Gość DavePL Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Witam nigdzie w necie nie moge znalezc jakie przyspieszenie powinna miec p12 2.2D 126KM Bylbym wdzieczny za jakies info Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Witam nigdzie w necie nie moge znalezc jakie przyspieszenie powinna miec p12 2.2D 126KM Bylbym wdzieczny za jakies info Dzieki Witam, znalazłem tylko cos takiego: http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 a ja lepsza stronke znalazlem na twojej Oskar jest dci opisane http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p12.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 .........wkoncu jestes posiadaczem P12 z silnikiem Di to wiesz lepiej :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DavePL Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Dzieki chlopaki za pomoc, szkoda ze nie ma danych dla skrzyni manualnej ale przynajmniej mniej wiecej jestem zorientowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 na tej stronce co podalem to sa dane dla skrzyni manualnej dla automatow sa dane w nawiasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klichu Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 EH te 10,9 jest mocno jakieś przesadzone. Ja kręce na standrowym silniku bez żadnych przeróbek 9,9 ( mierzone G-Techem ) więc te 10,9 to chyba z pełnym bakiem i kompletem pasażerów a tak na poważnie to różnice są duże gdy auto ma zły stan techniczny. U mnie 61tyś km i wszystko na czas wymieniane w servisie więc jakoś się trzyma autko. Kiedyś miałem ochote wsadzić chipa ale po rozmowie ze znajomym z zaprzyjaźnionego warsztatu tuningowego w UK doszedłem do wnisoku że jest to bez sensu gdyż poprawia sprawność silnika na pierwszych trzech biegach i tylko w górnym zakresie obrotów i polega między innymi na przesunieciu odcięcia w wyższy zakres obrotów a to grozi w dieselku przekręceniem panewek ponieważ ten silnik sam w sobie jest już dostosowany do jakiejś prędkości obrotowej. Poza tym polscy chiptunerzy też święci nie są.....mają swoje sposoby żeby klient zobaczył że ma zamiast 130KM - 170KM a tak naprawdę będzie ich aby 140 ( nie każdy ale są takie przypadki i spotkałem się z nimi ) dlatego czasem warto się zastanowić nad wykonaniem chiptuningu bo jeżeli nie jesteśmy nocnymi street racerami to chyba tylko strata kasy. A wierzenie reklamom, że taki strasznie wielki jest efekt chiptuningu że pełna sprawność silnika się poprawi nie należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.