Szalony Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Pomyslalem ze moze dobrze by bylo zalozyc taki temat w naszym dziale. Moglibysmy sobie porownywac parametry naszych Cacek Moze nawet byloby dobrze ten temat przykleic, ale to juz zalezy od Waszych wypowiedzi ...moze nasz mod da sie namowic Na poczatek moj wykresik .....niby jestem zadowolony ale cos moment troche za maly wyszedl. Moze przekombinowalem troche z dolotem Maxi Szalonego Maxi jacaV6 Maxi WielkiegoWaca w przetlumaczeniu na polskie to 230KM i 315Nm Maxi GRZECHa mody: - domowej roboty Y-pipe - brak 3 katów (przegląd przechodzi !) - filtr K&N (seryjna pucha) "mody": - ciepły dolot (czyli dzwięk jak stożek, kosztem zaciągania powietrza spod maski) - brak zaworu regulacji do zamiennej długości kolektora dolotowego (dzięki t0maszowi już mam!) - fele 17" + oponki 245/45 (pewnie też coś to zmienia) Maxi Dylsona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Niby wszystko ok ale jakoś mi ten moment u Ciebie sie nie podoba, coś musi być nie halo. To jako drugi wykres zapodam swój : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ale cos moment troche za maly wyszedl Dane katalogowe: 193km przy 6400obr/min 255nm przy 4000obr/min Wiec jedyne o co mozesz sie martwic to o to ze lapiesz max moment o 500obr/min za pozno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Dane katalogowe:193km przy 6400obr/min 255nm przy 4000obr/min Wiec jedyne o co mozesz sie martwic to o to ze lapiesz max moment o 500obr/min za pozno. Pewnie przez te 2 pier**lone dziury w obudowie filtra i lapie spod maski cieple powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Pewnie przez te 2 pier**lone dziury A ja za namowa jednego goscia namowilem do tego mojego brata Musisz wreszcie doprowadzic do nich zimne powietrze. Kiedys nawet wysylalem Ci linka skad poprowadzic rure. Edit Teraz jak spojrzalem na wykres to widze ze to 255nm masz juz praktycznie przy 3500obr/min. Szkoda ze nie da sie tu normalnie pokrecic zaplonem. Patrzac jakie to dalo efekt u Jacka u Ciebie tez mogloby byc ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 a tu moj sprzed roku. dodam tylko ze moc mierzona na kolach nie na wale w przetlumaczeniu na polskie to 230KM i 315 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 A jak sie przelicza moc i moment na nm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 A jak sie przelicza moc i moment na nm? pomnoz przez 1.35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Czyli 257km i 263nm. Czyli wynika z tego ze Marcin nie ma co sie martwic ze ma za maly moment. A wyniki naprawde super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Czyli 257km i 263nm. Czyli wynika z tego ze Marcin nie ma co sie martwic ze ma za maly moment. A wyniki naprawde super heh troche mnie zle zrozumiales. tylko moment sie mnozy przez 1.35, moc zostawiasz. a jesli chcesz sie dowiedziec ile jest na wale to musisz dodac straty ok 20% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 hehe no faktycznie zle zrozumialem W takim razie na "nasze" to bedzie ok 230km i 263nm? Mam nadzieje ze tym razem dobrze to policzylem 20% z 191=38 191+38=230 Tzn wyjdzie 229 ale te wyniki podawalem w przyblizeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 hehe no faktycznie zle zrozumialem W takim razie na "nasze" to bedzie ok 230km i 263nm? Mam nadzieje ze tym razem dobrze to policzylem 20% z 191=38 191+38=230 z momentem musisz zrobic tak samo. czyli dodac 20% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 z momentem musisz zrobic tak samo. czyli dodac 20% Czyli 234nm? Cos malo. Czy znowu zle zrozumialem i mam dodac 20% do 195 pomnozonych juz wczesniej przez 1.35(263)? Wtedy bysmy otrzymali 315nm co by bylo b.dobrym wynikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 dokladnie to bedzie 315nm !!1 Wiesz Dylson przejmowac to ja sie nie przejmuje bo furka smiga jak nalezy, zbiera sie jak nalezy....a zeby miec dokladny pomiar to tzreba by sprawdzic tez na innej hamowni....bo jak sie okazalo moja Maximak byla najmocniejszym autkiem jakie bylo mierzone u nich Za tydzien w sobote najprawdopodobniej bede w Warszawie i moze tam sie zmierze ...tak wiec Jacku bede do Ciebie niedlugo dzwonil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 To jeszcze moze zamiesc te wykresy w pierwszym poscie coby bardziej czytelnie bylo a pod wykresem Waca napisz wartosci przeliczone na "nasze" czyli:230km i 315nm Ps. nie wiesz czy da sie zmierzyc automata? Bo z tego co slyszalem to ciezka sprawa moze byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ...tak wiec Jacku bede do Ciebie niedlugo dzwonil niema sprawy, może i ja sobie strzele drugi pomiar ? Ps. nie wiesz czy da sie zmierzyc automata? Bo z tego co slyszalem to ciezka sprawa moze byc. jak podjechałem na hamownie ze swoim to usłyszałem pytanie : - mam nadzieje że to nie automat ? tak wiec raczej niechcą mierzyć z takimi dziwnymi skrzyniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ps. nie wiesz czy da sie zmierzyc automata? Z tego co wiem to automata nie z hamujesz niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Dla zainteresowanych filmik z hamowanka.....dodany obok wykresiku Z tego co tam slychac to 8 sekund sie rozpedzal( nie licze oczywiscie bujania na niskich biegach. A Wy macie jakies filmiki z hamowanka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 A Wy macie jakies filmiki z hamowanka ?? Ja niestety niemam, siedziałem podczas hamowania jako pasażer ale z tego wszystkiego zapomniałem nagrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 W tym tygodniu zamierzam powymieniać płyny i filtry, i założyć nowe świece. Po tym wszystkim chciałbym shamować autko. Pytanie brzmi tak: Gdzie i za jaką cene? Jestem z Olkusza wiec do Krakowa mam rzut kamieniem, ale może macie jakieś inne propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 .. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 ^^ WOW Edit: Doczytałem w innym wątku, że cienka linia to LPG. Pomijając te 250KM , to gdzieś 210 jest. Widać na samej górze że brakuje mu paliwka, może jest tak wyregulowany że wtryski nie są w stanie więcej podać. Jakby to poprawić, pewnie z 215 by było na gazie. Ale to właściwie pikuś, w codziennej jeździe rzadko kiedy kręci się powyżej 5,5 tys (przynajmniej ja). Do tego momentu wykres LPG ładnie podąża za benzynką. Gratki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 .. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.