Gość MrMB Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Witam serdecznie. Pilot centralnego zamka i alarmu ma 4 przyciski: [LOC] [uN LOC] [ A ] [ B ] Znaczenie dwóch wyższych przycisków znam, ale pozostałych dwóch nie. Czy macie może Państwo podobne piloty i znacie znaczenie ich przycisków. Proszę o instrukcję lub opis. Od poprzedniego właściciele auta nie dowiedziałem się co znaczą przyciski A i B. Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 to prawdopodobnie nie jest oryginalny alarm. Prawdopodobnie A i B to sterowanie dodatkowymi siłownikami które możesz sobie zamontować np. w bagażniku, żeby otwierać klape z pilota. No chyba, że rzeczywiście fabryczny. Napisz dokładnie jaki model samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 naciśnięcie A a następnie lock lub unlock- tryb zamykania/otwierania cichy.Przycisk B odpowiada za dodatkowe funkcje np. otwieranie bagażnika (opcja).Alarm nie jest oryginalny ale robiony dla nissana polskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrMB Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Faktycznie lock i unlock z A to ciche zamykanie i otwieranie. Na B brak reakcji więc to chyba faktycznie opcja. Dziękuję za wyjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rympal Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witam Mam taki sam alarm. Potrzebuję porady. Wymieniłem aku i po jakimś czasie (po wymianie baterii w pilocie) autko przestało reagować na polecenia z pilota. Teraz jestem w kropce bo spaliła mi się żarówka i aby ją wymienić muszę odłączyć aku. Jak go podłączę z powrotem trzeba dogadać pilota z alarmem. I tu mam problem bo jeżeli teraz nie dział to czy po odłączeniu i ponownym podłączeniu aku będzie możliwość dogadania alarmu z pilotem? Czy jest jakiś inny sposób deaktywacji alarmu po zdjęciu klem z aku? Co się stanie jak wymienię żarówkę z podłączonym akumulatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość docent74 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ja mam podobny problem otoz nabylem almekę N16 2.2 TD 2001r bez instrukcji obsługi mam auto alarm a na pilocie dwa przyciski jeden wiekszy okrogly drugi mniejszy cos na ksztalt trojkata,podczas wlaczania jest ustawiony na tryb cichy czyli bez sygnalu,prosba jak mam go przeprogramowac na tryb glosny z sygnalem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sako Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Co się stanie jak wymienię żarówkę z podłączonym akumulatorem? Efekt bedzie masakryczny - zarowka bedzie wymieniona! A tak na powaznie, do wymiany zarowki nie trzeba odlaczac akumulatora. Co do alarmow - nie ma fabrycznych, sa instalowane w zaleznosci od inwencji dealera lub wlasciciela - mozna miec dowolny. Jesli sa w pilocie przyciski, ktore nie dzialaja - te kanaly nie sa po prostu podlaczone do niczego i nie nalezy sie tym przejmowac. W N15 mialem firmowo (salonowo) zamontowany alarm 3 kanalowy, z czego pierwszy to normalne uzbrajanie/rozbrajanie polaczone oczywiscie z zamykaniem/otwieraniem, drugi to samo tylko bez pikniecia syreny, trzeci nie uzywany. Na pilocie naklejka Nissan, ale wiem, ze to alarm Clifford Challenger ST 800. Jako ze alarmy nie sa fabryczne (przynajmniej w starszych modelach), mozna pod dodatkowe kanaly podlaczyc cokolwiek, np spryskiwacze czy swiatla awaryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rympal Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Co się stanie jak wymienię żarówkę z podłączonym akumulatorem? Efekt bedzie masakryczny - zarowka bedzie wymieniona! A tak na powaznie, do wymiany zarowki nie trzeba odlaczac akumulatora. Żarówkę już wymieniłem. Sugerowałem się manualem stąd moje głupie zapytanie ale wolałem się upewnić. Sprawdziłem manuala od alarmu Clifford Challenger ST 800 tylko ,że tam jest opis innego pilota. U mnie dodatkowe przyciski to A B a tam jest I II. Jak sprawdzić jaki ma się zamontowany alarm bo w książce serwisowej nie ma nic na ten temat. Jest tylko wpisane ,że jest alarm tylko zapomnieli napisać jaki. Moja Alma jest z 1999r od polskiego dilera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sako Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Typ alarmu mozna probowac rozpoznac po wygladzie pilota - mozna poszukac np googlem Do ST800 dawali takie plioty (z napisem NISSAN, ktory po jakims czasie odpada...): Inne alarmy beda mialy oczywiscie inne piloty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.