqu jakiego programu użyłeś do tego odbicia lustrzanego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik_vet Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Jestem w trakcie zalatwiania wszelkich procedur dotyczacych zarejestrowania Almery w Polsce , czytajcie zostal ze mnie chodzacy klebek nerwow po wizytach w urzedzie celnym , skarbowce etc. Nie spodziewalem sie takiej bezsilnosci wobec kretynskiej polskiej biurokracji!!! PS. Dla tych wszystkich ktorzy pisza na PW i pytaja "co ile za ile" odpowiadam , ze ten egzemplarz zostal sprowadzony dla mnie a nie na sprzedaz i jesli ktokolwiek nalegalby nadal na kupienie tego auta nie schodze ponizej 18.000 zl Pozdrawiam forumowiczow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 a zdecydowałeś się juz po której stronie masz kierę ? P,s 18000 :zdziw: .To chyba jednak zostanę przy swojej n-16 2,2 luxury 2001 , kupionej osobiście w Stuttgarcie od 1 właściciela , która po opłatatach wyszła też 18 000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik_vet Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Z ta kierownica sami zdecydujcie na najblizszym spocie... Po serfowaniu po forum rozumiem ze regionalny spot W-wa spotyka sie w pierwszy piatek miesiaca o 19:00...mam nadzieje ze bede mial wolne w pacy ?! Pozdr Tomek,DVM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rOOsteR Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Tak piszecie wasze rekordy jakby to były jakies niesamowite osiągi ja jechałem Sunny dieslem 2.0d SLX z 93 - 195 km/h (miał tylko 75 KM i był bez turbo) Pozdro :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 licznik przy coraz wiekszych predkosciach zawyza coraz wiecej.. a moze opony-wysokosc wieksza niz standardowa przewidziana dla n14 CD20 a pozatym prawie 200 paki dieslem 75konnym to niezlym katem jestes .. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rOOsteR Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 No cóż do tego został stworzony, w każdym z nas jest iskierka ciekawskiego :diabel2: chłopca ileż to może wyciągnąć jego bryka. Tak na marginesie mój ojciec jeździł nim codziennie do pracy (120 km tam i z powrotem) po niemieckiej autostradzie, prędkość pomiędzy 120-140 standardowo. Poprostu samochód nie do zarżnięcia . Nie myślę o sobie jak o kacie jadąc swoim Nyskiem 170km/h w końcu jakieś prędkości ma to auto rozwijać, a to co robił CD20 było dla mnie niesamowite. Podstawowe przeglądy wymiany płynów i filtrów, lać paliwo i jeździć, shok niektórzy mówili że tak się nie da, a jednak . Sprzedany został przez ojca jak miał 250tys km nic mu nie dolegało, kupujący wsiadł i odjechał, az się łza w oku zakręciła. :567: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 mial obrotomierz? jak mial wiesz moze jakie obroty mial przy Vmax? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rOOsteR Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Miał ale przykro mi to było z 7 lat temu coś z 4000 może odrobinkę więcej nie mogę sobie przypomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 hmm...cos chyba jednak nie pamietasz, przy takiej predkosci to na 5 biegu musial miec z 6000 obr albo i 7000 albo jeszcze wiecej, nawet nei jechalem tyle, ale dieslem tym niemozliwe taka predkosc i takie obroty, ja swoim 1,6 na 5 biegu przy ok 100km/h mam 3000obr/min a max predkosc dla tego motoru w n14 to katalogowo 156km/h wiec chyb licnzik zdrowo klamal no chyba ze byla to trasa z gorki i zdrowo wialo z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Wez pod uwage to ze diesel ma inne przelozenia niz benzyna i takie porownanie nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 jasne wiem ze to diesel, ale auto ktore ma katalogowo 156 jedzie 40km/h wiecej RS5F31A taka skrzynie posiada primera GA16DX i CD20 wiec takie same przelozenia powinny byc ale pewien nie jestem, ostatecznie diesel moze miec mniejsze bo sunym n14 zapewne sa takie same no ale w kocu 7 lat temu to bylo moze licznik kantowal sadze ze jakies 170 no 180 max mozna wyciagnac z tego motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rOOsteR Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 hermoll wiem że jest tobie trudno w to uwierzyć że zwykły dieselek CD20 mógł sobie pojechać taką prędkością ale silnik diesla jest wolno obrotowy i 6000 lub 7000 nie wykręci bo go zarżniesz. Jeszcze jedno mój ojciec jeździł nim często długie trasy (Niemcy) przy dużych prędkościach jak pisałem 120-140 więc temeratury robiły swoje silnik dotarł się cudownie, jak wieżdżałem na autostradę na 3 biegu rozpędzałem go do 100 km/h a potem to już leciał jak pocisk . Pogódź się z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.