Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Maxima QX 2000 v6


Gość TomP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy nie mam maximy, ale jedna wpadła mi w oko, nie wiem co myśleć o tym samochodzie, może coś doradzicie.

 

Marka: Nissan

Model: Maxima

Rodzaj modelu: QX SLX

Rocznik: 1994 r.

Przebieg: 190000 km

Pojemność: 2000 cm3

Moc silnika: 140 KM

Rodzaj silnika: 2000 V6

Skrzynia biegów: automatyczna

Napęd: przedni

Nadwozie: sedan (limuzyna)

Kolor: biały

Homologacja ciężarowa: Nie

Ilość miejsc: 5

Liczba drzwi: 4

 

Cena 11900 zł

 

Nie znam się na mechanice, przeraża mnie oznaczenie silnika v6.

 

Zastanawiam się tak jak większość zainteresowanych laików jakie są koszty eksploatacji takiego wozu, chodzi o

 

spalanie

wymiana rozrządu

koszt instalacji gazowej

 

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie

 

Na instalacji sekwencyjnej przy spokojniej jezdzie (w miescie) zmiescisz sie w 10-12 spokojnie (zalezy od korkow i stylu jazdy)

 

wymiana rozrządu

 

O ile sie nie myle jest na lancuchu wiec pozyje tyle co silnik (500 000 spokojnie)

 

koszt instalacji gazowej

 

Sekwencja od 3-4 tys zl, zalezy gdzie, mi powiedzieli 3400zl za sekwencje w Kusietach (czestochowa)

 

Mozesz wrzucic gaz II gen za mniej niz 2000zl. + zapodac BLOS, chwala sobie ludzie ten uklad, nawet ktos w maximie ma z forum. Ja osobiscie zmienilem gaz II generacji na sekwencje.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego V6 Cie nie powinno przerazac tylko fascynowac :D

Powiem Ci ze mialem okazje pojezdzic z 2 litrowym motorem ale w manualu i musze przyznac ze calkiem przyzwoicie chodzilo. Obawiam sie jednak, ze w automacie to juz moze tak nie ciagnac.

Najlepiej jednak jak bys sie nia przejechal i zobaczyl czy Ci odpowiada.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam i jestem zadowolony :D mowa o BLOS-ie