Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 Gt - Sport line 09/97


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

autko przd zakupem miao wszystkie płyny spucsczone i wlane nowe... nowe klocki przód i tył- niestety nie ferodo a kashiyama tanie ale dobre jap. klocki... i tak jutro wjade do znajomego na podnosnik ocenic wszystko dokładnie ... apropos zawiasu jest obnizony. Ale jednoczesnie utwardzony bo między koło a błotnik na 17' ledwo wchodzą 2 palce i nic nie obciera ani nie dobija .... jest kur...sko twardy :diabel2: i szybki... a w srodku pachnie nowością (plastiki itp wyjatkowo zadbany egz. ) aż mi szkoda demontowac seryjną puszkę i szponić .... drutować itp... zastanawiam sie nad sportową wkładką K&N ... ktoś tak robił?

zależy mi na poprawie przebiegu momentu od dołu bo góre ma taką że na plecach mam dreszcze ;) :kosci: ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo góre ma taką że na plecach mam dreszcze ....

 

Pojeżdzisz miesiąc i będzie ci mało,ja jak sie przesiadłem do swojej primy i zobaczyłem na niemieckiej autobanie jak wskazówka idzie od 160 do 200 to byłem zszokowany i podniecony, podniecenie i zachwyt minol po miesiącu,juz jest mało i chetnie wsadziłbym tam 3.0 V6 albo suszarke do tego silnika...

Ale i tak zycze ci szerokich dróg i bezawaryjnej jazdy...

P.S. jak bedziesz cos kombinowal przy dolocie to rób fotki i dziel sie sugestiami bo ja sie jakos zmobilizowac nie moge...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi przeszło po 2tyg. :D jak dla mnie to to auto sie toczy nie jedzie,dzisiaj wyprzedzałem pod górke spokojnie na 4ce(ok120km/h) nagle na droge zjechał z przystanku autobus - tylko redukcja na 3 i obroty powyżej 4k mnie uratowały :D

Na autostradzie też już za bardzo mnie nie kręci - fakt przyspieszeni na 4ce od 140-180 jest w miare OK ale to nie to....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW bierz ta dziewice i jedz z nia na hamownie do mlodego Grabowskiego. jak wypluje ponad 150 konia (w co watpie bo niemce to ida raczej w wioche niz w moce) to mozna zalozyc ze masz zmienione walki, jesli nie to moze jakies lewe powietrze lyka. przeczysc maf a przepustnica moze byc zaj... olejem z odmy.

 

pozdr

 

ps. wkladka raczej mija sie z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz stary , to jesli to nie GT to na bank będzie SRI.Pozdro

 

SRi z Black Top-em :?: chyba nie masz pojecia, o czym piszesz.

 

[ Dodano: Sob 03 Mar, 2007 13:39 ]

hamownia jest nadal na ul. gąsiorowskiej - jeżdże tam do Jacka Grabowskiego mechanikę robic - to wujek młodego sąsiad przez płot zresztą :)

 

chyba dawno nie byles u Macka, bo hamownia od jekiegos roku jest na Mineralnej na Okeciu. na Bialolece robia tylko wozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszę się że wam się podoba :) ... mnie zresztą też ... dziś dostała nowy filtr powietrza ... bo niemcy zapomnieli zmienic ... był czarny i zamulony a w puszce wr wstyd reklamówka liści i owadów wrrrrrr... od razu oddech autko złapało i musiałem zainwestowac całe 23 zł ;)

kupilem Sakura bo był tanszy niż filtron o dziwo...primka zaczęła mieć "dół" po tej operacji ;)

wydech jest zdrowiutki - z jednej strony dobrze bo koszty niewielkie ale z drugiej strony chciałbym odwiedzić fabrykę wydechów na Harfowej i zrobić przelot ... bo coś nie mam przekonania do tych katalizatorów ;) podobno one chronią środowisko tak? (rotfl)

 

P.S. Szkoda że na spocie nie mogłem dłużej zostać - ale na wiosnę odsprzedamy na wieczór

małą Zosię a żona zrobi prawko to jakąś flaszke sie wypije ;)

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomasz WPR

Po co czekac, kolejny spocik damy rade z ta flaszką, nie czekaj na prawko żony tylko skolujcie sobie transport i zapoznaj sie z watkami o spotkaniach stolecznej NKP, są 2,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi przeszło po 2tyg. jak dla mnie to to auto sie toczy nie jedzie

 

Ja mam dokładnie takie same odczucia, jak ją kupiłem to byłem w szoku, ale po około miesiącu doeszedłem do wniosku że następne będzie albo V6 albo coś z turbo. Ostatnio przysiadł mi jakis przedstawiciel Pandą... zmusił mnie do sprawdzenia ile idzie moja prima na 3 i 4 biegu, na 3 odcieło przy 160 km/h a 4 dojechałem do 200km/h poźniej juz nie widziałem pand w lusterku wiec 5 nie wkladałem...

 

Kolego Pmw myśle że juz na wakacjach będziesz wkladał przelotowy wydech i CAI bo bedzie ci brakowąc POWERA, a jak wezmą twoją primke na tapete Greg i Coobcio to zaczniesz grzebać,moc będzie wzrastać ale ciągle będzie mało... :P POCZUJESZ BAKCYLA :diabel2:

 

Pozdrawiam i mam nadzieje że kiedys spotkamy sie na zywo na jakims zlocie i obejże sobie twoją bryczke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

;) autko oclone już - zapłacilem całe 12 zł akcyzy <lol>

teraz trzeba jeszcze zarejestrować... ubezpieczyć ...

 

wygląda pięknie jeszcze lepiej jeżdzi..

 

wszedłem pod autko i pod spodem hmm :diabel2: eibach sportline kit :D

musiałem nowy akumulator kupic bo stary sie zesrał - 10 lat wytrzymał szok!

 

teraz nowe swiece ngk wejdą i korekta zapłonu ;)

 

chciałbym jeszcze sie od kogos dowiedzieć

ile stopni przed gmp max moge wyprzedzić zapłon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszperałem w sieci i znalazłem na forum nissanboard.de wzmiankę o wersji P11 Gt Sport Line

.... Auto sprzedawano na rynku europejskim, od Gt i Top Sport różniła się grillem(bez chromu) oraz tym, że w serii miała kola OZ F1 17'' oraz Kit Eibach Sportline i występowały jedynie w czarnym kolorze ;) oraz wyprodukowano 50 sztuk, z czego 10 na rynek niemiecki.

 

[ Dodano: Pią 23 Mar, 2007 13:39 ]

;) co oznacza że autko jest seria .. a jednak nie

 

[ Dodano: Sob 24 Mar, 2007 07:30 ]

fotki umytej ;)

 

http://www.deviantart.com/deviation/51556859/

 

http://www.deviantart.com/deviation/51556908/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg. mnie nie masz racji jedyna wersja GT na 17kach to STW a nie chromowany gril był we wszystkich p11GT po 98roku

 

musze przyznać że zaje...cie sie prezenstuje na tych alu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg. mnie nie masz racji jedyna wersja GT na 17kach to STW a nie chromowany gril był we wszystkich p11GT po 98roku

 

nie zgodzę się z Tobą ;)

 

to znalazłem na nissanboard.de

 

Sportline Sonderausstattung:

 

-Eibachfedern 30mm

-Edelstahl Einstiegsleisten

-Domstreben, Seitenschweller,

-Heckspoiler mit dritter Bremsleuchte

-Aluminiumleiste mit gefrästem Sportline Schriftzug

-Silberne Tachoscheiben, Tacho bis 240 km/h

-Edelstahlschaltknauf

-Gekettelte Fußmatten mit eingestickter Sportline Signatur

-Sportgrilleinsätze

-OZ Racing F1 Felgen 7,5 x 17 mit 215 / 40 Goodyear Eagle F1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30mm ja mam na przodzie H&R - 40mm a na tyle -30 ale szwedzkie wzmacniane do GT - czekałem na nie chyba z 1,5miesiąca w weekend będę robił zdjęcia to zobaczysz jak to u mnie wygląda - duuużo lepiej niż zwykła P11 - dla próby złozyłem spręzyny od zwykłej P11 było to w sobote - dopiero rano w poniedziełk wyjechałem autem bo sie wstydziłem - wyglądała jak terenówka - masakra, nigdy bym zwykłej P11 nie kupił - GT zupełnie inaczej wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_6...ine-Thread.html

 

w wersji Sport Line zawias jest obniżony w stosunku do GT o 30 mm i jest marki EIBACH

 

u mnie siedzi eibach kit amory i spręzyny... jest strasznie nisko pod spod nie idzie zajrzeć - pod krawęznik podjechać nie moge i o garby dre osłona wydechu ;( nie jest to wesołe ale za to jak w zakrecie idzie :diabel2: w briefie mam wpis - 40 mm w stosunku do GT

 

W wersji STW EIBACHA nie zakładali

 

[ Dodano: Czw 29 Mar, 2007 13:23 ]

pozatym plecy i zęby napierdalają <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każda GT ma obnizony zawia względem zwygłej P11

Kmink napisaleś że każda GT jest obnizona seryjnie,a poźniej piszesz że masz H&R

30mm ja mam na przodzie H&R -

To powiedz zebym dobrze skumał - H&R oryginalnie były w GT? Chyba nie, wiec może wiesz o ile niższa była GT na jej seryjnym zawieszeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sadze twardsze.

Moim zdaniem w cywilu juz są twarde....P11 to chyba najtwardsze auto w swojej klasie, jeździłęm Carismą,Galantem,Avensis,Roverem 620, Hondą Acord i tylko w P11 jest tak twardo....inne to takie przyjemne dupowozy.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT w seri jest 20/30mm niższa moja jest jeszcze bardziej nizsza bo od krawędzi przedniego zderzaka do ziemi mam nie wiem z 10/15cm

 

97140d7f439c22a6m.jpg

 

u mnie to tak wygląda - koła niezbyt ładne ale to zimówki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...