Gość zeusik Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 jak w temacie - krótki opis: do grudnia mialem klocki i tarcze z przodu rownomiernie zuzyte - w grudniu robilem tylni hamulec i zapowietrzylem uklad - podjechalem do emchanika i mi go odpowietrzyli - ale tu sie pojawia problem którego skutki czuje do tej pory - autko zaczelo jakby mocniej hamowac na prawy przedni hamulec - mowie dam sobie z tym spokój i w styczniu zaczelo trzec - zmienilem tarcze i klocki na nowe bo ta prawa strona sie zdarla kompletnie a lewa przednia miala jeszcze 0,4 cm grubosci - co robic bo po zalozeniu nowych klocków i tarcz znowu sie grzeje tylko prawa strona - i kopci sie hehe jak za mocno przyhamuje... co robic? żle odpowietrzone zostaly hamulce czy co? tloczki nasmarowane i chodza pieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Według mnie winne mogą być dwie rzeczy -tłoczek zapieczony ale mówisz że nie -klocek w prowadnicy się blokuje i trze to zn. trzeba wyjąć klocek i tam są takie blaszki z nierdzewki sprężynki i w nich musi klocek ładnie chodzić tam lubi się zacinać wyjąć wyczyścić sprawdzić lekko prowadzenie przesmarować a czasem trzeba lekko zeszlifować nawet klocek aby ładnie chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Zaczniemy od tego ze to nie wina zapowietrzenia... moze predzej odpowietrzania. czasem porzy tegio typu pracach spece od siedmiu bolesci potrafia sciskac elastyczny przewod hamulcowy, przez co zgniata sie stalowe wzmocnienie i spada droznosc przewodu. Inna przyczyna to ciezko pracujace klocki w prowadnicach a nie tloczki lub tez ciezko przesuwajace sie zaciski po prowadnicach To jest uklad typu lockhead z zaciskiem plywajacym wiec takie usterki sie zdarzaja przy niedokladnym montazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Zobacz czy nie masz zapieczonej śruby prowadnika zacisku Kiedyś tak miałem to żeby go wyjac, wyczyścić i przesmarowac musiałem 15 minut palnikiem go rozgrzewac i dopiero wtedy przestawło stawiac opor. Jeśli masz zapieczony prowadnik to po tej stronie bedziesz miec duzo słabszy hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 juz chyba doszedlem do tego co jest przyczyna- zrobie jak mówi Tomaszek - i wtedy powiem co i jak - na razie nie jest zle - jade i dymie... hihiih ps. dzis o 14 zaczynam zabawe w "robienie hamulców" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Zrobione hamulce jak tak to co było bo coś czuje że miałem racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 miałes... teraz jest cool... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 miałes... teraz jest cool... To poproszę punkcik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 masz stary jak w banku.. hihi dzieki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domingez Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) Według mnie winne mogą być dwie rzeczy -tłoczek zapieczony ale mówisz że nie -klocek w prowadnicy się blokuje i trze to zn. trzeba wyjąć klocek i tam są takie blaszki z nierdzewki sprężynki i w nich musi klocek ładnie chodzić tam lubi się zacinać wyjąć wyczyścić sprawdzić lekko prowadzenie przesmarować a czasem trzeba lekko zeszlifować nawet klocek aby ładnie chodził Walczyłem z tym 1 rok , nie moglem zlokalizować usterki dlaczego blokuje. Nawet zacisk zmieniłem, nic nie pomogło. Dopiero pomogło szlifowanie klocka. Pozdr. Edytowane 6 Marca 2011 przez domingez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.