Guest KaZeLoT Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem P10-ki. Dostałem w komplecie 2 piloty, ale żaden nie działa, nawet po wymianie baterii. Na pilotach jest napis Nissan, co sugeruje, że system centralnego zamka jest seryjny. Coś mi się obiło o uszy, że prawdopodobnie trzeba je zakodować, tylko.. jak.. ?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Skoro masz piloty, to pewnie masz tez alarm w samochodzie. U mnie niestety jest centralny sterowany z kluczyka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 ...albo piloty służą za breloczek... :-) Pewności nie mam... Spróbuję odszukać centralkę, może jakieś przewody się odpięły... Ale jak ktoś zna procedurę rejestrowania pilotów, bo byłbym niezmiernie dźwięczny... A przy okazji... Widzę że też masz chromowane klamki.. Czy to prawda, że w odróżnieniu do czarnych klamek, pod tymi chromowanymi wyłazi rdza..? Nie wspominając o progach w tylnych drzwiach... Aż dziwne, bo podobno blachy są cynkowane, a rdza wychodzi prawie jak w Oplach.. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darecki Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Sprawdź bezpieczniki z lewj strony pod kirownicą czy są OK. Tylko w tym sęk że nie pamiętam który to jest, to możesz spr wszystkie, a może brakuje jednego. pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Centralka powinna się znajdowaćz prawej strony pod osłoną plastikową. Czyli po prawej stronie od nóg pasażera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Skoro masz piloty, to pewnie masz tez alarm w samochodzie. U mnie niestety jest centralny sterowany z kluczyka... Niekoniecznie; ja na przykład mam central na pilota i immobiliser, ale nie mam alarmu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gość xj40@wp.pl Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Witam.Ja też jestem posiadaczem od niedawna P10 invitation 1,6 95' htb.Też miałem ten problem,trzeba zrobić nasępująco(tak miałem napisane w instrukcji niemieskiej i zadziałało)na pilocie masz dwa przyciski ,w tym czsie co miga dioda (na podszybiu),czyli jak sie zaświeci trzeba 4 razy nacisnąć na przycisk z emblematem kłudki na pilocie (czyli zamykanie) i następnie nacisnąc na przycisk obok czyli na otwieanie,albo po czynności wciśnięcia 4 razy na kłudkę można kluczem otworzyć drzwi a następnie zamknąć zaraz pilotem (powinno działać)trzeba pamiętać ,żeby wcisnąć na kłudkę jednoczesnie jak zapali się dioda(chodzi o pierwsze wciśnięcie trzeba z synchronizować te wciśnięcie) w tedy dioda zaczyna pulsowac szybciej, i jeszcze jedno przed tą operacją(kodowaniem) lepiej wyciągnij bateryjke na chwile i oczywiście trzeba ją umieścić w pilocie . mam nadzieje ,że dobrze wytłumaczyłem. pozdrawiam. P10 Invitation 1,6 95' htb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukers Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Mam pytanie (od miesiaca jestem posiadaczem primerki) Mam jeden pilot z dwoma przyciskami ale centralny otwieram z kluczyka bo z tego pilota to tylko wylaczam immobilizer Jak wcisne symbol klodki to dioda zaczyna migac szybko a jak symbol otwartej klodki to dioda znika i moge odpalic auto. Czy istnieje mozliwosc taka ze ja mam mozliwosc otwierania samochodu z tego pilota?? Sprawdzalem opisywane 4 wcisniecia i pozniej jeszcze jedno ale nie dziala. Dzieki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROBAS Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 nie wiem czy we wszystkich P-10, ale podobno w wiekszosci nie ma fabrycznie silownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy (jest tylko czujnik polozenia sterujacy pozostalymi zamkami) wiec trzeba zamykac autko kluczykiem a pilot jest tylko do alarmu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adasko240 Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 u mnie tak właśnie jest jak pisze Robas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Ja tez mialem centralny w pilocie i alarm odzielnie ale dokupilem silownik i centralke,wszystko polaczylem i mam centralny na pilot :D:D:D:D POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marekmarecki Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 U mnie jeden pilot działa a drugi nie. Czy ten drugi trzeba zakodowac czy po prostu jest zepsuty ? (baterie wymieniłem ) A jak sprawdzić czy mam alarm? Podczas otwierania czy zamykania auta nie mrugają światła czy kierunkowskazy a jak jest u was ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 U mnie jeden pilot działa a drugi nie. Czy ten drugi trzeba zakodowac czy po prostu jest zepsuty ? (baterie wymieniłem )A jak sprawdzić czy mam alarm? Podczas otwierania czy zamykania auta nie mrugają światła czy kierunkowskazy a jak jest u was ?? no własnie ja też ma ten problem jeden działa a drugi nie. Tym sprawnym steruje centralny zamek i immobilazer. Alarmu nie posiadam. Dajcie znać jak zakodować ten drugi pilot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Witam.Ja też jestem posiadaczem od niedawna P10 invitation 1,6 95' htb.Też miałem ten problem,trzeba zrobić nasępująco(tak miałem napisane w instrukcji niemieskiej i zadziałało)na pilocie masz dwa przyciski ,w tym czsie co miga dioda (na podszybiu),czyli jak sie zaświeci trzeba 4 razy nacisnąć na przycisk z emblematem kłudki na pilocie (czyli zamykanie) i następnie nacisnąc na przycisk obok czyli na otwieanie,albo po czynności wciśnięcia 4 razy na kłudkę można kluczem otworzyć drzwi a następnie zamknąć zaraz pilotem (powinno działać)trzeba pamiętać ,żeby wcisnąć na kłudkę jednoczesnie jak zapali się dioda(chodzi o pierwsze wciśnięcie trzeba z synchronizować te wciśnięcie) w tedy dioda zaczyna pulsowac szybciej, i jeszcze jedno przed tą operacją(kodowaniem) lepiej wyciągnij bateryjke na chwile i oczywiście trzeba ją umieścić w pilocie . mam nadzieje ,że dobrze wytłumaczyłem.pozdrawiam. P10 Invitation 1,6 95' htb ja próbowałem, zmieniłem baterię na nową i... porażka. chyba czeka mnie wizyta w ASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marekmarecki Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 mnie tez się nie udało tym sposobem :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bob Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 CZE! Problem w tym że właśnie trzeba wmontować siłownik co centralnego zamka żeby nim sterować z pilota od alarmu jeżeli ktoś będzie miał problem ze zmieszczeniem uniwersalnego siłownika pod tapicerkę to polecam siłownik z Corsy - C jest mniejszy i mieści się bez problemu nio i możemy się cieszyć pykaniem zamka przy włączaniu alarmu Pozdrowionka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andry Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Cześć. Ja przypadkiem rozkodowałem pilota i sposobem podanym w tym temacie udało mi się przywrócić go do działania. Czyli przepis jest ok. i sie sprawdza. Widocznie z Waszymi pilotami jest coś nie tak. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 jakby co - to mam na sprzedaż seryjny moduł centralnego zamka do P10 ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BEDZIEK Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 A przy okazji... Widzę że też masz chromowane klamki.. Czy to prawda, że w odróżnieniu do czarnych klamek, pod tymi chromowanymi wyłazi rdza..? Nie wspominając o progach w tylnych drzwiach... Aż dziwne, bo podobno blachy są cynkowane, a rdza wychodzi prawie jak w Oplach.. ;-) Ja ma w spojej P10 klamki chromowane, korozja zaczela wylazic niedawno, tylne progi rowniez zachodza rdza naszczescie tylko troszke!Czym to najlepiej zabezpieczyć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Na razie czekam w kolejce do lakiernika, więc na razie oczyściłem i zagruntowałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jome Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Witam. Jestem tu nowy i nie bardzo wiem gdzie czego szukać. Chodzi mi o schemat zamka centralnego, chce podlaczyc do tego pilota. Centralka zlokalizowana (po dźwięku przekaźnika:). Jest tam wtyczka 8-pin. Nie wiem jak mam podłączyć odbiornik pilota do tego cuda. Z góry dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Chodzi mi o schemat zamka centralnego, chce podlaczyc do tego pilota. Centralka zlokalizowana (po dźwięku przekaźnika:). Jest tam wtyczka 8-pin. Nie wiem jak mam podłączyć odbiornik pilota do tego cuda. Ja jestem na etapie przed podalczaniem alarmu ze sterowaniem centralnego zamka. Jak juz przejde ten etap, to cos napisze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marekmarecki Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 A czy można jakos podłączyc np, kierunkowskazy do centralnego żeby zamrugały jak sie zamyka czy otwiera auto, bo czasami to nie wiem czy zamknałem czy nie :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 A czy można jakos podłączyc np, kierunkowskazy do centralnego żeby zamrugały jak sie zamyka czy otwiera auto, bo czasami to nie wiem czy zamknałem czy nie :wink: trzeba by bylo cos zakombinowac w przypadku centralki alarmowej to w niej jest zaimplementowana sygnalizacja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marekmarecki Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 hmm... :roll: Chyba jak cos to się wybiorę do jakiegos specjalisty :wink: I przy okazji może jakiś alarm by dorzucił. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.