Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Seryjny centralny zamek w P10


Gość KaZeLoT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem P10-ki. Dostałem w komplecie 2 piloty, ale żaden nie działa, nawet po wymianie baterii. Na pilotach jest napis Nissan, co sugeruje, że system centralnego zamka jest seryjny. Coś mi się obiło o uszy, że prawdopodobnie trzeba je zakodować, tylko.. jak.. ?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...albo piloty służą za breloczek... :-) Pewności nie mam... Spróbuję odszukać centralkę, może jakieś przewody się odpięły... Ale jak ktoś zna procedurę rejestrowania pilotów, bo byłbym niezmiernie dźwięczny...

 

A przy okazji... Widzę że też masz chromowane klamki.. Czy to prawda, że w odróżnieniu do czarnych klamek, pod tymi chromowanymi wyłazi rdza..? Nie wspominając o progach w tylnych drzwiach... Aż dziwne, bo podobno blachy są cynkowane, a rdza wychodzi prawie jak w Oplach.. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz piloty, to pewnie masz tez alarm w samochodzie. U mnie niestety jest centralny sterowany z kluczyka... :)

Niekoniecznie; ja na przykład mam central na pilota i immobiliser, ale nie mam alarmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gość   xj40@wp.pl

Witam.Ja też jestem posiadaczem od niedawna P10 invitation 1,6 95' htb.Też miałem ten problem,trzeba zrobić nasępująco(tak miałem napisane w instrukcji niemieskiej i zadziałało)na pilocie masz dwa przyciski ,w tym czsie co miga dioda (na podszybiu),czyli jak sie zaświeci trzeba 4 razy nacisnąć na przycisk z emblematem kłudki na pilocie (czyli zamykanie) i następnie nacisnąc na przycisk obok czyli na otwieanie,albo po czynności wciśnięcia 4 razy na kłudkę można kluczem otworzyć drzwi a następnie zamknąć zaraz pilotem (powinno działać)trzeba pamiętać ,żeby wcisnąć na kłudkę jednoczesnie jak zapali się dioda(chodzi o pierwsze wciśnięcie trzeba z synchronizować te wciśnięcie) w tedy dioda zaczyna pulsowac szybciej, i jeszcze jedno przed tą operacją(kodowaniem) lepiej wyciągnij bateryjke na chwile i oczywiście trzeba ją umieścić w pilocie :D . mam nadzieje ,że dobrze wytłumaczyłem.

pozdrawiam.

P10 Invitation 1,6 95' htb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pytanie (od miesiaca jestem posiadaczem primerki) Mam jeden pilot z dwoma przyciskami ale centralny otwieram z kluczyka bo z tego pilota to tylko wylaczam immobilizer Jak wcisne symbol klodki to dioda zaczyna migac szybko a jak symbol otwartej klodki to dioda znika i moge odpalic auto. Czy istnieje mozliwosc taka ze ja mam mozliwosc otwierania samochodu z tego pilota?? Sprawdzalem opisywane 4 wcisniecia i pozniej jeszcze jedno ale nie dziala. Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy we wszystkich P-10, ale podobno w wiekszosci nie ma fabrycznie silownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy (jest tylko czujnik polozenia sterujacy pozostalymi zamkami) wiec trzeba zamykac autko kluczykiem a pilot jest tylko do alarmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekmarecki

U mnie jeden pilot działa a drugi nie. Czy ten drugi trzeba zakodowac czy po prostu jest zepsuty ? (baterie wymieniłem :) )

A jak sprawdzić czy mam alarm? Podczas otwierania czy zamykania auta nie mrugają światła czy kierunkowskazy a jak jest u was ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
U mnie jeden pilot działa a drugi nie. Czy ten drugi trzeba zakodowac czy po prostu jest zepsuty ? (baterie wymieniłem :) )

A jak sprawdzić czy mam alarm? Podczas otwierania czy zamykania auta nie mrugają światła czy kierunkowskazy a jak jest u was ??

no własnie ja też ma ten problem jeden działa a drugi nie. Tym sprawnym steruje centralny zamek i immobilazer. Alarmu nie posiadam. Dajcie znać jak zakodować ten drugi pilot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja też jestem posiadaczem od niedawna P10 invitation 1,6 95' htb.Też miałem ten problem,trzeba zrobić nasępująco(tak miałem napisane w instrukcji niemieskiej i zadziałało)na pilocie masz dwa przyciski ,w tym czsie co miga dioda (na podszybiu),czyli jak sie zaświeci trzeba 4 razy nacisnąć na przycisk z emblematem kłudki na pilocie (czyli zamykanie) i następnie nacisnąc na przycisk obok czyli na otwieanie,albo po czynności wciśnięcia 4 razy na kłudkę można kluczem otworzyć drzwi a następnie zamknąć zaraz pilotem (powinno działać)trzeba pamiętać ,żeby wcisnąć na kłudkę jednoczesnie jak zapali się dioda(chodzi o pierwsze wciśnięcie trzeba z synchronizować te wciśnięcie) w tedy dioda zaczyna pulsowac szybciej, i jeszcze jedno przed tą operacją(kodowaniem) lepiej wyciągnij bateryjke na chwile i oczywiście trzeba ją umieścić w pilocie :D . mam nadzieje ,że dobrze wytłumaczyłem.

pozdrawiam.

P10 Invitation 1,6 95' htb

 

ja próbowałem, zmieniłem baterię na nową i... porażka. chyba czeka mnie wizyta w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

CZE!

Problem w tym że właśnie trzeba wmontować siłownik co centralnego

zamka żeby nim sterować z pilota od alarmu jeżeli ktoś będzie miał problem ze zmieszczeniem uniwersalnego siłownika pod tapicerkę to polecam siłownik z Corsy - C jest mniejszy i mieści się bez problemu

nio i możemy się cieszyć pykaniem zamka przy włączaniu alarmu

Pozdrowionka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ja przypadkiem rozkodowałem pilota i sposobem podanym w tym temacie udało mi się przywrócić go do działania. Czyli przepis jest ok. i sie sprawdza. Widocznie z Waszymi pilotami jest coś nie tak. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BEDZIEK
A przy okazji... Widzę że też masz chromowane klamki.. Czy to prawda, że w odróżnieniu do czarnych klamek, pod tymi chromowanymi wyłazi rdza..? Nie wspominając o progach w tylnych drzwiach... Aż dziwne, bo podobno blachy są cynkowane, a rdza wychodzi prawie jak w Oplach.. ;-)

Ja ma w spojej P10 klamki chromowane, korozja zaczela wylazic niedawno, tylne progi rowniez zachodza rdza naszczescie tylko troszke!Czym to najlepiej zabezpieczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Jestem tu nowy i nie bardzo wiem gdzie czego szukać.

Chodzi mi o schemat zamka centralnego, chce podlaczyc do tego pilota. Centralka zlokalizowana (po dźwięku przekaźnika:). Jest tam wtyczka 8-pin. Nie wiem jak mam podłączyć odbiornik pilota do tego cuda.

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o schemat zamka centralnego, chce podlaczyc do tego pilota. Centralka zlokalizowana (po dźwięku przekaźnika:). Jest tam wtyczka 8-pin. Nie wiem jak mam podłączyć odbiornik pilota do tego cuda.

Ja jestem na etapie przed podalczaniem alarmu ze sterowaniem centralnego zamka. Jak juz przejde ten etap, to cos napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekmarecki

A czy można jakos podłączyc np, kierunkowskazy do centralnego żeby zamrugały jak sie zamyka czy otwiera auto, bo czasami to nie wiem czy zamknałem czy nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy można jakos podłączyc np, kierunkowskazy do centralnego żeby zamrugały jak sie zamyka czy otwiera auto, bo czasami to nie wiem czy zamknałem czy nie :wink:

trzeba by bylo cos zakombinowac w przypadku centralki alarmowej to w niej jest zaimplementowana sygnalizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...