dziekanm Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 witam.kolega ma mice k11 94r. 1.0 około 190000tyś przeb. problem jest taki że jak postoi cała noc to trzeba ją nieźle kręcić żeby odpaliła wymienione już zostały świece, kable, kopułka i palec ,filtr pow. i nic nie pomogło na wolnych obrotach troszke falują obroty nawet gdy jest ciepły silnik było też kilka razy że zgasła podczas jazdy na biegu jałowym za wszelkie informacje z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 filtr paliwa, trzeba by bylo tez sprwadzic pompe paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Jak obroty falują na rozgrzanym silniku to sondę lambda też warto sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Dokładnie filtr paliwa i pompa do sprawdzenia jeśli nie pomoże to jeszcze jedynie może być przepływomierz lub czujnik temperatury silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Dokładnie filtr paliwa i pompa do sprawdzenia Niedawno miałem takie same objawy pomogło przeczyszczenie "filterka" co jest przy pompie i wymiana filtra paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 w moim przypadku padł moduł zapłonowy. Najpierw gasł na jałowym, potem przerywał podczas jazdy, gasł, nie chciał zapalić, w końcu w ogóle iskry nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomaszD Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Ja jestem przekonany, że to przepływomierz powietrza. Miałem to samo, obroty skakały na ciepłym silniku, na zimnym było ok. Do tego zdarzało się czasami, że po przejechaniu jakiegoś odcinka nagle jadąc np. 80 km/h zaczynały spadać obroty mimo dodawania gazu, tak aż do 50 km/h i potem znowu jechał dalej. Wymieniłem przepływomierz i jest ok. koszt używanego 350 zł. Można to sprawdzić na diagnostyce komputerowej, od razu wykazało błąd przepływomierza. Wymiana filtrów, świec, kabli itd też nic nie pomagała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Ja jestem przekonany, że to przepływomierz powietrza. A ja przepływomierz wymieniłem i było to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 A ja przepływomierz wymieniłem i było to samo... wymieniles i bylo tak samo czyli nic nie dalo czy tez wymieniles i tez pomoglo ? tak troche dwuznacznie to napisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 możliwe przyczyny: 1) lambda - jak koledzy wspominieli 2) zapłon 3) przepływomierz :!!: 4) układ paliwowy (filtr, pompa) Proponuję jechać pod kompa - kosztuje to 50-100 zł a zaoszczędzi Wam czasu i byćmoże pieniędzy bo ile można wymieniać sprawnych rzeczy? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.