egn Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Witam, potrzebuję pomocy, chodzi o wielokrotnie poruszany temat nawiewu tzn działa tylko na 4 biegu. Wyjąłem blaszkę ale tam nie mam poprzerywanych ścieżek, zastanawia mnie tylko ten zaznaczony przeze mnie "dzyndzel" co to jest na płytce i czy to mogło się przepalić bo trochę dziwnie wygląda. ZDJĘCIE http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...96ad90d742.html Proszę o ewentualne sugestie czy to może być to czy raczej co innego(ewentualnie co) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieso Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Miałem podobnie w mojej p10. To coś co zaznaczyłeś to (poprawcie o ile gadam głupoty) to jakis opornik czy coś takiego. U mnie sie spalił a co za tym idzie nie było przejscia, wlutowałem w ścieżke przed nim i za nim kabelek i dmuchawa śmiga jak wariat. Może u ciebie tez o to chodzi. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 dzieki @Mieso, mial ktos moze jeszcze jakies doswiadczenia z tym? Za kazda porade bede dozgonnie wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Tak. Ja też tak miałem. Wymieniłem cały opornik czyli to co trzymasz w ręku i po sprawie. Pasował od P11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 zastanawia mnie tylko ten zaznaczony przeze mnie "dzyndzel" Właśnie to jest to trefne miejsce, oskrob to i połóż lut, chociaż ciężko będzie, za dobrze się cyna, tego nie trzyma. Dla pewności możesz sprawdzić omomierzem przejścia na konektorach, mają być przejścia pomiędzy wszystkimi PINami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Zgadza właśnie sprawdziłem nie ma napięcia, dupło to coś bede próbował to czyms specjalnym zrobić, dam znać jakie efekty. Dziekuje wszystkim. Zrobię zdjęcia jak się do tej płytki dostać, bo mozna bez wyciagania schowkai ewentualnie jak zrobiłem płytkę żeby działała(o ile się uda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 To co ci padło wachowo nazywa sie rezystor dmuchawy, jak kupilem prime tez mialem to popsute,znalazlem na allegro i wymieniłem, a tą starą moj tato wzioł pod lupe i zaprawił,nie wiem jak dokladnie,ale gdzieś tam jakis lut zrobil i jest OK,mam teraz tą starą po naprawie na zapas Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No niestety sam sobie rady gdyż to co zaznaczyłem to jakiś bezpiecznik czy coś takiego , oddałem do elektronika i po 1 h odebrałem, koszt 10 zł i działa super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 to trzeba ładnie oczyscic papierem sciernym a potem pomalowac takim lakierem z opilkami srebra nazywa sie to PULSAVOLT i sluzy do naprawy sciezek ogrzewania tylknej szyby ;-)))) sprawdzobna technika jakby co to na gg pytaj mnie to Ci podpowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość utru Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Serwus. Koledzy pomóżcie..mam ten sam problem jak w temacie. Wiem już jak naprawić usterkę, tylko niestety nie znalazłem informacji jak się do tej płytki dostać, a nie chcę dewastować mojej zasłużonej Primery Dziękuję za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 jest pod schowkiem przykręcona na 2 śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grigorii6 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Właśnie miałem tę awarię, najperw chciałem kupić używany opornik z allegro ale do wersji z klimą kosztował około 150zł. Pojechałem elektormechanika i za 20zł naprawił :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostoviak Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Też miałem taką awarię. Wyjeżdżam z warsztatu i nie działał mi nawiew. Mechanicy-elektrycy mówili że to opornik i trzeba kupić za 300 zł na allegro. Następnego dnia wyjmuję opornik a on już kiedyś był lutowany drutem. Drut zalutowano w 2 miejscach na przerwie uszkodzonej ścieżki. Z jednej strony się oderwał mechanicznie. Zlutowaliśmy to z kolegą. Koszt naprawy 0 zł. A w warsztacie chcieli 300 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wnusio87 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Odświeżam. W tamtym roku rezystor odmówił współpracy , został prze lutowany i chodził do tego roku wakacji. Kupiłem miesiąc temu 2 nowe sztuki , nie chodziły ( może były do wersji bez klimy nie wiem , sprzedawca twierdził że powinny pasować) nie działały - oddałem Tydzień temu zakupiłem 2 używki OE które były sprawdzone i śmigały w aucie z klima, ja podłączam i du...a nawet nie drgnie. Nie działa 1,2,3 bieg co dalej ?? Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam Łukasz Witam. Problem rozwiązany panel sterowania zmieniony 3 płytki które zakupiłem hulają Okazało się że w przełączniku siły nadmuchu są styki które były mocno wytarte. Na nowym panelu 1,2,3 bieg mało głowy nie urwie ;D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombou Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 u mnie z kolei w P11'97 z klimą,nie działa tylko drugi bieg dmuchawy.Czy wg znających temat, jest mozliwa naprawa elementu? Czy wina moze lezec po stronie przełącznika czy rezystora dmuchawy?I jak go wymontowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swider Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Jedna uwaga - zeby wymienic te plytke nie trzeba demontować schowka. Najlepiej to znalezc patrzac (niestety na kleczaco) od strony drzwi pasazera i szukac tej koncowki do ktorej podlacza sie kostke. Przykrecana jest na 2 sruby. Ja niestety zdjalem caly schowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac_brutek Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Witam Ponieważ dopadła mnie usterka nadmuchu, dzięki poradom z tego tematu udało mi się ją usunąć. Odświeżę trochę temat i dodaje foto dla potomnych. Nie trzeba demontować schowka żeby wyjąć tą nieszczęsna płytkę, wystarczy odkręcić trzy śruby i zdemontować osłonę pod schowkiem. jak na foto. Nastepnie odkręcamy dwie śruby mocujące płytkę oporową Odpinamy wtyk Tak wyglądała u mnie przepalona ścieżka na płytce A tak po mojej naprawie Nadmuch działa, mam tylko nadzieję że auto nie pójdzie z dymem bo trochę gruby ten lut zrobiłem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Podepnę się pod temat U mnie jest dokładnie odwrotna sytuacja - na 1, 2 i 3 biegu jest ok, na 4 pali bezpiecznik. Podejrzewam, że to może być wina zużytych szczotek silnika dmuchawy, ale może któryś z kolegów zna inną przyczynę...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Texx_3kV Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 4 bieg działa z pominięciem rezystora, więc ja bym na Twoim miejscu sprawdził dokładnie silnik dmuchawy i tam szukał przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 W dniu 20.04.2019 o 18:36, Texx_3kV napisał: 4 bieg działa z pominięciem rezystora, więc ja bym na Twoim miejscu sprawdził dokładnie silnik dmuchawy i tam szukał przyczyny. Możliwe, że zużyte (mocno wytarte) szczotki sieją popłoch w skrzynce bezpieczników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.