Gość KaZeLoT Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem P10-ki. Dostałem w komplecie 2 piloty, ale żaden nie działa, nawet po wymianie baterii. Na pilotach jest napis Nissan, co sugeruje, że system centralnego zamka jest seryjny. Coś mi się obiło o uszy, że prawdopodobnie trzeba je zakodować, tylko.. jak.. ?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Skoro masz piloty, to pewnie masz tez alarm w samochodzie. U mnie niestety jest centralny sterowany z kluczyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 ...albo piloty służą za breloczek... :-) Pewności nie mam... Spróbuję odszukać centralkę, może jakieś przewody się odpięły... Ale jak ktoś zna procedurę rejestrowania pilotów, bo byłbym niezmiernie dźwięczny... A przy okazji... Widzę że też masz chromowane klamki.. Czy to prawda, że w odróżnieniu do czarnych klamek, pod tymi chromowanymi wyłazi rdza..? Nie wspominając o progach w tylnych drzwiach... Aż dziwne, bo podobno blachy są cynkowane, a rdza wychodzi prawie jak w Oplach.. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Sprawdź bezpieczniki z lewj strony pod kirownicą czy są OK. Tylko w tym sęk że nie pamiętam który to jest, to możesz spr wszystkie, a może brakuje jednego. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Centralka powinna się znajdowaćz prawej strony pod osłoną plastikową. Czyli po prawej stronie od nóg pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Skoro masz piloty, to pewnie masz tez alarm w samochodzie. U mnie niestety jest centralny sterowany z kluczyka... Niekoniecznie; ja na przykład mam central na pilota i immobiliser, ale nie mam alarmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gość xj40@wp.pl Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Witam.Ja też jestem posiadaczem od niedawna P10 invitation 1,6 95' htb.Też miałem ten problem,trzeba zrobić nasępująco(tak miałem napisane w instrukcji niemieskiej i zadziałało)na pilocie masz dwa przyciski ,w tym czsie co miga dioda (na podszybiu),czyli jak sie zaświeci trzeba 4 razy nacisnąć na przycisk z emblematem kłudki na pilocie (czyli zamykanie) i następnie nacisnąc na przycisk obok czyli na otwieanie,albo po czynności wciśnięcia 4 razy na kłudkę można kluczem otworzyć drzwi a następnie zamknąć zaraz pilotem (powinno działać)trzeba pamiętać ,żeby wcisnąć na kłudkę jednoczesnie jak zapali się dioda(chodzi o pierwsze wciśnięcie trzeba z synchronizować te wciśnięcie) w tedy dioda zaczyna pulsowac szybciej, i jeszcze jedno przed tą operacją(kodowaniem) lepiej wyciągnij bateryjke na chwile i oczywiście trzeba ją umieścić w pilocie . mam nadzieje ,że dobrze wytłumaczyłem. pozdrawiam. P10 Invitation 1,6 95' htb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Mam pytanie (od miesiaca jestem posiadaczem primerki) Mam jeden pilot z dwoma przyciskami ale centralny otwieram z kluczyka bo z tego pilota to tylko wylaczam immobilizer Jak wcisne symbol klodki to dioda zaczyna migac szybko a jak symbol otwartej klodki to dioda znika i moge odpalic auto. Czy istnieje mozliwosc taka ze ja mam mozliwosc otwierania samochodu z tego pilota?? Sprawdzalem opisywane 4 wcisniecia i pozniej jeszcze jedno ale nie dziala. Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 nie wiem czy we wszystkich P-10, ale podobno w wiekszosci nie ma fabrycznie silownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy (jest tylko czujnik polozenia sterujacy pozostalymi zamkami) wiec trzeba zamykac autko kluczykiem a pilot jest tylko do alarmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adasko240 Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 u mnie tak właśnie jest jak pisze Robas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Ja tez mialem centralny w pilocie i alarm odzielnie ale dokupilem silownik i centralke,wszystko polaczylem i mam centralny na pilot :D:D:D:D POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 U mnie jeden pilot działa a drugi nie. Czy ten drugi trzeba zakodowac czy po prostu jest zepsuty ? (baterie wymieniłem ) A jak sprawdzić czy mam alarm? Podczas otwierania czy zamykania auta nie mrugają światła czy kierunkowskazy a jak jest u was ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 U mnie jeden pilot działa a drugi nie. Czy ten drugi trzeba zakodowac czy po prostu jest zepsuty ? (baterie wymieniłem )A jak sprawdzić czy mam alarm? Podczas otwierania czy zamykania auta nie mrugają światła czy kierunkowskazy a jak jest u was ?? no własnie ja też ma ten problem jeden działa a drugi nie. Tym sprawnym steruje centralny zamek i immobilazer. Alarmu nie posiadam. Dajcie znać jak zakodować ten drugi pilot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Witam.Ja też jestem posiadaczem od niedawna P10 invitation 1,6 95' htb.Też miałem ten problem,trzeba zrobić nasępująco(tak miałem napisane w instrukcji niemieskiej i zadziałało)na pilocie masz dwa przyciski ,w tym czsie co miga dioda (na podszybiu),czyli jak sie zaświeci trzeba 4 razy nacisnąć na przycisk z emblematem kłudki na pilocie (czyli zamykanie) i następnie nacisnąc na przycisk obok czyli na otwieanie,albo po czynności wciśnięcia 4 razy na kłudkę można kluczem otworzyć drzwi a następnie zamknąć zaraz pilotem (powinno działać)trzeba pamiętać ,żeby wcisnąć na kłudkę jednoczesnie jak zapali się dioda(chodzi o pierwsze wciśnięcie trzeba z synchronizować te wciśnięcie) w tedy dioda zaczyna pulsowac szybciej, i jeszcze jedno przed tą operacją(kodowaniem) lepiej wyciągnij bateryjke na chwile i oczywiście trzeba ją umieścić w pilocie . mam nadzieje ,że dobrze wytłumaczyłem.pozdrawiam. P10 Invitation 1,6 95' htb ja próbowałem, zmieniłem baterię na nową i... porażka. chyba czeka mnie wizyta w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 mnie tez się nie udało tym sposobem :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bob Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 CZE! Problem w tym że właśnie trzeba wmontować siłownik co centralnego zamka żeby nim sterować z pilota od alarmu jeżeli ktoś będzie miał problem ze zmieszczeniem uniwersalnego siłownika pod tapicerkę to polecam siłownik z Corsy - C jest mniejszy i mieści się bez problemu nio i możemy się cieszyć pykaniem zamka przy włączaniu alarmu Pozdrowionka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andry Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Cześć. Ja przypadkiem rozkodowałem pilota i sposobem podanym w tym temacie udało mi się przywrócić go do działania. Czyli przepis jest ok. i sie sprawdza. Widocznie z Waszymi pilotami jest coś nie tak. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 jakby co - to mam na sprzedaż seryjny moduł centralnego zamka do P10 ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BEDZIEK Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 A przy okazji... Widzę że też masz chromowane klamki.. Czy to prawda, że w odróżnieniu do czarnych klamek, pod tymi chromowanymi wyłazi rdza..? Nie wspominając o progach w tylnych drzwiach... Aż dziwne, bo podobno blachy są cynkowane, a rdza wychodzi prawie jak w Oplach.. ;-) Ja ma w spojej P10 klamki chromowane, korozja zaczela wylazic niedawno, tylne progi rowniez zachodza rdza naszczescie tylko troszke!Czym to najlepiej zabezpieczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Na razie czekam w kolejce do lakiernika, więc na razie oczyściłem i zagruntowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jome Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Witam. Jestem tu nowy i nie bardzo wiem gdzie czego szukać. Chodzi mi o schemat zamka centralnego, chce podlaczyc do tego pilota. Centralka zlokalizowana (po dźwięku przekaźnika:). Jest tam wtyczka 8-pin. Nie wiem jak mam podłączyć odbiornik pilota do tego cuda. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Chodzi mi o schemat zamka centralnego, chce podlaczyc do tego pilota. Centralka zlokalizowana (po dźwięku przekaźnika:). Jest tam wtyczka 8-pin. Nie wiem jak mam podłączyć odbiornik pilota do tego cuda. Ja jestem na etapie przed podalczaniem alarmu ze sterowaniem centralnego zamka. Jak juz przejde ten etap, to cos napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 A czy można jakos podłączyc np, kierunkowskazy do centralnego żeby zamrugały jak sie zamyka czy otwiera auto, bo czasami to nie wiem czy zamknałem czy nie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 A czy można jakos podłączyc np, kierunkowskazy do centralnego żeby zamrugały jak sie zamyka czy otwiera auto, bo czasami to nie wiem czy zamknałem czy nie :wink: trzeba by bylo cos zakombinowac w przypadku centralki alarmowej to w niej jest zaimplementowana sygnalizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 hmm... :roll: Chyba jak cos to się wybiorę do jakiegos specjalisty :wink: I przy okazji może jakiś alarm by dorzucił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.