Gość BIAŁY Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam. Mam taki problem. Mianowicie Dziś rano ok godz 5.00 moja Primcia nie zapaliła po przekręceniu kluczyka zapaliły się kontrolki i usłyszałem jedynie takie ,,tyknięcie" i nic nie zakręcił rozrusznik. i tak samo przy ponownej próbie. Ale ok 11 zapalił już jakby nic się nie działo? Co może być tego przyczyną?? Mróz, akumulator czy rozrusznik a moze coś jeszcze innego?? Jeżdzę na benzynie bez instalacji gazowej. i do tego jeszce duzo pali ok 12/100 a czasem i wiecej w cyklu mieszanym. Co moge sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Sprawdź podłączenie kabli do aku, może są zaśniedziałe i nie daje tyle prądu co potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokys Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 jeżeli aku jest ok, a rozrusznik tylko tyka to na bank wysiada elektromagnes lub kończą się szczotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kosman Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Na marginesie jak to jest ze szczotkami rozrusznika? W dobrych silnikach w szczotkach jest wtopiony rdzen plastikowy, ktory po zdarciu pewnej krytycznej warstwy szczotki, wyskakuje wypychany sprezynka. Wtedy komutator jest odizolowany od zasilania i nam sie to nie rozpierdzieli, bo nie zakreci. W rozrusznikach jest tak samo? [ Dodano: Sob 10 Lut, 2007 22:59 ] i do tego jeszce duzo pali ok 12/100 a czasem i wiecej w cyklu mieszanym.Co moge sprawdzić?? Moze napisz co to za samochod, co to za silnik. Uzyj opcji szukaj. Sporo jest tematow o spalaniu na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokys Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Na marginesie jak to jest ze szczotkami rozrusznika? W dobrych silnikach w szczotkach jest wtopiony rdzen plastikowy, ktory po zdarciu pewnej krytycznej warstwy szczotki, wyskakuje wypychany sprezynka. Wtedy komutator jest odizolowany od zasilania i nam sie to nie rozpierdzieli, bo nie zakreci. W rozrusznikach jest tak samo? niestety nie, szczotki można zjechać do plecionki :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Dokładnie tak wyglądają objawy. Trenowałem to w tamtym roku podczas wakacji :zly2: nad morzem. Było trochę stresu bo sam nie potrafiłem tego zrobić, ale znalazł się fachowiec w Kołobrzegu, który po prostu dorobił szczotki z innego modelu rozrusznika ( większego). A rdzeń plastykowy wystepuje, ale w najwnowoczesniejszych modelach. Tak sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIAŁY Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Primera W10 GA1.6DE rok 1996. Sonda działa poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.