Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Terrano II 3.0 Sport- ściąga


Guest kominiarz
 Share

Recommended Posts

Guest kominiarz

Zakupiłem autko w styczniu br. roku . Autko naprawde przebojowe .. super :) jedna przy odpuszczeniu gazu auto skręca w prawo a przy dodaniu gazu odbija delikatnie w lewo :/ . Celem znalezienia usterki wg. zaleceń serwisu wymieniłem Amortyzatory / i tak były juz bardzo słabe/i i poduszki pod skrzynia, geometria i zbiezność ustawiona, auto bez wypadkowej historii aktualmy przebieg 120.000km rocznik 2003 .ASO niema pomysłu ... hehe i to sie nazywa serwis NISCAR ......naprawiłem głowkę tylniego mostu fakt jest juaz lepiej jednak .. dalej sciąga :( cisnienie opon prawidłowe, opony wyważone .. proszę o rade ... moze spotkaliście sie z takimi objawami ? :)

Link to comment
Share on other sites

juz o tym pare razy mowilem ale..

nie wiem czy to dla duzych samochodow tez sie robi...mozna dowazyc kola na samochodzie a nie same kola

daje to duzo bo przy 190 w mitsu strasznie ciagnal a po dowazeniu jak po szynach...

na pewno dowazanie robia na studziennej w tomi serwis a gdzie jeszcze to nie wiem...ja korzystam z nich

Link to comment
Share on other sites

Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok.

 

W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę.

Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest sintra
Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok.

 

W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę.

Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci:

 

Niestety zbiezność w T2 to załamka...

...podkręcanie drążków, wyważanie kól i znowu zbieżność. Pomaga trochę wymiana drążków na utwardzane do T2.

Link to comment
Share on other sites

Jak pojeździsz ostro w terenie , np przejazd przez rów, przez pień to niestety trzeba ustawiać zbieżność. Chyba , że pojedziesz do gości i ustawi Ci znieżnośc nie na 0 , ale trochę z '-"

 

Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest kominiarz

ok w koncu ustaliłem usterke .. .. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie .... i jeszcxze jakies cholerstwo kosztowała mnie cała przyjemnośc w serwisie niscar 1000 pln ale teraz mój wodołaz jezdzi jak trza .. juz nie sciaga ..... nareszcie ....

Link to comment
Share on other sites

W terenie nie jedź za ostro, tzn. żeby uderzenia kół nie były za mocne, bo niestety zbieżność w takim wypadku się przestawia i jak wyjedziesz na asfalt to może ciągnąć.

 

Jak w terenie pojeździsz nawet ostrym , ale z umiarkowaną prędkością to nic się nie dzieje ze zbieżnością , no ale nie zawsze się da :kosci:

Link to comment
Share on other sites

.. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie

Jaki wniosek? Trzeba jeździć do normalnego mechanika, który pomysli zanim coś zrobi. Niestety jak widać NISCAR robi to cowiększość serwisów, wymienia wszystko jak leci może akurat trafi. To przykre. Nie dziwie się teraz, jak jeden gość z Łodzi kupił sobie Carrerę i jeździł na przegląd do Niemiec.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest 74jarek
Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one:

 

Witam!

Kupiłem sobie nissano terrano II (z makaroniarni :D ) i dopiero uczę się z nim współpracy. I tu mam pytanie: jak mieszać tymi kółkami?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

Lewo-prawo-tył-przód :D A konkretniej to w serwisówce powinno być

Link to comment
Share on other sites

W serwisówce są dwie metody:

 

1. zamiana z przod na tył bez mieszania stron

2. zamiana z przodu na tył z zamianą stron.

 

Jeszcze jest opcja z wykorzystaniem koła zapasowego. :D

 

Ja stosuję 1 metodę i jest OK. Ważne żeby pilnować przebiegu max 10 tys km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...