Gość bielo Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam Wystąpił taki problem że w aucie niema prądu nic nie działa oprócz świateł ani awaryjne ani kontrolki na tablicy zero szyby elektryczne się opuszczają. Podobno jest jakiś bezpiecznik lub coś innego co odpowiada za doprowadzenie prądu na wszyskie bezpieczniki. Po odpaleniu auta jest to możliwe wszystko działa a po wyłączeniu silnika wszystko zanika brak prądu dalej. Gdzie tego szukać?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregg Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Czesc, Nie piszesz jakie autko a to zasadnicza sprawa. Jesli P11 to obok akumulatora masz mala skrzynke z zestawem bezpiecznikow zabezpieczajacych wieksze obiegi. Pamietaj nawet jesli znajdziesz spalony postaraj sie odszukac przyczyne przed zamiana bo to nie dzieje sie bez powodu Pozdrawiam Gregg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bielo Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jest to P-10 2.0 Też jest taka skrzyneczka ale wszystkie bezpieczniki są dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Dziwna sprawa - poszukaj przekaźnika głównego (chyba ma napis - main) i zobacz czy załącza się przy przekręceniu kluczyka. Po odpaleniu auta mozesz mieć prąd przez alternator i wtedy wszystko działać będzie. Prawdopodobnie poleciał jeden kabelek lecący do w/w odbiorników gdzieś blisko akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam Sprawdź bezpieczniki nie wzrokowo tylko na ciągłość np. żaróweczką. Zrób sobie próbnik - przylutuj 2 druty do żarówki 12V, jeden połacz do masy a drugim sprawdzaj czy w miejscu wyjętego bezpiecznika jest prąd. Z twojego opisu wygląda, że w obwodzie głownego bezpiecznika nie ma ciągłości, w takim przypadku można odpalić auto a po odpaleniu prąd idzie z alternatora ale nie ładuje akumulatora, daleko więc nie ujedziesz. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 jak gasi mu kontrolkę od ładowania aku po odpaleniu - to ma ładowanie akumulatora. W P10 kach aku i alternator spięte są na sztywno bez żadnego zabezpieczenia. wystarczy, że reg napięcia zamknie obwód - gasi kontrolkę i już między aku a alternatorem płynie prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jeżeli jest na sztywno to sorry, w Sunnym i Almerze jest zabezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jak trzepnie regulator napięcia i go zewrze (np. woda) potrafi w 0,5 godziny wyładować aku poprzez uzwojenie alternatora. W Almerach jest bezpiecznik 35 A na obwodzie alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bielo Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Alternator ładuje normalnie. Gdzie znajduje się tan główny bezpiecznik czy też przekażnik bo cała reszta bezpieczników jest sprawna. jest jakaś możliwość sprawdzenia czy dany przekaźnik działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 w moim autku p10 1,6 główne bezpieczniki są po prawej stronie, stojąc od strony maski z przodu( taka puszeczka, musisz ją otworzyć i tam są głowne bezpieczniki, przynajmniej u mnie). radziłbym sprawdzić również przekaźniki a te znajdują się po lewej stronie, stojąc też przodem od strony maski, czyli na przeciwko samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Ja mam też P10 2.0 i miałem ostatnio problem. Przestały mi działać: obrotomierz, wzkaźnik temperatury, kontrolki, kierunkowskazy. Pogapiłem się na schemat i stwierdziłem że to może być przekaźnik. Wymieniałem przekaźniki kolejno jeden po drugim, te które są umieszczone tuż obok bezpieczników w kabinie koło dźwigni otwierania maski.Okazało się że za te urządzenia odpowiada ten na samym dole. Jednak też duży prąd płynie przez ten na samej górze bo styki były nieco zgrzane. Możesz tam zajrzeć i pozamieniać miejscami.Sprawdzić czy dostają w ogóle prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bielo Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Godziny poszukiwań i wszystko działa okazało się że poprzedni właściciel zamiast wymienić bezpiecznik główny to dokonał małych przeróbek i wmontował jakiś dziwny bezpiecznik pod całą skrzyneczką dlatego ciężko było zlokalizować usterke. Niektórzy mają pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.