Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Navara w A/T czy manualu


Gość Artur Chmielińs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Artur Chmielińs

Witam,

jestem laikiem w temacie samochodów 4x4, jeżdżę Vectrą kombi C, dosyć mocną ją eksploatuję pod względem ładunkowym (zarobkowo), a w sezonie pod względem terenowym, jeżdżę w miejsca gdzie nie powinienem się pchać osobowym samochodem, jestem zapalonym windsurferem oraz wędkarzem. Dlatego chciałbym kupić Navare.

Pytam jakie są różnice pomiędzy skrzynią manualną a automatyczną, miałem przyjemność jeździć automatem, tylko takie mają w salonie, pod asfalcie nie w terenie, szczerze mówiąc nie odczółem 403 Nm momentu obrotowego, może w manualu są inne doznania, w terenie inaczej moment się wykorzystuję, może skrzynia w A/T w terenie jest ok. a może to tylko wygoda. Proszę o opinie dla laika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Wiesz mam manual i jednak chyba jełśi miałbym mozliwość zamieniłbymna automat. Mówisz, że nie odczułeś 403Nm? No cóż odczujasz po załadowaniu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatni piątek odebrałem Navare z automatem. I nie żałuję.

A moment oborotowy przydał się jak wyciągałem przyczepe najazdową z autem z błotnistego ogrodu u znajomego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie mam automat i powiem, ze jestem bardzo zadowolony. Miałem okazje jeździć navarką z manualem (zastępczak) przez tydzień i raczej nie zamieniłbym swojego A/T na M/T. może spowodowane jest to, ze jestem strasznym leniem ( od 8 lat tylko A/T), ale moim zdaniem skrzynia manualna ma strasznie krotka skrzynie ( dwa pierwsze biegi) i w jeździe codziennej, czyli głównie w mieście trzeba się strasznie namachać. Co do jazdy w terenie raczej nie zauważyłem różnicy miedzy moim a zastepczakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach