Gość żuczek Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Tak po krótce, bo i mnie leń dopadł - silnik od żabojadów to 1.9 DCi, oraz któryś z 1.5, tylo nie pomnę czy Pb czy ON - szcęściem żaden francuz nie był pakowany do Tino, a co się tyczy łańcuszka, to jak pomnę chyba jest dożywotni, i dopiero trzeba mysleć o wymianie gdy zaczyna chałasować (o ile to nie sprawka napinaczy), bo prawdopodobnie wyciągnął się, a łańcuszek ponoć wyciąga się od niskich obrotów, - kamera cofania? - w tym temacie proponuję przekopać działy eksploatacyjno elektryczne, oraz dział Primery (można rzucić okiem do X-ów), bo w P12 też w opcji była montowana kamerka, i jest sporo P12 z kamerkami, - komunikaty serwisu - te 3 są do Twojej dyspozycji, i możesz się nimi "bawić do woli", i jest o tym we wspomnianej przez Ciebie instrukcji. Oczywiście jest też 4-ty komunikat, do którego nie masz dostępu, i jedyne co możesz, gdy pojawi Ci się płaski klucz na zielonym tle i komunikat o potrzebie wizyty w serwisie, to wejść w menu serwisowe i wyłączyć wyświetlanie go (co i jak info w dziale "zrób to sam", porady dotyczące P12). - przydatne strony - to forum, stronka kolegi Rob'a083, forum nz - i mnie tyle wystarcza - antena - nie dobierałem się do niej więc nie wiem, najlepiej jest poszukać w sieci i zciągnąć "serwisówkę"/manuala I to by było na tyle, z mego dumania. Pozdrawiam Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Chciałem wiedzieć czy: --silnik jest od Renault, czy wymienia się w niej rozrząd, bo podobno jest na łańcuchu, --jak najprościej sprawdzić awarię kamery cofania - teraz nie działa i monitor LCD jest ciemny a przy włączeniu wstecznego komp wydaje dźwiękowy impls, --czy może ktos powiedzieć coś na temat wyświetlania serwisu.Czy te dane są wprowadzane przez ASO,są tam trzy podziałki /ja mówię na to wskażniki jak w termometrze/ czy to się ustawia samemu,czy można je zresetować, --czy są jakieś przydatne strony o naprawie zawieszenia, silnika itp - ja posiadam tylko fabryczną instrukcję pojazdu /w pliku pdf/ w której praktycznie nic nie ma, --czy antena na dachu jest rozbieralna np. do głowiczki ,i czy można wymienić samego "bata" - u mnie jest urwana i nie wszystko ściąga, Czekam na trafne porady, podpowiedzi i rady, oraz na przydatne linki. Pozdrawiam wszystkich - Mirek z łodzi. Witam, nie wiem ile to auto ma przejechane km, ale jeżeli jeździło po niemieckich drogach, to na razie zapomnij o naprawie zawieszenia. Najlepiej spraw sobie serwisówkę do Tino i tam znajdziesz każdą śrubkę :-) Ja kupiłem ją na niemieckim e-Bayu w formie CD (pliki w pdf), ale wiem że krąży wersja w sieci do pobrania i kiedyś widziałem link do Rapidshare. Na mojej stronie jest też trochę informacji i opisów kolegów z forum, oraz trochę plików do pobrania - adres do strony jest pod moim postem, na stopce! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pilit Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Witam wszystkich. Chciałem dołączyć do Waszego grona, gdyż od dwóch tygodni jestem użytkownikiem Tinki 2.2 Dci z 2003roku. Nie ukrywam też, że liczę na Waszą pomoc.....chciałem się dowiedzieć na co mam zwrócić uwagę i co sprawdzić lub wymienić w niej na samym początku aby bez problemów mógł ją eksploatować - a ona w podziękowaniu odwzajemni mi się bez-awaryjnością? Do tej pory jeżdziłem Nubirką II 2.0 z sekwencją LPG 136kM. Miała kopytko i była rewelacyjna. Niestety musiałem zmienić gdyż mija jej 10 latek. Dwa tygodnie temu osobiście przyprowadziłem Tinke z Niemiec.Zrobiłem nią prawie 1000km. W porównaniu do Nubiry, to Tinka byla mułowata, ale do czasu. Wcześniej nie miałem dizelka, więc myślałem że tak musi być, albo ja nie jestem przyzwyczajony, ale te obawy mijały gdy na autostradzie z trudem mogłem wyprzedzić tira. Pierwszą wiedzę miałem już pod domem. Okazało się że męczyłem się te 1000km, a zdjęta była wtyczka z przepływomierza. W niemczech tym samochodem jeżdziła kobieta i przypuszczam że dla jej bezpieczeństwa i ilości paliwa specjalnie ją zdjęto. Teraz śmiga ładniuchnie!!! Na dzień dobry wymieniłem łożysko w przednim kole, sworzeń i ustawiłem zbieżność. Teraz czekam na docelowe tablice. Teraz mam do Was prośbę - do osób znających ten samochodzik i znających jej-Tinki wymagania. Chciałem wiedzieć czy: --silnik jest od Renault, czy wymienia się w niej rozrząd, bo podobno jest na łańcuchu, --jak najprościej sprawdzić awarię kamery cofania - teraz nie działa i monitor LCD jest ciemny a przy włączeniu wstecznego komp wydaje dźwiękowy impls, --czy może ktos powiedzieć coś na temat wyświetlania serwisu.Czy te dane są wprowadzane przez ASO,są tam trzy podziałki /ja mówię na to wskażniki jak w termometrze/ czy to się ustawia samemu,czy można je zresetować, --czy są jakieś przydatne strony o naprawie zawieszenia, silnika itp - ja posiadam tylko fabryczną instrukcję pojazdu /w pliku pdf/ w której praktycznie nic nie ma, --czy antena na dachu jest rozbieralna np. do głowiczki ,i czy można wymienić samego "bata" - u mnie jest urwana i nie wszystko ściąga, Czekam na trafne porady, podpowiedzi i rady, oraz na przydatne linki. Pozdrawiam wszystkich - Mirek z łodzi. A ja mogę pomóc w sprawie kamery cofania. Sprawdz czy jak wbijasz wsteczny to świecą się światła cofania.... jak sie nie świecą to na pewno chodzi o czujnik biegu wstecznego, koszt 100zł. Juz przerabiałem ten temat....... ale zapewne czekaja Cie jeszcze inne niespodzianki dotyczace tego modelu......heh pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) A ja mogę pomóc w sprawie kamery cofania. Sprawdz czy jak wbijasz wsteczny to świecą się światła cofania.... jak sie nie świecą to na pewno chodzi o czujnik biegu wstecznego, koszt 100zł. Juz przerabiałem ten temat....... ale zapewne czekaja Cie jeszcze inne niespodzianki dotyczace tego modelu......heh pozdrawiam. Witam i dzięki za pomoc. Niestety ale oświetlenie wsteczne działa. Czy jest jeszcze inna niespodzianka a najlepiej to przydałaby się jakaś inna rada odnośnie sprawdzenia kamerki. Dzisiaj byłem e servisie i zaproponowali mi pozostawienie samochodu aż na trzy dni i obiecują że na pewno naprawią. Niestety ale z servisu "Przygucki" to narazie nie chcę jreszcze korzystać. Edytowane 2 Września 2010 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theLong Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Do Pilit'a w sprawie śwatła cofania w Tino prośba o radę lub ktokolwiek z doświadczeniem. Swiatła cofania mi nie świecą więc spróbowałem przez zworkę na kostce włącznika wstecznego i zaświeciło. Zabrałem się za czujnik, po lekturze forum wiedziałem, że to te blaszki, ale nie wiedziałem jak spuścić olej. Pan z serwisu Nissana zpytany telefonicznie tez nie wiedział a we firmie wymieniającej oleje powiedzieli że "to musi być śruba conajmniej 17 bo mniejsze to może być wodzik wiec nie ruszać". Wyciągnąłem więc czyjnik, olej zleciał, ja wyjąłem śruta i sprężynkę ale blaszka przepadła. W oleju jej nie było, jest w skrzyni albo poprzedni właściciel ją przesiał. Próbowałem różne kombinacje styków na czujniku ale wsteczne nie zaświeciło. Pora na pytania: Jak się spuszcza olej ze skrzyni biegów Tino 2.2DI ? Czy można kupiś samą blaszkę, gdzie i za ile ? Czy mozna dostac czujnik i gdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Witam wszystkich ponownie. Nie mam za długo swojej Tinki 2.2 dci, a tu dziś mam nowy problem!!!!!!!!!! Po prostu brak mocy - tak jak kiedyś pisałem, gdy przywiozłem Tinke z Niemiec, ale wtedy była zdjęta wtyczka przy przepływomierzu. Po podłączeniu samochód chodził jak należy aż do dziś. Dzisiaj samochód jeździł różnie tzn. chodzi mi o jego moc!!! Czasami jeździł bez zarzutów, a czasami brak mocy. Nie objawiało się to w czasie jazdy, tzn nie przerywał w czasie jazdy. Dla jasności - raz uruchamiam, jadę parę kilometrów i chodzi ok., stanę, wyłączę silnik, pozałatwiwam swoje sprawy, wracam do auta odpalam i brak ciągu jest jak muł. To przydarzyło mi się dziś kilkakrotnie. Po przyjechaniu do domu zdjąłem filtr powietrza, przetarłem przepływomierz, bo nie ma co tam czyścić /tylko jedna wąska płytka/ kostke podłączyłem ponownie ale jest b/z nadal brak mocy. I tu moje pytanka: czy miał ktoś taki przypadek i co to może być?, czy jest jakaś rada aby samemu zdiagnozować problem, od czego zacząć - a może i nawet udałoby się naprawić?, chyba nie powiecie że "padła turbina-spreżarka" a jeśli tak to jak to samemu sprawdzić zanim oddam Tinkę do jakiegoś warsztatu?? Proszę o podpowiedzi i rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Do Pilit'a w sprawie śwatła cofania w Tino prośba o radę lub ktokolwiek z doświadczeniem. Swiatła cofania mi nie świecą więc spróbowałem przez zworkę na kostce włącznika wstecznego i zaświeciło. Zabrałem się za czujnik, po lekturze forum wiedziałem, że to te blaszki, ale nie wiedziałem jak spuścić olej. Pan z serwisu Nissana zpytany telefonicznie tez nie wiedział a we firmie wymieniającej oleje powiedzieli że "to musi być śruba conajmniej 17 bo mniejsze to może być wodzik wiec nie ruszać". Wyciągnąłem więc czyjnik, olej zleciał, ja wyjąłem śruta i sprężynkę ale blaszka przepadła. W oleju jej nie było, jest w skrzyni albo poprzedni właściciel ją przesiał. Próbowałem różne kombinacje styków na czujniku ale wsteczne nie zaświeciło. Pora na pytania: Jak się spuszcza olej ze skrzyni biegów Tino 2.2DI ? Czy można kupiś samą blaszkę, gdzie i za ile ? Czy mozna dostac czujnik i gdzie ? Witaj the Long! Jeżeli chodzi o czujnik to jest od góry skrzyni a nie od dołu! to co Ty wykręciłeś to jest czujnik położenia wału korbowego!!!!!! Przynajmniej tak jest w 2.2 dCi wydaje mi sie że to są takie same silniki i skrzynie biegów, różnią sie tylko osprzętem. Pozdrawiam Witam wszystkich ponownie. Nie mam za długo swojej Tinki 2.2 dci, a tu dziś mam nowy problem!!!!!!!!!! Po prostu brak mocy - tak jak kiedyś pisałem, gdy przywiozłem Tinke z Niemiec, ale wtedy była zdjęta wtyczka przy przepływomierzu. Po podłączeniu samochód chodził jak należy aż do dziś. Dzisiaj samochód jeździł różnie tzn. chodzi mi o jego moc!!! Czasami jeździł bez zarzutów, a czasami brak mocy. Nie objawiało się to w czasie jazdy, tzn nie przerywał w czasie jazdy. Dla jasności - raz uruchamiam, jadę parę kilometrów i chodzi ok., stanę, wyłączę silnik, pozałatwiwam swoje sprawy, wracam do auta odpalam i brak ciągu jest jak muł. To przydarzyło mi się dziś kilkakrotnie. Po przyjechaniu do domu zdjąłem filtr powietrza, przetarłem przepływomierz, bo nie ma co tam czyścić /tylko jedna wąska płytka/ kostke podłączyłem ponownie ale jest b/z nadal brak mocy. I tu moje pytanka: czy miał ktoś taki przypadek i co to może być?, czy jest jakaś rada aby samemu zdiagnozować problem, od czego zacząć - a może i nawet udałoby się naprawić?, chyba nie powiecie że "padła turbina-spreżarka" a jeśli tak to jak to samemu sprawdzić zanim oddam Tinkę do jakiegoś warsztatu?? Proszę o podpowiedzi i rady. Witaj mirekg9 ! mówiłem że czekają cie jeszcze niespodzianki dotyczące tego modelu.....nie chciałem Ci pisać że ta wtyczka mogła być zdjeta celowo....!!! wszystkie silniki 2.2 dCi maja podobne dolegliwości.... To co opisujesz, ten brak mocy to nic innego jak tryb awaryjny.. komputer informuje ze coś jest nie tak i by nie uszkodzić silnika wchodzi na tryb awaryjny.... Wtedy trzeba wyłączyć silnik i znowu włączyć. Czy przy zimnym silniku falują obroty?????? jeżeli falują.....na 100% czeka Cię wymiana zaworu na pompie paliwa...koszt ok 800 zł Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witaj the Long! Jeżeli chodzi o czujnik to jest od góry skrzyni a nie od dołu! to co Ty wykręciłeś to jest czujnik położenia wału korbowego!!!!!! Przynajmniej tak jest w 2.2 dCi wydaje mi sie że to są takie same silniki i skrzynie biegów, różnią sie tylko osprzętem. Pozdrawiam Witaj mirekg9 ! mówiłem że czekają cie jeszcze niespodzianki dotyczące tego modelu.....nie chciałem Ci pisać że ta wtyczka mogła być zdjeta celowo....!!! wszystkie silniki 2.2 dCi maja podobne dolegliwości.... To co opisujesz, ten brak mocy to nic innego jak tryb awaryjny.. komputer informuje ze coś jest nie tak i by nie uszkodzić silnika wchodzi na tryb awaryjny.... Wtedy trzeba wyłączyć silnik i znowu włączyć. Czy przy zimnym silniku falują obroty?????? jeżeli falują.....na 100% czeka Cię wymiana zaworu na pompie paliwa...koszt ok 800 zł Pozdrawiam Witam i dziękuję za podpowiedź i przyznam, że nie jest dla mnie zadawalająca!!!!! Co do falujących obrotów to faktycznie od czasu, do czasu one się pojawiają. Piszesz o komputerze, lecz na monitorze nic się nie wyświetla /lecz przypuszczam że nie wświetla takiego komunikatu/ i nie zapala się żadna kontrolka. Ostatnio próbowałem testów z tą kostką-wtyczką-złączką przy przepływomierzu - gdy silnik nie miał mocy, to się zatrzymywałem wyłączałem silnik, następnie wyjmowałem złączkę z przepływomierza i ponownie ją podłączałem. Po uruchomieniu silnika nastąpiła poprawa ale nie zawsze i też nie na długo. Próbowałem też ruszać przewodami przy złączce nie wyjmując jej i też następowała poprawa, ale po wjechaniu w jakąś dziure znów brak mocy. Moje przypuszczenia były i są nadal, że jest jakaś przerwa na przewodach przy kostce lub w przepływomierzu. Czy może są inne przypuszczenia co do usterki? A nie od razu zawór pompy? We wtorek jestem umówiony z elektrykiem, który stwierdził że po podłączeniu komputera - koszt 60zł, stwierdzi co to jest, oraz może też ustalić brak obrazu z kamery - jak powiedział może być po prostu odinstalowana i trzeba ją ponownie zaprogramować. Czy słowa elektryka mają sens i czy są prawdopodobne?????????? Pozdrawiam Wszystkich Nissanków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Witam i dziękuję za podpowiedź i przyznam, że nie jest dla mnie zadawalająca!!!!! Co do falujących obrotów to faktycznie od czasu, do czasu one się pojawiają. Piszesz o komputerze, lecz na monitorze nic się nie wyświetla /lecz przypuszczam że nie wświetla takiego komunikatu/ i nie zapala się żadna kontrolka. Ostatnio próbowałem testów z tą kostką-wtyczką-złączką przy przepływomierzu - gdy silnik nie miał mocy, to się zatrzymywałem wyłączałem silnik, następnie wyjmowałem złączkę z przepływomierza i ponownie ją podłączałem. Po uruchomieniu silnika nastąpiła poprawa ale nie zawsze i też nie na długo. Próbowałem też ruszać przewodami przy złączce nie wyjmując jej i też następowała poprawa, ale po wjechaniu w jakąś dziure znów brak mocy. Moje przypuszczenia były i są nadal, że jest jakaś przerwa na przewodach przy kostce lub w przepływomierzu. Czy może są inne przypuszczenia co do usterki? A nie od razu zawór pompy? We wtorek jestem umówiony z elektrykiem, który stwierdził że po podłączeniu komputera - koszt 60zł, stwierdzi co to jest, oraz może też ustalić brak obrazu z kamery - jak powiedział może być po prostu odinstalowana i trzeba ją ponownie zaprogramować. Czy słowa elektryka mają sens i czy są prawdopodobne?????????? Pozdrawiam Wszystkich Nissanków. jeżeli chodzi o kamerke to nie mialem takiej usterki....u mnie nie włączała sie kamerka razem ze swiatłem wstecznym, przyczyna leżała w czujniku. Natomiast jeżeli chodzi o brak mocy i falujące obroty to na pewno zawór pompy paliwa.Jeżeli chodzi o brak mocy czyli tryb awaryjny, to nie zawsze zapala się kontrolka silnika(nie wiem dlaczego, a może ten ktoś kto nam sprzedawał samochód celowo wykasował bład....by sie wiecej nie pokazywał...heh) u mnie np. były falujące obroty na zimnym silniku i bardzo rzadko utrata mocy(tryb awarujny)a nigdy sie nie zapaliła kontrolka silnika! Rozmawiałem z innymi posiadaczami tinki u niektórych przy braku mocy zapalala sie kontrolka silnika błąd P0089. Jeden z moich rozmówców pozbył się tego problemu podnosząc ciśnienie na pompie paliwa.....koszt 30zł pozbył sie braku mocy ale pozostały falujace obroty. Ja wymieniłem zawór pompy paliwa i znikły falujace obroty jak i nie ma utraty mocy. Ale sprawdz swoje autko jak uważasz.... może w twoim autku przyczyna leży gdzie indziej.. natomiast jak uporasz sie z problemem daj znac co było przyczyna. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theLong Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Witaj the Long! Jeżeli chodzi o czujnik to jest od góry skrzyni a nie od dołu! to co Ty wykręciłeś to jest czujnik położenia wału korbowego!!!!!! Przynajmniej tak jest w 2.2 dCi wydaje mi sie że to są takie same silniki i skrzynie biegów, różnią sie tylko osprzętem. Pozdrawiam Witaj mirekg9 ! mówiłem że czekają cie jeszcze niespodzianki dotyczące tego modelu.....nie chciałem Ci pisać że ta wtyczka mogła być zdjeta celowo....!!! wszystkie silniki 2.2 dCi maja podobne dolegliwości.... To co opisujesz, ten brak mocy to nic innego jak tryb awaryjny.. komputer informuje ze coś jest nie tak i by nie uszkodzić silnika wchodzi na tryb awaryjny.... Wtedy trzeba wyłączyć silnik i znowu włączyć. Czy przy zimnym silniku falują obroty?????? jeżeli falują.....na 100% czeka Cię wymiana zaworu na pompie paliwa...koszt ok 800 zł Pozdrawiam Witaj mar30 Co do czujnika, to na bank jestem pewny, że nie jest czujnik położenia wału korbowego bo wykręciłem go ze skrzynii biegów, a jak zrobiłem zworkę w kostce do której jest wpięty, to światło cofania świeci. Dzwoniłem do serwisu zapytać czy dostanę blaszkę mocowaną do wodzika, zwierająca styki włącznika światła wstecznego, ale dowiedziałem się że prawdopodobnie!!! jest w komplecie z czujnikiem (czy też włącznikiem jak kto woli) i za bagatela 450 zł można sie o tym przekonać. Nadal nie wiem jak spuścić olej ze skrzynii biegów inaczej jak przez wyjęcie czujnika. Jesli ktoś miałby jego zdjęcie, albo przy okazji wymiany oleju mógłby kilka wykonac to spróbował bym dorobić to ustroństwo. Witaj mirek9 Ja swojego Tino mam od 2 m-cy i też narzekam na potężną turbo-dziurę, dlatego przewertowałem to forum i czytałem gdzieś że na brak mocy i problemy z falowaniem obrotów pomaga zaślepienie cienkiego przewodu który biegnie od pompy podciśnienia (patrząc na silnik od przodu to jest po prawej stronie pokrywy zaworów) do czegoś tam (niepamiętam) ale do tyłu za silnik. Poszperaj na frum i poczytaj, ja sam musze tez tego spróbować chociaż obroty mam ok, a tylko ten brak mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witaj mar30 Co do czujnika, to na bank jestem pewny, że nie jest czujnik położenia wału korbowego bo wykręciłem go ze skrzynii biegów, a jak zrobiłem zworkę w kostce do której jest wpięty, to światło cofania świeci. Dzwoniłem do serwisu zapytać czy dostanę blaszkę mocowaną do wodzika, zwierająca styki włącznika światła wstecznego, ale dowiedziałem się że prawdopodobnie!!! jest w komplecie z czujnikiem (czy też włącznikiem jak kto woli) i za bagatela 450 zł można sie o tym przekonać. Nadal nie wiem jak spuścić olej ze skrzynii biegów inaczej jak przez wyjęcie czujnika. Jesli ktoś miałby jego zdjęcie, albo przy okazji wymiany oleju mógłby kilka wykonac to spróbował bym dorobić to ustroństwo. Witaj mirek9 Ja swojego Tino mam od 2 m-cy i też narzekam na potężną turbo-dziurę, dlatego przewertowałem to forum i czytałem gdzieś że na brak mocy i problemy z falowaniem obrotów pomaga zaślepienie cienkiego przewodu który biegnie od pompy podciśnienia (patrząc na silnik od przodu to jest po prawej stronie pokrywy zaworów) do czegoś tam (niepamiętam) ale do tyłu za silnik. Poszperaj na frum i poczytaj, ja sam musze tez tego spróbować chociaż obroty mam ok, a tylko ten brak mocy. witam ja od roku mam zaslepiony ten węzyk i spoko turbo-dziury nie mam tak więc zaslepiaj i czekaj na efekty nie zaszkodzi a moze pomóc taki mały bzdecik pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapi151 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam mam pytanie jak zresetować napis na komputerze pokładowym "serwis required" czy coś takiego prosze o odpowiedź Pozdrawiam ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam mam pytanie jak zresetować napis na komputerze pokładowym "serwis required" czy coś takiego prosze o odpowiedź Pozdrawiam ;D Popatrz w dział "Zrób to sam" w poradach dla P12 ("Kasowanie inspekcji" czy cos takiego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Witajcie! Czy ma ktoś z Was Tinkę z podgrzewanymi fotelami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 (edytowane) witam BARDZO PILNE może nie na temat i nie ten dział ale zalano mój Tino 2.2Di olejem Castrol Magnatec 5W40 zamiast Castrol Magnatec 5W40 diesel Castrol Magnatec 5W40 podobno jest do benzyny co począc z tym pozdrowienia Edytowane 7 Października 2010 przez Elmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczekx Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłaby jak najszybsza wymiana oleju na właściwy Jeśli zleciłeś wymianę u mechanika, to powinien zrobić to ponownie ale na swój koszt. Olej do diesla ma za zadanie przejąć jak najwięcej produktów spalania, których wydostaje się dużo więcej niż w silnikach napędzanych benzyną, wiec nie zwlekaj, tylko leć go wymienić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłaby jak najszybsza wymiana oleju na właściwy Jeśli zleciłeś wymianę u mechanika, to powinien zrobić to ponownie ale na swój koszt. Olej do diesla ma za zadanie przejąć jak najwięcej produktów spalania, których wydostaje się dużo więcej niż w silnikach napędzanych benzyną, wiec nie zwlekaj, tylko leć go wymienić! mam takie same zdanie co Ty ale chciałem sie upewnic pozdrowionka witam Czy ktoś z szanownego grona moze wie gdzie zakupić mieszki ochronne drążków kierowniczych nie chodzi mi o uniwersalne za 15 czy 40 zł tylko zblizone do orginału przekopałem prawie wszystko i za jasna cholere nic nie moge znaleśc pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gast2 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Witam wszystkich forumowiczów. Od trzech dni jestem szczęśliwym lub nie szczęśliwym (tego jeszcze nie wiem)właścicielem Almery Tino 2,2DI z 2001r ma 19000tyś przejechane. Chciąłbym się dowiedzieć co mnie niemiłego może spodkać eksploatować to auto,do tej pory jeżdziłem vectrą 2,2dti i poza tym,że padła pompa wtryskowa(2000 tyś/zł) silnik extra,ale karoseria i zwieszenie zaczęło się sypać i trzeba było sprzedać.Miałem kiedyś Primerę 2l DT (98r) ale to inny silnik.Chciałbym aby forumowicze coś mi doradzili,postraszyli i może jak się da uspokoili. pozdrawiam. M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deze Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Samochód jak samochód;)pompę masz taką samą jak w Vectra.Daleko nie uciekłeś :)Plusy:spalanie w trasie 6 litrów,miasto trochę więcej,ale ujdzie,duży bagażnik, po wywaleniu siedzeńłańcuszek rozrządu Minusy:duża dziura turbo,do 1800 obrotów straszny muł.Zimowe ranne uruchomienie brrrry,ale może tylko mój tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisany mi nissan -to drugi Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 witam Wszystkich serdecznie, oczywiście troszkę już poczytałem na tym forum....nie powiem ze jest krótkie.... jestem w trakcie zakupu Nissana Almery Tino 1.8 benzynka 2003r. - przebieg 101 tys. autko jest ogólnie OK jeśli chodzi o zawieszenie i silnik. Jedynie co miało robione to poprawki blacharskie po obu stronach raczej w dolnej części i na masce - właścicielka po prostu chciała żeby wyglądało dobrze (nie było to robione niedawno). chce je "zagazować" BRC (Sequent 24) - co sądzicie o tym zakupie...--- czy warto ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam wszystkich moze nie na temat i nie w tym dziale ale wybaczcie wymieniłem dzis pióra wycieraczek na polski produkt MotGum i jak na razie jestem w szoku-----rewelacja za ta cenę solidne wykonanie nie skacza i nie piszcza a i wodę zbieraja jak nalezy daleko jestem od reklamy ale jak na razie OK. testowałem rózniste pióra wycieraczek ale te rewelacja i jaka cena pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominokd Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam na forum.Mam koledzy mały problem ze swim TINO 2002 ROK ,DISEL 2.2.Od czasu do czasu rano chwlę chodzi bez jednego gara.Po chwili łapie i jedzie na wszystich garach.Na malych obrotach gdy dodaję gazu to szarpie.Do 1500 obrotów jak go trzymałem to zaczyna dymić na czarno.Koledzy czy to wtryski,czy pompa.Umni tz. w skierniewicach niema do kogo się zgłosić.Może ktoś z kolegów mi coś doradzi.Z góry dziękuję za odpowiedz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) Witam na forum.Mam koledzy mały problem ze swim TINO 2002 ROK ,DISEL 2.2.Od czasu do czasu rano chwlę chodzi bez jednego gara.Po chwili łapie i jedzie na wszystich garach.Na malych obrotach gdy dodaję gazu to szarpie.Do 1500 obrotów jak go trzymałem to zaczyna dymić na czarno.Koledzy czy to wtryski,czy pompa.Umni tz. w skierniewicach niema do kogo się zgłosić.Może ktoś z kolegów mi coś doradzi.Z góry dziękuję za odpowiedz..... Sprawdz świece żarowe czy wszystkie grzeją pompa chyba nie jak cos to wtryski jeszcze cos mi sie telepie po głowie ----------filtr paliwa pozdrowionka Edytowane 28 Października 2010 przez Elmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominokd Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Sprawdz świece żarowe czy wszystkie grzeją pompa chyba nie jak cos to wtryski jeszcze cos mi sie telepie po głowie ----------filtr paliwa pozdrowionka Kolego co do świec i filtra to pali mi bez zarzutów.A paliwo dochodzi napewno bo latem miałem usterke związaną z ropą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam. Może ktoś z Nissanków wie od czego jest ta złączka??? Może czegoś mi brakuje w Tince o czym jeszcze nie wiem??? Mieści się ona na nadkolu obok obudowy filtra powietrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.