Gość gregors Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Witam! chciałbym ustawić sobie sygnalizację pozimu gazu w buli Walcowej 60l STAKO Podobno jak jest rezerwa ma migać lampka, u mnie jest tak że jak wyjeżdze już poowę butli świeci się czerwona dioda i tyle, po jakimś czasie poprostu konczy się gaz, po za tym 3 diody zielone gasną jedna po drugie już po przejechaniu ok 50-100km pózniej zaczyna świecić czerwona. Nie wiem czym to wyregulować licze na wasza pomoc i wyjaśnienei jak dla laika:) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Jak masz wskaźnik diodowy musisz mieć softa do tej instalacjii wtedy ustwisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 kolega p_flori dobrze pisze wskaźnik poziomu gazu ustawia sie na kompie a jaką masz instalacie domyślam sie ża jakiś wtrysk sekwęcyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 dziwi mnie troche to co piszecie mam instalacje I generacji na śrubie, silnik to 1,6 gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 w takim przypadku masz pewnie centralke z pełnym wskazaniem troszke dziwne bo gazownicy zakładając instalacie 1 generacji zazwyczaj montują centralke tylo ze wskazaniem rezerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 jaki z tego wnisek dam rade samemu to wyregulować? Zrobiłem foto butli luknijcie co to mam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/306f59c5dd65b30e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 szkodza że tak naświetlone to zdięcie :/ jak popuścisz te dwie śróbki przy szkiełku rezerwy to powinno sie dać obracać czujnikiem w lewo lub prawo. najlepiej wyjedz cały gaz do końca zatankuj tylko z 6 litrów i wtedy ustwaw tak by kontrolka rezerwy miałą sie akurat zapalić, dokręć szkiełko w ustawionej pozycji i gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Rezerwę ustawisz tak jak pisze Snafu. Natomiast kolejność wyłaczania si poszczególnych zielonych diodek mógłbys ustawić w programie komputera gazowego - w I szej generacji go nie ma. masz ustawione standardowo - położenie pływaka 100% - 4 diody 75% 3 50% 2 itd, z tym, że w walcu nie jest to adekwatne dla ubytku cieczy. Jak ustawisz szkiełko z rezerwą - sytuacja poprawi sie co nieco ale idealnie pokazywać nie będzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Odkręciłem to szkiełko ale tam nie da sie niczym wyregulować ani przesunąć. Ten wskaźnik jest zalany w całości plastikiem i nie da sie przesunąć ani obrócić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Zapewne masz założony wielozawór tomasetto, który jest bardzo dobry ale niestety bardzo niedokładny i wiele z nim nie zdziałasz. Bardzo precyzyjnie wskazują wielozawory BRC, które są inaczej skonstruowane no ale wiąże się to z dodatkowym kosztem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Chyba BRC nie u wszystkich są dokładne. A może to kwestia właściwej regulacji. U mnie pokazuje połowę po przejechaniu 80 km, czyli wg tego spalanie 20 l :diabel2: A wyszło mi 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Witam !!! Dopisuje sie do tematu choć przypadek ciut inny...ale do rzeczy. Primerka stala z miesiac nie jezdzona,w baku LPG ok 1/4.Niedawno wyjechalem juz ,wyjezdzilem do rezerwy i pojechalem na stacje zatankować.Zalałem za 5 dych to u mnie wyjdzie ok pól baku czyli na moim wskażniku dwie zielone diody.Jakież było moje zdziwienie kiedy po zatankowaniu okazalo sie ze swiecą sie wszystkie 4 diody czyli bak full. No ale nic mysle moze bo stał długo i sie przestawiło czy co.Po kilku zapalaniach jednak sytuacja sie naprawila,zeszlo do dwóch diod wiec spokojny wyjezdzilem to wszystko i dzis zadowolony zalałem full.No i szok! Dziś ledwo sie jedna swieci :/ ,zrobilem z 150 km i nic nadal to samo a powinno pokazywać.Zapalałem ,gasilem,pykałem przełacznikiem i nic. Ciagle jedna dioda. Niestety martwi mnie jedno co zrobie jesli to ustrojstwo do pomiaru w baku padło a ja mam instalkę holenderską??Do wymiany butla + wskaznik????Orientujecie sie czy w razie"wu" wymienia tylko ten sensor do pomiaru?? Przyzwyczailem sie do takiego wskaznika jest wygodny i taki juz chciałbym miec. Instalacja to jakaś AG a na wskazniku mam tak jedna dioda rezerwa i cztery zielone. Butla walec 60l.Na butli wskaznika zadnego brak,tylko w kabinie. Aha żeby było fajniej moja instalacja jest na gaźnik ale bez sruby bo ma krokowca(tak już było oczywiscie).II gen prawda? Co radzicie jesli sie to nie naprawi??Da rade zrobic tak jak miałem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.