Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 Gt - Sport line 09/97


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

autko przd zakupem miao wszystkie płyny spucsczone i wlane nowe... nowe klocki przód i tył- niestety nie ferodo a kashiyama tanie ale dobre jap. klocki... i tak jutro wjade do znajomego na podnosnik ocenic wszystko dokładnie ... apropos zawiasu jest obnizony. Ale jednoczesnie utwardzony bo między koło a błotnik na 17' ledwo wchodzą 2 palce i nic nie obciera ani nie dobija .... jest kur...sko twardy :diabel2: i szybki... a w srodku pachnie nowością (plastiki itp wyjatkowo zadbany egz. ) aż mi szkoda demontowac seryjną puszkę i szponić .... drutować itp... zastanawiam sie nad sportową wkładką K&N ... ktoś tak robił?

zależy mi na poprawie przebiegu momentu od dołu bo góre ma taką że na plecach mam dreszcze ;) :kosci: ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  PMW napisał:
bo góre ma taką że na plecach mam dreszcze ....

 

Pojeżdzisz miesiąc i będzie ci mało,ja jak sie przesiadłem do swojej primy i zobaczyłem na niemieckiej autobanie jak wskazówka idzie od 160 do 200 to byłem zszokowany i podniecony, podniecenie i zachwyt minol po miesiącu,juz jest mało i chetnie wsadziłbym tam 3.0 V6 albo suszarke do tego silnika...

Ale i tak zycze ci szerokich dróg i bezawaryjnej jazdy...

P.S. jak bedziesz cos kombinowal przy dolocie to rób fotki i dziel sie sugestiami bo ja sie jakos zmobilizowac nie moge...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi przeszło po 2tyg. :D jak dla mnie to to auto sie toczy nie jedzie,dzisiaj wyprzedzałem pod górke spokojnie na 4ce(ok120km/h) nagle na droge zjechał z przystanku autobus - tylko redukcja na 3 i obroty powyżej 4k mnie uratowały :D

Na autostradzie też już za bardzo mnie nie kręci - fakt przyspieszeni na 4ce od 140-180 jest w miare OK ale to nie to....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW bierz ta dziewice i jedz z nia na hamownie do mlodego Grabowskiego. jak wypluje ponad 150 konia (w co watpie bo niemce to ida raczej w wioche niz w moce) to mozna zalozyc ze masz zmienione walki, jesli nie to moze jakies lewe powietrze lyka. przeczysc maf a przepustnica moze byc zaj... olejem z odmy.

 

pozdr

 

ps. wkladka raczej mija sie z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  DuMonde napisał:
Z tego co piszesz stary , to jesli to nie GT to na bank będzie SRI.Pozdro

 

SRi z Black Top-em :?: chyba nie masz pojecia, o czym piszesz.

 

[ Dodano: Sob 03 Mar, 2007 13:39 ]

  PMW napisał:
hamownia jest nadal na ul. gąsiorowskiej - jeżdże tam do Jacka Grabowskiego mechanikę robic - to wujek młodego sąsiad przez płot zresztą :)

 

chyba dawno nie byles u Macka, bo hamownia od jekiegos roku jest na Mineralnej na Okeciu. na Bialolece robia tylko wozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszę się że wam się podoba :) ... mnie zresztą też ... dziś dostała nowy filtr powietrza ... bo niemcy zapomnieli zmienic ... był czarny i zamulony a w puszce wr wstyd reklamówka liści i owadów wrrrrrr... od razu oddech autko złapało i musiałem zainwestowac całe 23 zł ;)

kupilem Sakura bo był tanszy niż filtron o dziwo...primka zaczęła mieć "dół" po tej operacji ;)

wydech jest zdrowiutki - z jednej strony dobrze bo koszty niewielkie ale z drugiej strony chciałbym odwiedzić fabrykę wydechów na Harfowej i zrobić przelot ... bo coś nie mam przekonania do tych katalizatorów ;) podobno one chronią środowisko tak? (rotfl)

 

P.S. Szkoda że na spocie nie mogłem dłużej zostać - ale na wiosnę odsprzedamy na wieczór

małą Zosię a żona zrobi prawko to jakąś flaszke sie wypije ;)

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomasz WPR

Po co czekac, kolejny spocik damy rade z ta flaszką, nie czekaj na prawko żony tylko skolujcie sobie transport i zapoznaj sie z watkami o spotkaniach stolecznej NKP, są 2,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  kmink napisał:
mi przeszło po 2tyg. jak dla mnie to to auto sie toczy nie jedzie

 

Ja mam dokładnie takie same odczucia, jak ją kupiłem to byłem w szoku, ale po około miesiącu doeszedłem do wniosku że następne będzie albo V6 albo coś z turbo. Ostatnio przysiadł mi jakis przedstawiciel Pandą... zmusił mnie do sprawdzenia ile idzie moja prima na 3 i 4 biegu, na 3 odcieło przy 160 km/h a 4 dojechałem do 200km/h poźniej juz nie widziałem pand w lusterku wiec 5 nie wkladałem...

 

Kolego Pmw myśle że juz na wakacjach będziesz wkladał przelotowy wydech i CAI bo bedzie ci brakowąc POWERA, a jak wezmą twoją primke na tapete Greg i Coobcio to zaczniesz grzebać,moc będzie wzrastać ale ciągle będzie mało... :P POCZUJESZ BAKCYLA :diabel2:

 

Pozdrawiam i mam nadzieje że kiedys spotkamy sie na zywo na jakims zlocie i obejże sobie twoją bryczke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

;) autko oclone już - zapłacilem całe 12 zł akcyzy <lol>

teraz trzeba jeszcze zarejestrować... ubezpieczyć ...

 

wygląda pięknie jeszcze lepiej jeżdzi..

 

wszedłem pod autko i pod spodem hmm :diabel2: eibach sportline kit :D

musiałem nowy akumulator kupic bo stary sie zesrał - 10 lat wytrzymał szok!

 

teraz nowe swiece ngk wejdą i korekta zapłonu ;)

 

chciałbym jeszcze sie od kogos dowiedzieć

ile stopni przed gmp max moge wyprzedzić zapłon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszperałem w sieci i znalazłem na forum nissanboard.de wzmiankę o wersji P11 Gt Sport Line

.... Auto sprzedawano na rynku europejskim, od Gt i Top Sport różniła się grillem(bez chromu) oraz tym, że w serii miała kola OZ F1 17'' oraz Kit Eibach Sportline i występowały jedynie w czarnym kolorze ;) oraz wyprodukowano 50 sztuk, z czego 10 na rynek niemiecki.

 

[ Dodano: Pią 23 Mar, 2007 13:39 ]

;) co oznacza że autko jest seria .. a jednak nie

 

[ Dodano: Sob 24 Mar, 2007 07:30 ]

fotki umytej ;)

 

http://www.deviantart.com/deviation/51556859/

 

http://www.deviantart.com/deviation/51556908/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg. mnie nie masz racji jedyna wersja GT na 17kach to STW a nie chromowany gril był we wszystkich p11GT po 98roku

 

musze przyznać że zaje...cie sie prezenstuje na tych alu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  kmink napisał:
wg. mnie nie masz racji jedyna wersja GT na 17kach to STW a nie chromowany gril był we wszystkich p11GT po 98roku

 

nie zgodzę się z Tobą ;)

 

to znalazłem na nissanboard.de

 

Sportline Sonderausstattung:

 

-Eibachfedern 30mm

-Edelstahl Einstiegsleisten

-Domstreben, Seitenschweller,

-Heckspoiler mit dritter Bremsleuchte

-Aluminiumleiste mit gefrästem Sportline Schriftzug

-Silberne Tachoscheiben, Tacho bis 240 km/h

-Edelstahlschaltknauf

-Gekettelte Fußmatten mit eingestickter Sportline Signatur

-Sportgrilleinsätze

-OZ Racing F1 Felgen 7,5 x 17 mit 215 / 40 Goodyear Eagle F1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30mm ja mam na przodzie H&R - 40mm a na tyle -30 ale szwedzkie wzmacniane do GT - czekałem na nie chyba z 1,5miesiąca w weekend będę robił zdjęcia to zobaczysz jak to u mnie wygląda - duuużo lepiej niż zwykła P11 - dla próby złozyłem spręzyny od zwykłej P11 było to w sobote - dopiero rano w poniedziełk wyjechałem autem bo sie wstydziłem - wyglądała jak terenówka - masakra, nigdy bym zwykłej P11 nie kupił - GT zupełnie inaczej wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_6...ine-Thread.html

 

w wersji Sport Line zawias jest obniżony w stosunku do GT o 30 mm i jest marki EIBACH

 

u mnie siedzi eibach kit amory i spręzyny... jest strasznie nisko pod spod nie idzie zajrzeć - pod krawęznik podjechać nie moge i o garby dre osłona wydechu ;( nie jest to wesołe ale za to jak w zakrecie idzie :diabel2: w briefie mam wpis - 40 mm w stosunku do GT

 

W wersji STW EIBACHA nie zakładali

 

[ Dodano: Czw 29 Mar, 2007 13:23 ]

pozatym plecy i zęby napierdalają <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  kmink napisał:
każda GT ma obnizony zawia względem zwygłej P11

Kmink napisaleś że każda GT jest obnizona seryjnie,a poźniej piszesz że masz H&R

  kmink napisał:
30mm ja mam na przodzie H&R -

To powiedz zebym dobrze skumał - H&R oryginalnie były w GT? Chyba nie, wiec może wiesz o ile niższa była GT na jej seryjnym zawieszeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  greg76 napisał:
jak sadze twardsze.

Moim zdaniem w cywilu juz są twarde....P11 to chyba najtwardsze auto w swojej klasie, jeździłęm Carismą,Galantem,Avensis,Roverem 620, Hondą Acord i tylko w P11 jest tak twardo....inne to takie przyjemne dupowozy.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT w seri jest 20/30mm niższa moja jest jeszcze bardziej nizsza bo od krawędzi przedniego zderzaka do ziemi mam nie wiem z 10/15cm

 

97140d7f439c22a6m.jpg

 

u mnie to tak wygląda - koła niezbyt ładne ale to zimówki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...