Gość jarekg14 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Czy wie ktos jak koduje sie pilota z alarmem. Nissan Almera N15 Pilot zostal rozkodowany i potrzebuje wiedziec jak mozna go znowu zakodowac. Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markij Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Czy wie ktos jak koduje sie pilota z alarmem. Nissan Almera N15 Pilot zostal rozkodowany i potrzebuje wiedziec jak mozna go znowu zakodowac. Prosze o pomoc. Oczywiście, że wiemy. Sam osobiście to robiłem kilka dni temu z powodzeniem. Procedurę dla N15 znajdziesz poniżej (nie N16 tylko N15 - nie sugeruj się pierwszym postem): LINK 1 Pamiętaj!!! Otwórz wszystkie drzwi - nawet klapę bagażnika - mówię poważnie. pozdro markij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekg14 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Tyle ze ja mam Almere N15 z 1997r. i to mam chyba system NATS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markij Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Tyle ze ja mam Almere N15 z 1997r. i to mam chyba system NATS No dobra, ale sam napisałeś, że chcesz zaprogramować piloty a nie kluczyki. NATS jest systemem stworzonym przez NISSAN-a, ale związanym tylko i wyłącznie z immobilizerem. Programowanie pilotów i programowanie kluczyków to dwie różne procedury, niezależne od siebie. W celu zaprogramowania kluczyka musiałem pojechać do serwisu (chodziło o urządzenie Consult lub Consult II). Natomiast programowanie pilotów do centralnego zamka wykonałem samodzielnie według podanego Tobie schematu. Określ więc czy chcesz programować kluczyki czy piloty. :027: Pozdrawiam. markij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekg14 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Potrzebuje zaprogramowac tylko piloty nie kluczyki. Poniewaz na jednego pilota nie reaguje alarm a zapewne jest to kwestia kodowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markij Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Potrzebuje zaprogramowac tylko piloty nie kluczyki. Poniewaz na jednego pilota nie reaguje alarm a zapewne jest to kwestia kodowania. Jeśli alarm masz fabryczny to powinna pomóc procedura jak wyżej (dotyczy tylko i wyłącznie programowania pilotów - tak mi powiedziano w serwisie NISSAN-a jak programowałem immo). Natomiast jeśli alarm jest jakiś inny to niestety trzeba poszukać typu oraz producenta i odpowiedniej procedury programowania. Czy jesteś na 10000000% pewien, że masz alarm a nie tylko centralny zamek???? Wyje???? pozdro markij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Podepne sie pod temat. Wlasnie do Micry dokupilismy Almerke i mam mala zagwozdke. Auto jest wyposazone w centralny zamek(podobno oryginalny), nie ma jednak do tego wszystkiego pilota. Stad moje pytanie: istnieje taka mozliwosc ze mam centralny a nie mam pilota? I czy da sie dokupic jakies piloty w ASO, czy tez konieczne jest zakladanie osobnego alarmu do auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Auto jest wyposazone w centralny zamek(podobno oryginalny), nie ma jednak do tego wszystkiego pilota. pilot nie jest potrzebny do centralnego zamka. potrzebny jest do alarmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Czyli jezeli Almerka ma centralny a nie ma alarmu to nie ma tez pilota, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 może nie mieć. centralny zamek jest wtedy zamykany i otwierany razem z zamkiem kierowcy lub też pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratino Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Markij lub ktoś w temacie - czy możecie podesłać tę instrukcję kodowania pilotów - mam podobny problem z N15 - jeden z pilotów wyłącza alarm i otwiera drzwi, ale dopiero po 6 mrugnięciach, a drugi standardowo po 2. Link w drugim poście został usuniety :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teges Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam. Od niedawna posiadam Ten samochodzik i zauważyłem ostatnio ze załącza mi się alarm i póżniej podczas otwierania pilotemmiga mi 3 razy a nie jak poprzednio dwa. Mam pytanie czy to coś dzieje się z auto alarmem czy coś wyzwala alarm w samochodzie. Myślałem że krańcowy pod pokrywą silnika ale go odpiąłem i jest to samo .proszę o jakąś podpowiedż.Piloty z napisem Nissan dwa przyciski małe i jeden duży.Nadmienia że nie dzieje się to zawsze a co jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Entermax Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Witam Mam problem z zakodowanie pilota. Mam 2 komplety kluczyków z pilotami. jeden pilot ledwo działał (a le działał), a drugi nie miał baterii, więc postanowiłem go zakodować po wymianie baterii, ale niestety chyba rozkodowałem tego pierwszego pilota, bo po przeprowadzeniu procedury jaką opisuje poniżej ten działający pilot przestał sterować centralnym zamkiem (procedura znaleziona w necie): W necie znalazłem taką oto procedurę. I jakby raz zadziałała problem w tym, że nie udało mi się z jej pomocą zakodować pilota. 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. Mam teraz pytanie, co zrobić żeby ponowić procedurę kodowania ?? Po pierwszej próbie zakodowania pilota kroki 1 i 2 były potwierdzone mrugnięciem kierunkowskazów, ale coś źle zrobiłem i nie potwierdziło się zakodowanie pilota, więc chciałem powtórzyć procedurę, ale gdy robię to co wcześniej nic się nie dzieje, nie mogę przebrnąć przez punkt 1 (autko nie potwierdza miganiem kierunków), Czy wiecie, co mam robić, żeby udało się ponowić procedurę ?? Dodam jeszcze, że wydaje mi się, że od kąd rozkodowałem tego działającego pilota, to przy uruchamianiu samochodu gdzieś z okolic radia albo schowka wydobywa się bardzo, bardzo delikatnt dźwięk takie puk puk jak by ktoś w pusty pieniek pukał dwa razy. Autko mam 3 tygodnie, więc może było tak wcześniej tylko się nie zorientowałem, ale myślę, że to jest od tej nieudanej operacji kodowania. Poza tym co ileś uruchomień samochodu kontrolka "check engine" miga ze 3-4 razy, ale nie zawsze, wcześniej z kontrolką wszystko było ok. Samochód pali idealnie i nic złego się nie dzieje. Operacja kodowania dotyczy pilota siemens 5WK4 600, mam też system NATS. Samochód to Almera N15 1,4 z 1998r po lifcie Czy wiecie, co mam zrobić, żeby udało się ponowić procedurę ?? Czy odłączenie akumulatora pomoże ?? Ewentualnie na ile go odłączyć ?? Czy takie odłączenie akumulatora jest bezpieczne dla pozostałych zaprogramowanych układów elektronicznych ?? Proszę was o radę. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietzsche Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Czy takie odłączenie akumulatora jest bezpieczne dla pozostałych zaprogramowanych układów elektronicznych ?? stracisz pamięć stacji radia, wyzeruje Ci godzinę na zegarach oraz z zeruje przebieg licznika dziennego. (jeżeli którejś rzeczy nie masz to jej nie stracisz) u siebie tyle razy już odłączałem akumulator że zrobiłem sobie listę stacji na karteczce:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Entermax Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Ok dziękuję za informację. Właśnie odłączyłem akumulator i zobaczymy co będzie. Mam nadzieję, że wrócę do możliwości programowania pilota. Jak nie, dalej będę prosił o pomoc. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietzsche Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 z tego co pamiętam (ale to o n16 ludzie pisali) że ważne są czasy wykonywania poszczególnych etapów. możliwe że i tu jest taka sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Entermax Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Udało się wczoraj za pierwszym razem, więc nie musiałem znowu akumulatora odłączać Znowu mam centralny z pilota Dzięki za zainteresowanie i pomoc z odp. na temat akumulatora. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.