Gość TomP Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam jestem nowy nie mam maximy, ale jedna wpadła mi w oko, nie wiem co myśleć o tym samochodzie, może coś doradzicie. Marka: Nissan Model: Maxima Rodzaj modelu: QX SLX Rocznik: 1994 r. Przebieg: 190000 km Pojemność: 2000 cm3 Moc silnika: 140 KM Rodzaj silnika: 2000 V6 Skrzynia biegów: automatyczna Napęd: przedni Nadwozie: sedan (limuzyna) Kolor: biały Homologacja ciężarowa: Nie Ilość miejsc: 5 Liczba drzwi: 4 Cena 11900 zł Nie znam się na mechanice, przeraża mnie oznaczenie silnika v6. Zastanawiam się tak jak większość zainteresowanych laików jakie są koszty eksploatacji takiego wozu, chodzi o spalanie wymiana rozrządu koszt instalacji gazowej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 spalanie Na instalacji sekwencyjnej przy spokojniej jezdzie (w miescie) zmiescisz sie w 10-12 spokojnie (zalezy od korkow i stylu jazdy) wymiana rozrządu O ile sie nie myle jest na lancuchu wiec pozyje tyle co silnik (500 000 spokojnie) koszt instalacji gazowej Sekwencja od 3-4 tys zl, zalezy gdzie, mi powiedzieli 3400zl za sekwencje w Kusietach (czestochowa) Mozesz wrzucic gaz II gen za mniej niz 2000zl. + zapodac BLOS, chwala sobie ludzie ten uklad, nawet ktos w maximie ma z forum. Ja osobiscie zmienilem gaz II generacji na sekwencje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Kolego V6 Cie nie powinno przerazac tylko fascynowac Powiem Ci ze mialem okazje pojezdzic z 2 litrowym motorem ale w manualu i musze przyznac ze calkiem przyzwoicie chodzilo. Obawiam sie jednak, ze w automacie to juz moze tak nie ciagnac. Najlepiej jednak jak bys sie nia przejechal i zobaczyl czy Ci odpowiada. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...