soul Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Wiec tak, od dluzszego czasu borykam sie z dziwnym problemem w mojej micrze, mianowicie podczas przyspieszania np. na 3 biegu od predkosci 40km/h w góre gdy naciskam pedal gazu w miare lekko to autko przyspiesza dobrze... ALE gdy docisne pedal gazu troche mocniej to te przyspieszanie robi sie wolniejsze innymi slowy im bardziej nacisne pedal gazu tym przyspieszenie jest mniejsze :/ (ale jest) filtry wymienione, przewody podcisnienia wymienione, swiece wymienione... co to moze byc ... pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krystians7 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Slizgajace sie sprzego, sam przerabiam ten temat obecnie. Wpisz w wyszukiwarke sprzeglo i masz lekture na caly wieczór. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 nie nie nie ... napewno nie ... obroty silnika nie rosną, silnik widać ze pracuje pod obciążeniem na niskich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Można powiedzieć że tak jest i tego raczej się nie zmieni, bo to jednak silnik 1.2 a nie 2.0 że jak dajesz gaz do dechy to czujesz przyśpieszenie. Według mnie to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 bez przesady... kiedys tego nie bylo i napewno silniki 1.2 nie maja tak ze jak depniesz im do dechy przy 80km/h na piatym biegu to predkosciomierz stoi w miejscu i nigdzie sie nie rusza dopoki nie popuscisz troche pedalu gazu .... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 A bawiłeś sie zapłonem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 tak, probowalem roznych ustawien, niestety nie mam lampy strob zeby ustawic na równe 0 stopni tak jak powinno byc (lub 10' z podcisnieniem) wiec ustawilem na fabryczne ustawienie tkaie jak bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 To przyspiesz nieznacznie zapłon to odczujesz roznice. Mialem tak samo dopiero jak przyspieszylem "na oko" zapłon to Mikrus zaczal duzo lepiej smigac pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 <jupi> faktycznie to zapłon, okazało sie iż po wymianie wezykow podcisnienia dotychczasowe "dobre" ustawienie zaplonu stało sie totalnie złe musialem przekrecic aparatem dobre 3-4mm do przodu zgodnie z ruchem obrotow zegarka i lata i znikneło taka dziwne zduszenie sie silnika podczas gwałtownego dodawania gazu teraz ciagnie od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.