Gość kominiarz Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Zakupiłem autko w styczniu br. roku . Autko naprawde przebojowe .. super jedna przy odpuszczeniu gazu auto skręca w prawo a przy dodaniu gazu odbija delikatnie w lewo :/ . Celem znalezienia usterki wg. zaleceń serwisu wymieniłem Amortyzatory / i tak były juz bardzo słabe/i i poduszki pod skrzynia, geometria i zbiezność ustawiona, auto bez wypadkowej historii aktualmy przebieg 120.000km rocznik 2003 .ASO niema pomysłu ... hehe i to sie nazywa serwis NISCAR ......naprawiłem głowkę tylniego mostu fakt jest juaz lepiej jednak .. dalej sciąga cisnienie opon prawidłowe, opony wyważone .. proszę o rade ... moze spotkaliście sie z takimi objawami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzesiek13 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Może klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 juz o tym pare razy mowilem ale.. nie wiem czy to dla duzych samochodow tez sie robi...mozna dowazyc kola na samochodzie a nie same kola daje to duzo bo przy 190 w mitsu strasznie ciagnal a po dowazeniu jak po szynach... na pewno dowazanie robia na studziennej w tomi serwis a gdzie jeszcze to nie wiem...ja korzystam z nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ewentualnie zmienic kola stronami na probe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok. W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę. Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok. W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę. Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci: Niestety zbiezność w T2 to załamka... ...podkręcanie drążków, wyważanie kól i znowu zbieżność. Pomaga trochę wymiana drążków na utwardzane do T2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Jak pojeździsz ostro w terenie , np przejazd przez rów, przez pień to niestety trzeba ustawiać zbieżność. Chyba , że pojedziesz do gości i ustawi Ci znieżnośc nie na 0 , ale trochę z '-" Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kominiarz Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 ok w koncu ustaliłem usterke .. .. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie .... i jeszcxze jakies cholerstwo kosztowała mnie cała przyjemnośc w serwisie niscar 1000 pln ale teraz mój wodołaz jezdzi jak trza .. juz nie sciaga ..... nareszcie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 W terenie nie jedź za ostro, tzn. żeby uderzenia kół nie były za mocne, bo niestety zbieżność w takim wypadku się przestawia i jak wyjedziesz na asfalt to może ciągnąć. Jak w terenie pojeździsz nawet ostrym , ale z umiarkowaną prędkością to nic się nie dzieje ze zbieżnością , no ale nie zawsze się da :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 .. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie Jaki wniosek? Trzeba jeździć do normalnego mechanika, który pomysli zanim coś zrobi. Niestety jak widać NISCAR robi to cowiększość serwisów, wymienia wszystko jak leci może akurat trafi. To przykre. Nie dziwie się teraz, jak jeden gość z Łodzi kupił sobie Carrerę i jeździł na przegląd do Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 74jarek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one: Witam! Kupiłem sobie nissano terrano II (z makaroniarni ) i dopiero uczę się z nim współpracy. I tu mam pytanie: jak mieszać tymi kółkami? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Lewo-prawo-tył-przód A konkretniej to w serwisówce powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 W serwisówce są dwie metody: 1. zamiana z przod na tył bez mieszania stron 2. zamiana z przodu na tył z zamianą stron. Jeszcze jest opcja z wykorzystaniem koła zapasowego. Ja stosuję 1 metodę i jest OK. Ważne żeby pilnować przebiegu max 10 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.