Marek_Rz Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam serdecznie klubowiczów NissanKlub, bardzo dawno nie zagladałem na forum a tu tyle ciekawych rzeczy jest opisywane. Do niedawna rajdowałem Micrą 1.0 z seryjnym silnikiem + stożek i Shell V-Power Racing. Musze wam powiedzieć że dobrze się spisywała na trasach KJS-ów, przyniosła mi kilka zwycięstw. Za niedługo 1.0 zastapie 1.3 SuperS. Micra 1.3 jest w stanie przekładki zawieszenia i środka z 1.0. Chciałbym w nowje rajdówce podnieść moc, napewno zaczne od wydechu z seryjnego na 4-2-1 a potem co dalej ???. Mam nadzieje że mi podpowiecie. kilka fotek http://www.rzepienrally.pl Klip 1 http://video.google.pl/videoplay?docid=4614215425523522323 Klip 2 http://video.google.pl/videoplay?docid=4233494294716911637 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 heja lepiej chyba trafisc nie mogles. poprzegladaj tematy w dziale nissan power team a napewno cos wyssiesz dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 odezwij sie do Coobcio on na pewno ci pomoże ja myślę że można zamontować agresywne wałki rozrządu podnieść stopień sprężania i zająć sie programowaniem kompa ewentualnie zmienić coś w układzie zasilania lub tiuning na maxa i wrzucić jakąś suszarkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witaj, a ja chętnie poczytałbym o modach Twojej micry pod kątem KJS`ów, zwłaszcza o zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Super ogladac Micre na szlakach rajdowych (i to jak widac w bardzo opanowanych rekach) :one: Zycze sukcesow i mam nadzieje ze doczekamy sie z czasem jakiegos opisu samochodu i relacji z kolejnych startow! pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Suszarki napewno nie wsadze, ponieważ z silnikiem 1.3 mieszcze się w klasie 3 czyli do 1.3. Po turbodoładowaniu wylądowałbym znacznie wyżej. Micra vs Subaru, z góry wiadomy wynik. Na kjs-ach jest jednak inaczej. Trasy są ciasne bardziej sprawnościowe więc duży samochód z ogromnym nawet potencjałem nie ma szans. Wiele razy już złoiłem skóre mocnym furą. Przegrywałem na prostych ale zato na zakrętach, nawrotach, slalomach nadrabiałem. Kto kiedyś jeżdził w amatorskich lub oglądał wie o co chodzi. Tak jak wcześniej wspomniałem Silnik seria. Dolot zimny, oczywiście stożek. Z układu wydechowego pozostał, seryjny kolektor i pierwszy katalizator, puzniej już tylko przelot z jedną strumienicą. Te niewielkie modyfikacje + Shell V-Power Reacing delikatnie w sposób odczuwalny podniosły dynamikę silnika. Śodek bez zbędnych balastów kierownica pasy i dwa kubełki, boczne szyby z pleksy w środku goła blacha. Zawieszenie: sprężyny Jamex i amory gazowe NK- taki zestaw był najtańszy i w zasadzie spełnił moje oczekiwania. Do tego rozpórki między kielichy i wspawany pręt w poprzeczkę tylniej belki. Oponki Yokohama 175/50/13 naprawde polecam, są rewelacyjne za niewielką kase namiastka prawdziwego sportu. Wracając do 1.3 to zanim zaczne jakie kolwiek przeróbki to musze zaopatrzyć sie w książkę od FIA prosto z USA, tak aby wszystko zgadzało się z normami, ponieważ będe dążył do tego aby startować w PZM PolskimZwiązku Motorowym [ Dodano: Wto 13 Lut, 2007 09:28 ] Witam mobiliki ma pytanie odnośnie ABS-u w 1.3, jest mi on tam do niczego nie potrzebny. Słyszałem ze jak wypnę bezpiecznik to już nie będzie działał, tylko czy w tym momencie nie pogorszy się siła chamowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Odrazu na wstępie CI powiem że piętą achillesową wszsytkich nissanów są bardzo mierne układy wydechowe - zabijają multum mocy i cholednie dławią silnik, osobiście nie testowałem jak się sprawdzają wydechy dla tych silników, co do kolektora 4-2-1 to nie rób go z za grubych rur, a resztę wydechu rób nie szerszą jak 52mm no i odradzam strumienicę... Co do silnika 1.0 to doskonały mod dla niego to przekładka wałków z 1.3 (wzrost mocy do 15KM) do silnika 1,3 nie wiem jakie wałki by podeszły - być może jak występował takowy silnik w wersji gaźnikowej to można by z niego przeszczepić wałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Odnośnie wydechu to mój fumfel z Krakowa, zrobił taki wydech w dobrym zakładzie w Krakowie 4-2-1 na podstawie projektu wykonanego przez Świątka do micry 1.0 Ja chcę to powielić do mojej 1.3, być może trzeba będzie odrobine zwiekszyć tylko średnice rur. U niego jest fi 40mm. Nie był z tą Micrą na chamowni ale słychać że teraz ten silnik oddych jak należy. Jak tylko znajdzie się finans to pierwszą modyfikacją będzie 4-2-1. Słyszałem tylko że niepowinno się robić tego z nierdzewki zewzględu na szybkość opuszczania spalin z silnika, ale na moje oko im szypciej wylatują to chyba lepiej. Jaka jest wasza opinia na ten temat ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Słyszałem tylko że niepowinno się robić tego z nierdzewki zewzględu na szybkość opuszczania spalin z silnika, ale na moje oko im szypciej wylatują to chyba lepiej. Jaka jest wasza opinia na ten temat ???? Totalnie bez sensu bo to niema nic do rzeczy czy to zrobisz kwasa czy z innego metalu Szybkość wylatywania zależy od średnicy rur ewentualnie może mieć jeszcze znaczenie kształt to zn. kolanka więcej niż 90st mogą wyhamowywać a nie metal w końcu z żadnego nie będzie w środku chropowaty Może chodziło o to że jak zrobisz nie wyliczony i będzie za luźny to może być odwrotny efekt od zamierzonego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 rury na kolektor fi 40mm to w seri 2.0 SR20DE z rurowaym kolektorzem ma 38mm DO 1,3 taka średnica w zupęlności wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Znalazłem stronke z której można zamówić taki kolektor więc nie ma co chyba się bawić w robienie bo to podobnie cenowo wyjdzie http://rallynuts.com/motorsport/MOTORSPORT%5FCATALOGUE%5F3/ Zakładka Shop by Brand firma JANSPEED Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 niezła ta strona,co podałeś,nawet pod polskiego klienta-i parę gratów do nysek też mają. a co do micry 1.3 to mój kumpel,który nie jest zrzeszony w nissan klubie,przerabiał już ten temat-z 1.3 wycisnoł ok 110 koników,które oczywiście zweryfikowane zostały na hamowni-silnik z tą mocą dobił 400 000km i wyzionoł ducha,,,z tego co pamiętam to miał kompletny wydeszek z kwasa,dolot zimny,wałki od świątka i parę innych exstrasów.jak zobaczę się z nim to wybadam dokładniej jakie mody poleca pamiętam że wycioł jakąs gruchę,zgrubienie z wydechu[nie umiem okreslić co to]i micra,poprostu straciła moc totalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 No Dzięki bede czekal na jakieś niusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 zapomniałem dodać że głowica obroboina była... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Koledzy dysponuje ktoś z was schematem ręcznego hydraulicznego ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Wal do kiviego on w wielu autach czegoś takeigo dokonywał - projekt jego rajdowego sunny GTi jest opisany nieco pod twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Koledzy potrzebuje wyłączyć ABS w Mikrze 1.3, słyszałem że czeba wypiać bezpiecznik. Gdzie mam go szukać, bo w środku auta tam gdzie są wszystkie bezpieczniki od abs-u nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 A czy jak wyłącze ABS to czy komputer nie zacznie mi świrować ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 szacunek za jazde micrusia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Odświerzam temat który podjołeś.Kolega który dłubnoł konkretnie micrę podpowiedział że możesz zmienić tłoki w silniku 1.3 na te od 1.0-zwiększysz kompresję,a co za tym idzie to moc wzrośnie,wydech poo całości 45 mm,regulacje zapłonu,plus mody o których wspominałem wcześniej-tak przygotowana micra 1.3 dysponowała ponad 100km mocy zweryfikowanej hamownią[wcześniej dodałem że wałki były od świątka]-dodatkowo,spiek od radzikowskiego,a głowica splanowana aż o 1.2 mm!!!!!!-podobno stuku nie było,,,, :one: czekam zniecierpliwością na efekty twoich modów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A ja mam pytanie do autora tematu: jak z hamulcami w Twojej rajdówce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Tak wyglada moja Micra 1.3 i mój nowy kolektor 4-2-1. Za kolektorem są jeszcze 2 przelotowe tłumiki. Co do hamulców to na razie seria, na amatorskich rajdach wystarczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 No oczywiście że ściagnołem, oklejanie samochodu jak widać mam opanowane, mniejszymi i większymi naklejkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Marek_Rz gratulacje, nieźle zrobiony Micrusik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 A na rolki bedziesz jechal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.