Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Kody do Alarmu


Gość jarekg14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wie ktos jak koduje sie pilota z alarmem. Nissan Almera N15 Pilot zostal rozkodowany i potrzebuje wiedziec jak mozna go znowu zakodowac. Prosze o pomoc.

 

Oczywiście, że wiemy. Sam osobiście to robiłem kilka dni temu z powodzeniem.

 

Procedurę dla N15 znajdziesz poniżej (nie N16 tylko N15 - nie sugeruj się pierwszym postem):

 

LINK 1

 

 

Pamiętaj!!! Otwórz wszystkie drzwi - nawet klapę bagażnika - mówię poważnie.

 

pozdro

 

markij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze ja mam Almere N15 z 1997r. i to mam chyba system NATS

 

No dobra, ale sam napisałeś, że chcesz zaprogramować piloty a nie kluczyki. NATS jest systemem stworzonym przez NISSAN-a, ale związanym tylko i wyłącznie z immobilizerem. Programowanie pilotów i programowanie kluczyków to dwie różne procedury, niezależne od siebie.

W celu zaprogramowania kluczyka musiałem pojechać do serwisu (chodziło o urządzenie Consult lub Consult II). Natomiast programowanie pilotów do centralnego zamka wykonałem samodzielnie według podanego Tobie schematu.

Określ więc czy chcesz programować kluczyki czy piloty. :027:

 

Pozdrawiam.

 

markij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje zaprogramowac tylko piloty nie kluczyki. Poniewaz na jednego pilota nie reaguje alarm a zapewne jest to kwestia kodowania.

 

Jeśli alarm masz fabryczny to powinna pomóc procedura jak wyżej (dotyczy tylko i wyłącznie programowania pilotów - tak mi powiedziano w serwisie NISSAN-a jak programowałem immo). Natomiast jeśli alarm jest jakiś inny to niestety trzeba poszukać typu oraz producenta i odpowiedniej procedury programowania.

Czy jesteś na 10000000% pewien, że masz alarm a nie tylko centralny zamek???? Wyje????

 

pozdro

 

 

markij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Podepne sie pod temat. Wlasnie do Micry dokupilismy Almerke i mam mala zagwozdke. Auto jest wyposazone w centralny zamek(podobno oryginalny), nie ma jednak do tego wszystkiego pilota. Stad moje pytanie: istnieje taka mozliwosc ze mam centralny a nie mam pilota? I czy da sie dokupic jakies piloty w ASO, czy tez konieczne jest zakladanie osobnego alarmu do auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest wyposazone w centralny zamek(podobno oryginalny), nie ma jednak do tego wszystkiego pilota.

 

pilot nie jest potrzebny do centralnego zamka. potrzebny jest do alarmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Markij lub ktoś w temacie - czy możecie podesłać tę instrukcję kodowania pilotów - mam podobny problem z N15 - jeden z pilotów wyłącza alarm i otwiera drzwi, ale dopiero po 6 mrugnięciach, a drugi standardowo po 2.

 

Link w drugim poście został usuniety :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od niedawna posiadam Ten samochodzik i zauważyłem ostatnio ze załącza mi się alarm i póżniej podczas otwierania pilotemmiga mi 3 razy a nie jak poprzednio dwa. Mam pytanie czy to coś dzieje się z auto alarmem czy coś wyzwala alarm w samochodzie. Myślałem że krańcowy pod pokrywą silnika ale go odpiąłem i jest to samo .proszę o jakąś podpowiedż.Piloty z napisem Nissan dwa przyciski małe i jeden duży.Nadmienia że nie dzieje się to zawsze a co jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam :wave:

Mam problem z zakodowanie pilota.

Mam 2 komplety kluczyków z pilotami. jeden pilot ledwo działał (a le działał), a drugi nie miał baterii, więc postanowiłem go zakodować po wymianie baterii, ale niestety chyba rozkodowałem tego pierwszego pilota, bo po przeprowadzeniu procedury jaką opisuje poniżej ten działający pilot przestał sterować centralnym zamkiem (procedura znaleziona w necie):

W necie znalazłem taką oto procedurę. I jakby raz zadziałała problem w tym, że nie udało mi się z jej pomocą zakodować pilota.

 

1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.
2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.

 

Mam teraz pytanie, co zrobić żeby ponowić procedurę kodowania ??

Po pierwszej próbie zakodowania pilota kroki 1 i 2 były potwierdzone mrugnięciem kierunkowskazów, ale coś źle zrobiłem i nie potwierdziło się zakodowanie pilota, więc chciałem powtórzyć procedurę, ale gdy robię to co wcześniej nic się nie dzieje, nie mogę przebrnąć przez punkt 1 (autko nie potwierdza miganiem kierunków), Czy wiecie, co mam robić, żeby udało się ponowić procedurę ??

Dodam jeszcze, że wydaje mi się, że od kąd rozkodowałem tego działającego pilota, to przy uruchamianiu samochodu gdzieś z okolic radia albo schowka wydobywa się bardzo, bardzo delikatnt dźwięk takie puk puk jak by ktoś w pusty pieniek pukał dwa razy. Autko mam 3 tygodnie, więc może było tak wcześniej tylko się nie zorientowałem, ale myślę, że to jest od tej nieudanej operacji kodowania. Poza tym co ileś uruchomień samochodu kontrolka "check engine" miga ze 3-4 razy, ale nie zawsze, wcześniej z kontrolką wszystko było ok. Samochód pali idealnie i nic złego się nie dzieje.

Operacja kodowania dotyczy pilota siemens 5WK4 600, mam też system NATS.

Samochód to Almera N15 1,4 z 1998r po lifcie

 

Czy wiecie, co mam zrobić, żeby udało się ponowić procedurę ??

Czy odłączenie akumulatora pomoże ?? Ewentualnie na ile go odłączyć ??

Czy takie odłączenie akumulatora jest bezpieczne dla pozostałych zaprogramowanych układów elektronicznych ??

Proszę was o radę.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy takie odłączenie akumulatora jest bezpieczne dla pozostałych zaprogramowanych układów elektronicznych ??

 

 

stracisz pamięć stacji radia, wyzeruje Ci godzinę na zegarach oraz z zeruje przebieg licznika dziennego. (jeżeli którejś rzeczy nie masz to jej nie stracisz)

u siebie tyle razy już odłączałem akumulator że zrobiłem sobie listę stacji na karteczce:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuję za informację. Właśnie odłączyłem akumulator i zobaczymy co będzie. Mam nadzieję, że wrócę do możliwości programowania pilota. Jak nie, dalej będę prosił o pomoc.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam (ale to o n16 ludzie pisali) że ważne są czasy wykonywania poszczególnych etapów. możliwe że i tu jest taka sytuacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się wczoraj za pierwszym razem, więc nie musiałem znowu akumulatora odłączać :thumbsup:

Znowu mam centralny z pilota :)

Dzięki za zainteresowanie i pomoc z odp. na temat akumulatora.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...