Gość MACK Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Kupiłem właśnie Primerkę P11 1600 benzyna 1996 r. Chciałbym wymienić olej ale nie wiem na jaki się zdecydować ( nie wiem jaki był wcześniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Poczytaj to: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c30d6c64#309824 tam jest tez o twoim silniku. Następnym razem opcja szukaj temat rzeka był kilka razy. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Yaroo coś mi się wydaje że po przeczytaniu tego wątku kolega MACK bedzie miał tylko większy mętlik w głowie. Jeżeli wiesz co było lane wcześniej to lej to samo. Mam ten sam silnik i przy zakupie auto miało na liczniku 125 kkm, nie wiedząc co było wcześniej zalałem mobilem 5w-50 i i do tej pory (161kkm) od wymiany do wymiany jest wszystko w najlepszym porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Jeżeli wiesz co było lane wcześniej to lej to samo. Tiaa ale on nie wie co było lane wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...7ae87a9c#311666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Yaroo, Tiaa ale on nie wie co było lane wcześnie to sie leje oleje pośrednie.. półsyntetyczne.. poprzedza sie sie to myciem silnika specjalnymi płukankami dodawanymi do oleju przed sama zmiana oleju!! jak sie silnik rozszczelni w co wątpię, to na jakims głupim simeringu. jeśłi zas wypłukuje sie nagar gdzies z zakamarków silnika i zaczyna podbierać olej to wlewa sie olej mineralny i po robocie. zmiana jakiegoś uszczelniacza to raczej nie pieniądz, a przynajmniej wiem na czym stoję. polecam jednak zakup oljów z formułą :duże przebiegi" np. po 100.00o km.. ratuja uszczelniacze wszelakie i maja duża lepkość co oszczędza silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.