Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

P11 Gt - Sport line 09/97


Guest PMW
 Share

Recommended Posts

Ktoś zna ta wersje primery?

Czarny. Najładniejsza i chyba najlepsza Primera z niemiec a obejrzałem kilka

Fabrycznie zmieniony(obniżony i utwardzony zawias)(nie wiem jakiej marki) prowadzi się jak gokart ;) felgi OZ Pro 17

Motor: SR20DEH

Dolot i wydech seria

Przebieg 95.000 km (auto wygłada i jeżdzi jak nowe) Garażowany

Kupilem w komisie w Niemczech w sobote.

Na pasach: (made in spain) :) bueee

 

W poniedzialek auto bede mial w Warszawie.

Przeslę fotki

Link to comment
Share on other sites

z cikawości gdzie kupiłes i ile dałes? jak cos na PW

Wersja TOP SPORT(nie Sline) to po prostu P11GT

Jak po vinie sie sprawdzi to pewnie wyjdzie ze to GT :D

 

Wersja o której piszesz nie jest najwiekszym wypasem bo tak naprawde największym wypasem GT była wersja STW miała lakier kameleon - 3kolorowy seryjne, alu17'',szarą szkórę,4poduszki pow., kierownia chyba zielono czarna-skóra

Zdarzały sie terz p11 gt w skórze miały wtedy kierownice szaro -czarną

http://www.autoscout24.pl/home/index/detai...roto=0&zip=

tu jest ogłoszenie STW - z tym ze to auto nie ma zderzaka odGT

Link to comment
Share on other sites

Może z tym "bezcenem" przesadziłem trochę bo XXXX Euro to wcale nie mało jak za 97r, ale auto było warte swojej ceny ... pod maską :D nie znalazłem żadnej zardzwiałej śrubki :D , silnik brzytwa zdrowa seria może nawet lepiej trzoszke ma inna charakterystykę pracy niż moja almera może mieć wałki zmienione bo jest strasznie mocna

nie mogłem niestety zmieścić głowy pod auto :diabel2: i obejrzeć dokładnie ale pod spodem rudej też nie było niemcy patrzyli na mnie jak na czuba kiedy zacząłem rozbierac auto (zajrzałem w każdą dziurę) rudej ani śladu wszystko czyściutkie i zabezpieczone środkami antykorozyjnymi - jakimś woskiem ... autko jest utrzymane po amatorsku nie mogę sie doczekać kiedy auto bedzie w warszawie ... nie odebrałem go osobiście bo niemcy zamknęli mi urząd przed nosem i nie zalatwiłem tablic.. autko będe miał podstawione przed 00.00 dziś w nocy ;)...

nawet CD Clarion for nissan sprzężone z NATSem

 

Jest duuużo szybsza od mojej seryjnej almerki GTI mimo dużych 17-calowych kółek robiąc małą rundke po Berliner Strasse - małej uliczce w Halle na której jest ze 20 komisów nie zauwazyłem kiedy było 170 na budziku na kilkuset - więcej niz 400 metrach. Na Autobanie Budzik powinna zamknąć ;) !!!! Podoba mi się takie zestopniowanie

duże koła - duże prędkości - klasyczna szkoła wyścigowa ...

mógłbym gadać i gadać....

Link to comment
Share on other sites

za 3500euro na 101% coś miała malowane itp. nie mówie ze po dzwonie ale na bank ci coś znajde te auta nawet z 97r po 5tys euro chodza i zchodza :D

No chyba że faktycznie trafiłeś okazje - zdarzają się

Co do mocy to jak dla mnie to muli a jedzie dopiero od 4tyś no chyba że twoja jest dłubana

Podjedz na rolki to zobaczymy co tam pod machą drzemie

Link to comment
Share on other sites

była po dzwonie czy nie ważne że jeżdzi prosto... kiedyś miałem toyote zdjęta z latarni - sam prostowałem za pomocą drewnianej belki, filaru domu i łancucha z napinaczem ;) też jeżdziła prosto ;)... btw auto wygląda slicznie.. tylko że f.ck nie dojedzie dzis. Stoi pod Zieloną Górą u mojej mamy w stodole - w piatek ruszam pociągiem po bryczkowską - powrót w Sobotę..

ch...je nie chcieli mi dać wolnego w pracy w tym tygodniu.. więc muszę poczekać wrrrr. nie cierpie kiedy cos nie idzie zgodnie z planem...

Link to comment
Share on other sites

Siemanko,

 

PNW gratuluje zakupu, ja wierze że można trafić taką właśnie igiełke w niemczech,nie wiem czy w komisach ale od Niemca spod domu... koniecznie musisz zapodać fotki jak juz będziesz mial auto pod domem. Walnij opis co tam w środku za wypas posiadasz...

 

Kmink ja kupiłem właśnie z tej wersji STW tylnią lotke do swojej P11, myslałem że jest identyczna jak w GT ale jednak NIE...jest mniejsza i inaczej wyprofilowana,ale za to kolorek jest za***isty....mialem tą lotke w domu zanim przemalowałem,także zdązyłem sie napatrzeć na te mieniące sie kolorki...

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
to jest taka jakby GT ale w pakiecie highend-owym nissana, tzw perełka :)

KMINK, powie o niej wiecej :D

Nie chcę się sprzeczać, bo nie jestem całkowicie pewien, ale wydaje mi się że GT w pakiecie "highendowym" to były GTSE, a nie Sportline. Sportline to była taka limitowana seria GT analogiczna do Motion, czy Invitation w "normalnych" wersjach.

Link to comment
Share on other sites

oglądalem jedną STW w bdb stanie ale nie lepszym niz moja sportline ... pozatym lakier kameleon i zielono czarna kiera strasznie mi jakąś wiochą podjeżdżały... powiem wam że interesowala nmie tylko czarna ;)

Link to comment
Share on other sites

jedą wersją specjalną p11 była wersja STW GT nic innego nie było - przynajmniej na europe

 

Wersja SportLine - a raczej Top Sport weszła dopieo przy P11 144 - miałem i tą i ta wersje - nawet jak sprzedawałem wersje SportLine to sie wszyscy dziwiliście co to za wersja - hehe niby SPORTLINE a jednak nie :D - mam zdjecia tego autka na mojej stronie, a np. wersja sport line jezdzi Peryskop :one: - ale tak jak mówie wersja SPORTLINE(a raczej po prostu SPORT) i wersja TOPSPORT weszły dopiero po 99r w P11 144

Link to comment
Share on other sites

Ale czy to ważne jaka to dokładnie wersja? Ważne ze ma 150 koni, podoba sie właścicielowi i jest w dobrym stanie...także wszystkie najważniejsze kryteria zostały spełnionie...

 

PNW dodaja fotki tej bryczki jak juz ją będziesz miał u siebie, sam chetnie zobacze jak to wygląda bo mi osobiście tez podobają sie czarne samochody...szkoda ze tak ciężko utrzymać go w czystości... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
jedą wersją specjalną p11 była wersja STW GT nic innego nie było - przynajmniej na europe

A ja się będę upierał, że taką wersją była również GTSE ( nie jestem pewien, ale w niektórych krajach europejskich mogła być odpowiednikiem STW ). GTSE charakteryzowała się w porównaniu z GT lakierem kameleon, zawsze skórzaną tapicerką i obecnością wycieraczki na tylnej szybie nawet w wersji sedan. Auto jest dość często spotykane w krajach skandynawskich.

 

Niedowiarkom sugeruję zajrzeć tutaj: -> http://g20.net/forum/showthread.php?t=3858...;highlight=GTSE

Link to comment
Share on other sites

JEST! Stoi u mnie pod pracą i czeka az wybije godz. 17.00 ;) YEAH. Chodzi jak brzytwa. Ma letnie koła więc o trakcji podczas przyspieszen na 1 i drugim biegu można zapomniec .. poczekam z upalaniem az bedzie sucho. :diabel2: Sprzęgło będzie do zrobienia niedługo

więc chcialbym kupić troszkę mocniejsze bo jak dojdzie dolot i przelot oraz strojenie seria chyba sie bedzie przypalac.. co możecie mi doradzic jeżeli chodzi o zakup niedrogiego i mocniejszego sprzegła?

Link to comment
Share on other sites

nie zdążyłem zrobić fotek jeszcze,ale zrobię w sobotę w dzień... auto pięknie chodzi od zakupu zrobiłem nim ponad 1000 km ... ale mam parę pytanek do znawców SR20 :) --

 

1. Nie podobają mi się wolne obroty czasem wahają się między 800-950 obr/min- dlaczego?

 

2. W jakiej pozycji zapłon jest opózniony a w jakiej przyspieszony (kierunek obrotu ap. zapłonowego względem chłodnicy) - u mnie nie jest ustawiony centralnie lecz przechylony 2/3 na "fasolce" w kierunku chłodnicy (może być opózniony auto wprawdzie lepiej przyspiesza niż moja almera gti ale jest mniej elastyczny na niższych obrotach. Górę ma bardzo ładną.)

 

3. Czy konieczne jest po 95 tys czyszczenie przeplywomierza?

 

4. Co jeszcze powinienem sprawdzić żebym był zadowolony z auta na 100% hehe.

 

Mam zaprzyjażnionego mechanika - ;) - pan Grabowski ale nie chce zawracać mu głowy dopóki sie nie upewnie że trzeba czyścić lub wymieniać to i owo.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gringo

PMW zapodaj w końcu te fotki bo umieram z ciekawości coś ty za piekielną maszyne kupił...pewnie nie tylko ja czekam tu na fotki tej czarnej Primki...

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ad.2 Zaplon przyspieszac krecac w strone chlodicy. W strone kabiny opozniasz.

Ad.3 Mozliwe ze nie trzeba, ale nie zaszkodzi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Maras
1. Nie podobają mi się wolne obroty czasem wahają się między 800-950 obr/min- dlaczego?

Przepustnica może wymagać przeczyszczenia.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
1. Nie podobają mi się wolne obroty czasem wahają się między 800-950 obr/min- dlaczego?

Przepustnica może wymagać przeczyszczenia.

To najbardziej prawdopodobna przyczyna. Ale nie można też wykluczyć zabrudzonego silnika krokowego.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gringo

PMW bardzo ładny samochód, podoba mi sie pomimo że jest brudny...dokupiłem sobie ostatnio taki sam gril jak ty masz ;)

Super wuzek tylko mam pytanko, on ma zmienione sprężyny na tniższe i twardsze? Jak tak to tylko tego ci nie zazdroszcze,a cała reszta 100% satysfakcji

 

Pozdrawiam :one:

Link to comment
Share on other sites

fajnie wygląda,ładniutka furka :one:

 

co do zawiechy mam H&Ra i jest OK a jeżdze po Wrocławiu :D tyle że ja mam 15ki ;) na 17kach to faktycznie może być taczka

 

Co do zapłonu to ja jak kupiłem auto to też tak miałe ustawiony aparat jak ty - miałe jeszcze jadą GT z Niemiec i tak samo w żadnej na środku ni było - od strony chłodniy jest mniejsza przerwa niż od strony kabiny

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...