Gość mihal Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam jestem posiadaczem n14 od kliku dni, po wymianie filtra powietrza i uszczelki pod kapą zaworów zaobserwowałem, że czasem jak jadę puści dymek w wydechu (raczej biały) jest to bardzo nieregularne, nie wiem od czego to zależy. Dzieje się tak tylko czasami. Auto pracuje bardzo równo na biegu jałowym jak i w czasie jazdy. Nie ma w ogóle żadnych objawów że dzieje się coś niepokojącego poza właśnie wspomnianym puszczeniem dymu. Dla mnie laika wygląda to tak jakby brało się to z różnicy temperatur ale mogę się mylić. Dadam że ma instalację LPG a silnik to gaźnik GA14DS. Proszę o pomoc. mihalpoznan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mihal Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Dokładnie najczęściej tak się dzieje jak zmieniam biegi, ale chcę zaznaczyć że nie jest to za każdym razem. Muszę zaobserwować stan oleju i płynu chłodzącego, czy tu wszystko w porządku. Wcześniej trochę było dolewane oleju w powodu nieszczelnej uszczelki pod kapą. Mam nadzieję, że nic poważnego się nie trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Pod pokrywą zaworów jest jeszcze taka mała, prostokątna uszczelka. na pewno była stwardniała i zakładam, że ją też wymieniłeś przy okazji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mihal Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Niestety nie zrobilem tego, nie widzialem jej nawet. W krorym miejscu on jest, czy to jakis problem jak zostawilem stara? poz wymianie nic nie cieknie jest sucho. Auto mam dopiero kilka dni wiec sie ucze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Niestety nie zrobilem tego, nie widzialem jej nawet Faktycznie, pomyłka z mojej strony. W DS ona nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mihal Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 dzieki za info bo sie troche wystraszylem. Mam kolejne spostrzezenia świece mialem cale zakopcone i przypalone po stronie fajki. musze je jutro zmienic. Czy to moze wplywac na puszczenie dymku z tlumika. Po wyczyszczeniu swiec jest lepiej ale bede dalej sprawdzal i obserwowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czarq Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Wymiana świec będzie dobrym pomysłem. Może któraś z nich od czsu do czasu niedawać iskry, wpewnych warunkach nawet niespecjalnie się to odbija na kulturze pracy silnika (do czsau). Ponad to, skoro Masz instalację LPG to może być poprostu woda z koncowego tłumika (jednym z głównych "produktów" spalania gazu jest woda). Przy niskich temperaturach dość sporo jej się tam zbiera. Zawsze Możeszwydać trochę kasy na diagnostyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mihal Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Witam ponownie wymieniłem świece i jest dużo lepiej, potestuję jutro dalej. Mam natomiast inny problem: ucieka mi olej z silnika gdzieś dołem, jest cały mokry od spodu. Jedno co dziś zlokalizowałem to że filtr oleju był za słabo dokręcony i tam właśnie mocno leciało, ale widze że z przodu silnika też jest dość mokro. Wydaje mi się, że leci uszczelnieniem miski olejowej. Pytanie którędy może jeszcze uchodzić olej, jak to ewentualnie usunąć i jakie śa to koszty (może ktoś to robił a nie chciałbym żeby mechanik mnie za dużo wykasował za robotę). Dzięki z góry za pomoc i przepraszam jeżeli temat już był ale jestem trochę zdesperowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 u mnie dół też jest mokry ale większego wycieku nie zauważyłem, byłem ostatnio na wymianie oleju i mechanik mi powiedział że jeśli cieknie z przedniego uszczelniacza to koszt wyniesie coś koło 300zł a jeśli tylni uszczelniacz puścił to się tego nie opłaca robić -coś w tym stylu mi powiedział już dokładnie nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Mi ostatnio zaj... zalało cały silnik na dole bo ciekło z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem czujnik i jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.