Guest martinosss Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Witm mam pytanie co do instalacji elektrycznej w k11 1.0,przekladam silnik z 1,3 i nie wiem czy glowna wiazka z 1.0 bedzie pasowala do silnika 1.3?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Latarnik Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 W książce servisowej do micry nie ma podziału na silniki pod wzgledem elektryki wiec nie powinno byc kłopotu z kablami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 W książce servisowej do micry nie ma podziału na silniki pod wzgledem elektryki wiec nie powinno byc kłopotu z kablami Dotyczy to na pewno K11 przed liftem - schemat udostępniam w temacie: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=25633 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martinosss Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Jesli chodzi o instalacje elektrczna to sa roznice przełozyłem silnik na 1.3 i dziala tylko na kompie i instalacji od 1.0 poniwaz nie przekładałem jej nie wiem jak to sie bedzie miało w praktyce to sie okaze jutro pierwsze wieksze jazdy probne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 czekam z niecierpliwosca na info jak udał sie zabieg przeszczepu. sam mam w planie takie zabieg ale juz z wzmocnioną jednostką 1.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martinosss Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Powiem tak mozesz od razu kupic sobie oprocz silnika półosie,drazek zmiany biegow ten pod spodem i drugi rowniez ktory jest polaczony z poduszka silnika,nastepnie lewa poduszke ta przy skrzyni bo jest mocowana odwrotnie,przede wszystkim to instalacja nie pasuje ta od 1.0 i kopmuter,jesli masz zamiar jezdzic na benzynie to nie jest to nalezalo by wymienic rowniez pompe paliwowa bo na wysokich obrotach brakuje paliwa,na gazie jest oki.mozna podpiac tak jak ja do instalacji i kompa od 1.0 dziala ale jak pisalem wczesniej to nie to,mozna cos pokombinowac z kablami bo moze wystarczy dolozyc jakis kabel i bedzie oki bynajmniej jak podpialem kompa od 1.3 do instalacji od1.0 to nie odpala,przy instalacji od 1.3 jest jeszcze jakis dodatkowy nie wiem jak to nazwac ale chyba jakis taki komputerek nie wiem od czego ale podlaczony jest pod ta glowna instalacje ktora idzie do wtryskow ja mialem do dyspozycji cala Micre 1.3 wiec nie bylo wiekszych z problemow z czesciami ale z powrotem wlozylem 1.0 jednak co fabryczne to fabryczne,silnik wisial jakos krzywo podejrzewam ze jest jakas roznica w mocowaniu tej poduszki przy skrzyni to mozna przerobic a po drugie to ten silnik ktory mialem niestety nie wytrzymal moj poprzednik chyba mu nie zalowal Z mojego punktu widzenia przy dzisiejszych cenach aut to swap nie wiem czy jest az tak oplacalny ale 1,3 to naprawde przeciąg niby te same auta ale sa roznice ale zycze milej i udanej pracy bo jest torszke w razie czego sluze pomoca i czesciami jak cos potrzeba bo ma ich bardzo duzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.