Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ile do setki i jak wtedy spala?


Gość Czmiel

Rekomendowane odpowiedzi

Ile do „setki” i jak wtedy spala?

 

Silnik benzynowy 1.8, z 2004 roku....?

Odpowiedz brzmi: około 93 sekund, a spalanie na poziomie 6 litrów.

Silnik nie wkręca się na obroty wyższe niż 3 tysiące. Niezależnie od tego jak głęboko jest wciśnięty pedał gazu... do dwóch tysięcy reaguje niemal poprawnie, od dwóch do trzeci prędkość obrotów wzrasta baaardzo powoli. Powyżej trzech tysięcy praktycznie nic się nie dzieje. Niezależnie od położenia pedału gazu komputer pokazuje spalanie na poziomie 6 - 6,5 litra. Wynik szlachetny ale trudno w ten sposób jeździć, włączać się do ruchu.... czy ktoś z Was wie co może być przyczyną takiego zachowania? I tak czeka mnie jutro wizyta w serwisie wolałbym jednak być przygotowany.

 

Dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ czyszczenie przepustnicy + * czyszczenie i sprawdzenie czujnika TPS * wykonanie adaptacji przepływki i przepustnicy.

 

[ Dodano: Nie 25 Lut, 2007 11:58 ]

Wyglada albo na przekłamania przepływki, albo ECU widzi max wciśniecie przepustnicy na maxa.

zanim zaczniesz czyścić, Odłącz wszystkie wtyczki od TPS - a i Przepustnicy.

Jak masz elektryczna prepustnicę - również od pedału gazu.

Rozumiem, że check sie nie pali.

Potem podłacz i wykonaj:

1.Adaptacja TPS:

OPERATION PROCEDURE

1. Make sure that accelerator pedal is fully released.

2. Turn ignition switch “ON” and wait at least 2 seconds.

3. Turn ignition switch “OFF” wait at least 10 seconds.

4. Turn ignition switch “ON” and wait at least 2 seconds.

5. Turn ignition switch “OFF” wait at least 10 seconds.

2. Adaptacja przepustnicy:

OPERATION PROCEDURE

1. Make sure that accelerator pedal is fully released.

2. Turn ignition switch “ON”.

3. Turn ignition switch “OFF” wait at least 10 seconds.

Make sure that throttle valve moves during above 10 seconds by confirming the operating sound.

3. Adaptacja przepływki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotr676

Witam,

 

Identyczne objawy występowały u mnie,ale tylko czasami.Powód...słaba masa tylnych lamp.

Dodatkowe masy rozwiązały problem raz na zawsze.Nie jest to czasem heczbek.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pięknie dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Nie działają światła stopu - poza trzecim - centralnym - więc chyba problem z masą.

Tak, to rzeczywiście "heczbek" - czyżby fabryczny feler?

Skoro już piszę to zapytam o jeszcze jedną "rzecz" nurtującą mnie w P 12. Podczas nagłego hamowania ale gdy jeszcze nie włączy się ABS słychać cieniutki, bardzo wysoki, dość cichy pisk dochodzący gdzieś z przodu auta. Brzmi niczym wytwór elektroniki - to normalne?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas nagłego hamowania ale gdy jeszcze nie włączy się ABS słychać cieniutki, bardzo wysoki, dość cichy pisk dochodzący gdzieś z przodu auta. Brzmi niczym wytwór elektroniki - to normalne?

 

Nie spotkałem się z czymś podobnym u mnie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to efekt działania dodatkowego układu BA wspomagającego gwałtowne hamowanie.

Działa na zasadzie dodatkowej siły wspomagania docisku pedału hamulca a dopiero potem załacza się ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...