Guest kominiarz Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Zakupiłem autko w styczniu br. roku . Autko naprawde przebojowe .. super jedna przy odpuszczeniu gazu auto skręca w prawo a przy dodaniu gazu odbija delikatnie w lewo :/ . Celem znalezienia usterki wg. zaleceń serwisu wymieniłem Amortyzatory / i tak były juz bardzo słabe/i i poduszki pod skrzynia, geometria i zbiezność ustawiona, auto bez wypadkowej historii aktualmy przebieg 120.000km rocznik 2003 .ASO niema pomysłu ... hehe i to sie nazywa serwis NISCAR ......naprawiłem głowkę tylniego mostu fakt jest juaz lepiej jednak .. dalej sciąga cisnienie opon prawidłowe, opony wyważone .. proszę o rade ... moze spotkaliście sie z takimi objawami ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grzesiek13 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Może klocki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crensch Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 juz o tym pare razy mowilem ale.. nie wiem czy to dla duzych samochodow tez sie robi...mozna dowazyc kola na samochodzie a nie same kola daje to duzo bo przy 190 w mitsu strasznie ciagnal a po dowazeniu jak po szynach... na pewno dowazanie robia na studziennej w tomi serwis a gdzie jeszcze to nie wiem...ja korzystam z nich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Ewentualnie zmienic kola stronami na probe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok. W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę. Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sintra Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok. W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę. Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci: Niestety zbiezność w T2 to załamka... ...podkręcanie drążków, wyważanie kól i znowu zbieżność. Pomaga trochę wymiana drążków na utwardzane do T2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Jak pojeździsz ostro w terenie , np przejazd przez rów, przez pień to niestety trzeba ustawiać zbieżność. Chyba , że pojedziesz do gości i ustawi Ci znieżnośc nie na 0 , ale trochę z '-" Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kominiarz Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 ok w koncu ustaliłem usterke .. .. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie .... i jeszcxze jakies cholerstwo kosztowała mnie cała przyjemnośc w serwisie niscar 1000 pln ale teraz mój wodołaz jezdzi jak trza .. juz nie sciaga ..... nareszcie .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 W terenie nie jedź za ostro, tzn. żeby uderzenia kół nie były za mocne, bo niestety zbieżność w takim wypadku się przestawia i jak wyjedziesz na asfalt to może ciągnąć. Jak w terenie pojeździsz nawet ostrym , ale z umiarkowaną prędkością to nic się nie dzieje ze zbieżnością , no ale nie zawsze się da :kosci: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBL Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 .. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie Jaki wniosek? Trzeba jeździć do normalnego mechanika, który pomysli zanim coś zrobi. Niestety jak widać NISCAR robi to cowiększość serwisów, wymienia wszystko jak leci może akurat trafi. To przykre. Nie dziwie się teraz, jak jeden gość z Łodzi kupił sobie Carrerę i jeździł na przegląd do Niemiec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 74jarek Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one: Witam! Kupiłem sobie nissano terrano II (z makaroniarni ) i dopiero uczę się z nim współpracy. I tu mam pytanie: jak mieszać tymi kółkami? Z góry dzięki za odpowiedź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Lewo-prawo-tył-przód A konkretniej to w serwisówce powinno być Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 W serwisówce są dwie metody: 1. zamiana z przod na tył bez mieszania stron 2. zamiana z przodu na tył z zamianą stron. Jeszcze jest opcja z wykorzystaniem koła zapasowego. Ja stosuję 1 metodę i jest OK. Ważne żeby pilnować przebiegu max 10 tys km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.