Gość PMW Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 autko przd zakupem miao wszystkie płyny spucsczone i wlane nowe... nowe klocki przód i tył- niestety nie ferodo a kashiyama tanie ale dobre jap. klocki... i tak jutro wjade do znajomego na podnosnik ocenic wszystko dokładnie ... apropos zawiasu jest obnizony. Ale jednoczesnie utwardzony bo między koło a błotnik na 17' ledwo wchodzą 2 palce i nic nie obciera ani nie dobija .... jest kur...sko twardy :diabel2: i szybki... a w srodku pachnie nowością (plastiki itp wyjatkowo zadbany egz. ) aż mi szkoda demontowac seryjną puszkę i szponić .... drutować itp... zastanawiam sie nad sportową wkładką K&N ... ktoś tak robił? zależy mi na poprawie przebiegu momentu od dołu bo góre ma taką że na plecach mam dreszcze :kosci: .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 bo góre ma taką że na plecach mam dreszcze .... Pojeżdzisz miesiąc i będzie ci mało,ja jak sie przesiadłem do swojej primy i zobaczyłem na niemieckiej autobanie jak wskazówka idzie od 160 do 200 to byłem zszokowany i podniecony, podniecenie i zachwyt minol po miesiącu,juz jest mało i chetnie wsadziłbym tam 3.0 V6 albo suszarke do tego silnika... Ale i tak zycze ci szerokich dróg i bezawaryjnej jazdy... P.S. jak bedziesz cos kombinowal przy dolocie to rób fotki i dziel sie sugestiami bo ja sie jakos zmobilizowac nie moge... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 mi przeszło po 2tyg. jak dla mnie to to auto sie toczy nie jedzie,dzisiaj wyprzedzałem pod górke spokojnie na 4ce(ok120km/h) nagle na droge zjechał z przystanku autobus - tylko redukcja na 3 i obroty powyżej 4k mnie uratowały Na autostradzie też już za bardzo mnie nie kręci - fakt przyspieszeni na 4ce od 140-180 jest w miare OK ale to nie to.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 PMW bierz ta dziewice i jedz z nia na hamownie do mlodego Grabowskiego. jak wypluje ponad 150 konia (w co watpie bo niemce to ida raczej w wioche niz w moce) to mozna zalozyc ze masz zmienione walki, jesli nie to moze jakies lewe powietrze lyka. przeczysc maf a przepustnica moze byc zaj... olejem z odmy. pozdr ps. wkladka raczej mija sie z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 hamownia jest nadal na ul. gąsiorowskiej - jeżdże tam do Jacka Grabowskiego mechanikę robic - to wujek młodego sąsiad przez płot zresztą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DuMonde Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Z tego co piszesz stary , to jesli to nie GT to na bank będzie SRI.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Z tego co piszesz stary , to jesli to nie GT to na bank będzie SRI.Pozdro SRi z Black Top-em :?: chyba nie masz pojecia, o czym piszesz. [ Dodano: Sob 03 Mar, 2007 13:39 ] hamownia jest nadal na ul. gąsiorowskiej - jeżdże tam do Jacka Grabowskiego mechanikę robic - to wujek młodego sąsiad przez płot zresztą chyba dawno nie byles u Macka, bo hamownia od jekiegos roku jest na Mineralnej na Okeciu. na Bialolece robia tylko wozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz WPR Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Dokladnie taki niebieski budynek, widzialem wczoraj czarnulke na zywo, ladniutka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 cieszę się że wam się podoba ... mnie zresztą też ... dziś dostała nowy filtr powietrza ... bo niemcy zapomnieli zmienic ... był czarny i zamulony a w puszce wr wstyd reklamówka liści i owadów wrrrrrr... od razu oddech autko złapało i musiałem zainwestowac całe 23 zł kupilem Sakura bo był tanszy niż filtron o dziwo...primka zaczęła mieć "dół" po tej operacji wydech jest zdrowiutki - z jednej strony dobrze bo koszty niewielkie ale z drugiej strony chciałbym odwiedzić fabrykę wydechów na Harfowej i zrobić przelot ... bo coś nie mam przekonania do tych katalizatorów podobno one chronią środowisko tak? (rotfl) P.S. Szkoda że na spocie nie mogłem dłużej zostać - ale na wiosnę odsprzedamy na wieczór małą Zosię a żona zrobi prawko to jakąś flaszke sie wypije POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz WPR Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Po co czekac, kolejny spocik damy rade z ta flaszką, nie czekaj na prawko żony tylko skolujcie sobie transport i zapoznaj sie z watkami o spotkaniach stolecznej NKP, są 2, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 A ... nie bede taki.. tu jest jeszce jedna do wzięcia którą polecam ładnie wygląda... tylko że daleko - pod granicą holendersko-niemiecką... aż tak daleko nie dojechałem a podobno im dalej w niemczech tym lepsze auta i niższe ceny http://mobile.de/SIDDXQ.cUkE64WZI5iigudP6Q...1246189633& Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 mi przeszło po 2tyg. jak dla mnie to to auto sie toczy nie jedzie Ja mam dokładnie takie same odczucia, jak ją kupiłem to byłem w szoku, ale po około miesiącu doeszedłem do wniosku że następne będzie albo V6 albo coś z turbo. Ostatnio przysiadł mi jakis przedstawiciel Pandą... zmusił mnie do sprawdzenia ile idzie moja prima na 3 i 4 biegu, na 3 odcieło przy 160 km/h a 4 dojechałem do 200km/h poźniej juz nie widziałem pand w lusterku wiec 5 nie wkladałem... Kolego Pmw myśle że juz na wakacjach będziesz wkladał przelotowy wydech i CAI bo bedzie ci brakowąc POWERA, a jak wezmą twoją primke na tapete Greg i Coobcio to zaczniesz grzebać,moc będzie wzrastać ale ciągle będzie mało... POCZUJESZ BAKCYLA :diabel2: Pozdrawiam i mam nadzieje że kiedys spotkamy sie na zywo na jakims zlocie i obejże sobie twoją bryczke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 autko oclone już - zapłacilem całe 12 zł akcyzy <lol> teraz trzeba jeszcze zarejestrować... ubezpieczyć ... wygląda pięknie jeszcze lepiej jeżdzi.. wszedłem pod autko i pod spodem hmm :diabel2: eibach sportline kit musiałem nowy akumulator kupic bo stary sie zesrał - 10 lat wytrzymał szok! teraz nowe swiece ngk wejdą i korekta zapłonu chciałbym jeszcze sie od kogos dowiedzieć ile stopni przed gmp max moge wyprzedzić zapłon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 PMW, tak sobie popatrzyłem i jedyne co moge powiedzieć.... "no ładne cacko" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 poszperałem w sieci i znalazłem na forum nissanboard.de wzmiankę o wersji P11 Gt Sport Line .... Auto sprzedawano na rynku europejskim, od Gt i Top Sport różniła się grillem(bez chromu) oraz tym, że w serii miała kola OZ F1 17'' oraz Kit Eibach Sportline i występowały jedynie w czarnym kolorze oraz wyprodukowano 50 sztuk, z czego 10 na rynek niemiecki. [ Dodano: Pią 23 Mar, 2007 13:39 ] co oznacza że autko jest seria .. a jednak nie [ Dodano: Sob 24 Mar, 2007 07:30 ] fotki umytej http://www.deviantart.com/deviation/51556859/ http://www.deviantart.com/deviation/51556908/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 wg. mnie nie masz racji jedyna wersja GT na 17kach to STW a nie chromowany gril był we wszystkich p11GT po 98roku musze przyznać że zaje...cie sie prezenstuje na tych alu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 wg. mnie nie masz racji jedyna wersja GT na 17kach to STW a nie chromowany gril był we wszystkich p11GT po 98roku nie zgodzę się z Tobą to znalazłem na nissanboard.de Sportline Sonderausstattung: -Eibachfedern 30mm -Edelstahl Einstiegsleisten -Domstreben, Seitenschweller, -Heckspoiler mit dritter Bremsleuchte -Aluminiumleiste mit gefrästem Sportline Schriftzug -Silberne Tachoscheiben, Tacho bis 240 km/h -Edelstahlschaltknauf -Gekettelte Fußmatten mit eingestickter Sportline Signatur -Sportgrilleinsätze -OZ Racing F1 Felgen 7,5 x 17 mit 215 / 40 Goodyear Eagle F1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 daj mi link do tego tekstu to sobie poczytam każda GT ma obnizony zawia względem zwygłej P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Kmink o ile jest niżej GT od serii? Chciałbym lekko przód zglebić,ale nie tracąc duzo na komforcie, myśle że zawias z GT jest kompromisem w tej sytuacji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 30mm ja mam na przodzie H&R - 40mm a na tyle -30 ale szwedzkie wzmacniane do GT - czekałem na nie chyba z 1,5miesiąca w weekend będę robił zdjęcia to zobaczysz jak to u mnie wygląda - duuużo lepiej niż zwykła P11 - dla próby złozyłem spręzyny od zwykłej P11 było to w sobote - dopiero rano w poniedziełk wyjechałem autem bo sie wstydziłem - wyglądała jak terenówka - masakra, nigdy bym zwykłej P11 nie kupił - GT zupełnie inaczej wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_6...ine-Thread.html w wersji Sport Line zawias jest obniżony w stosunku do GT o 30 mm i jest marki EIBACH u mnie siedzi eibach kit amory i spręzyny... jest strasznie nisko pod spod nie idzie zajrzeć - pod krawęznik podjechać nie moge i o garby dre osłona wydechu ;( nie jest to wesołe ale za to jak w zakrecie idzie :diabel2: w briefie mam wpis - 40 mm w stosunku do GT W wersji STW EIBACHA nie zakładali [ Dodano: Czw 29 Mar, 2007 13:23 ] pozatym plecy i zęby napierdalają <lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 każda GT ma obnizony zawia względem zwygłej P11 Kmink napisaleś że każda GT jest obnizona seryjnie,a poźniej piszesz że masz H&R 30mm ja mam na przodzie H&R - To powiedz zebym dobrze skumał - H&R oryginalnie były w GT? Chyba nie, wiec może wiesz o ile niższa była GT na jej seryjnym zawieszeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 wg katalogu intercarsu tez tylne amortyzatory w wersjach SRi GT i SW sa inne niz w cywilu. jak sadze twardsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 jak sadze twardsze. Moim zdaniem w cywilu juz są twarde....P11 to chyba najtwardsze auto w swojej klasie, jeździłęm Carismą,Galantem,Avensis,Roverem 620, Hondą Acord i tylko w P11 jest tak twardo....inne to takie przyjemne dupowozy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 GT w seri jest 20/30mm niższa moja jest jeszcze bardziej nizsza bo od krawędzi przedniego zderzaka do ziemi mam nie wiem z 10/15cm u mnie to tak wygląda - koła niezbyt ładne ale to zimówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.