Gość Qmak Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 jesli masz automatyczna skrzynie to radzilbym udac sie do jakiegos mechanika bo w automatach olej uzupelnia sie podcisnieniowo a ryzykujac samemu wymiane mozesz stracic biegi znam takie przypadki a naprawa tego bedzie bolec.....pozatym do automatow sluza oleje tzw ATF Kolego możesz to dokładnie opisać bo mi coś takiego sie przytrafiło i mam tylko 1wszy i 3ci bieg, nie wiem co mam robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 przede wszystkim spuść i wypompuj olej powinno wyjść 8-9 litrów, oczyść magnesy - sprawdź czy nie ma na nich większych opiłków - jezeli są to są częśći do wymiany. Jeśli nie ma to napełnienie nowym płynem powinno przywrócić sprawność skrzyni. Jedno pytanko - jaki bjest kolor płynu, bo jeśli jest brazowy mógł być przepalony - co oznacza kłopoty, Przy wymianie [płynu nie zapomnij przepłukać filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qmak Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 przede wszystkim spuść i wypompuj olej powinno wyjść 8-9 litrów, oczyść magnesy - sprawdź czy nie ma na nich większych opiłków - jezeli są to są częśći do wymiany. Jeśli nie ma to napełnienie nowym płynem powinno przywrócić sprawność skrzyni. Jedno pytanko - jaki bjest kolor płynu, bo jeśli jest brazowy mógł być przepalony - co oznacza kłopoty, Przy wymianie [płynu nie zapomnij przepłukać filtra. nie no kolor jest taki słomkowy jasny, więc chyba nie powinno być problemu, spróbuje zrobić jak mówisz zobaczymy a d*pa, sprawdziłem dziś dla pewności kolor brąz jak mocna kawa;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Natychmiastowa wymiana i czyszczenie z opiłków, może będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Miałem kiedyś awarię skrzyni, a jej stan pogorszył się zaraz po wymianie oleju i wywaleniu opiłków oczywiście. I tak to podobno działa - jeśli jesteś w takiej sytuacji to wymiana oleju tylko wszystko pogorszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia i tego jakie zanieczyszcenia są zbierane przez magnesy. Jeśli w śród opiłków jest tylko szlam bez grubszych częśći wymiana oleju skutkuje. Jeżeli natomiast są większekawałki metalu - remont gwarantowany. Kłania się również jakośc użytego oleju i okresy międzywymianowe. Przy normelnej eksploatacji nawet co 30000 km lub gdy płyn zaczyna lekko brązowieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.