Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zakup MICRY


kmink

Recommended Posts

Kminie zakup jakiejś Micry rok ok 99-01 1,3(1,4) ostatecznie 1.0 jak nic nie będzie

Nie jedno auto przywiozłem i wiem jak to robić - chodzi mi raczej o jakieś wady typowe dla MICR nic więcej

 

Jadę we wtorek więc piszcie szybciutko :D

thx

Link to comment
Share on other sites

Guest maciulek

No cześć!

 

Jeżeli chodzi o micry to zwróć uwagę na:

 

1) progi - lubią tam gnić szczególnie pod spodem - przyglądnij się dobrze. Może i rocznika ok. 00' nie powinno to dotyczyć no ale...

 

2) przepływomierz i silnik krokowy - słynne już część które nie często ulegają uszkodzeniom ale jednak... Chyba poradzisz sobie ze sprawdzeniem tego. Przede wszystkim zwróć uwagę czy są równe obroty i czy nie krztusi się na wyższych obrotach. Uważaj bo przepływomierz to w najelepszym wypadku 450 zł a silnik krokowy 100 zł :/

 

3) skrzynia - micra to autko miejske, często dużo tłuczone po mieście dostają skrzynki :/ posłuchaj czy nie świszczy itp...

 

4) rozrząd - oby niedzwonił bo jego wymiana to koszmar :/

 

WIĘCEJ GAF W MICRZE CHYBA NIE POPEŁNIONO - POLECAM TO AUTKO Z CAŁEGO SERCA :)

Link to comment
Share on other sites

jakieś 2lata temu wiozłem micre z berlina :D kupowana po ciemku, full wypas ale skrzynia coś szumiała-nawet mocno po dojechaniu do wałbrzycha okazało sie że w skrzynce nie ma oliwy :diabel: i poszło sie walić jakieś łożysko - koszt 60zł w ASO do teraz autko lata jak ta lala

 

Teraz ma to być samochód dla teściów i chciałbym jakiś ładny egzemplarz - najlepiej 1,3 albo 1,4 :D bo to fajnie śmiga - do miasta wystarczy

 

Jakie osiągi ma silnik 1.0 jak szybko to do 100km/h sie rozpędza?

Link to comment
Share on other sites

Seicento teściów poszło do żyda
Zmień podpis ;).
kminie zakup jakiejś Micry
To już wiem, skąd ten nick :D

 

A w temacie:

5) tylne błotniki w 3d też lubią gnić/rdzewieć, dlatego są do tego reparaturki ;).

6) zawieszenie często dostaje, ale to raczej w Polsce niż w Niemczech, szczególnie przód (przeguby, wachacze, końcówki drążka - głównie elementy gumowe się zużywają).

 

Ale najważniejsze to rozrząd i przepływka (tę warto sprawdzać i na zimnym i na ciepłym silniku - obroty).

Link to comment
Share on other sites

Guest maciulek

Rozrząd to bardzo droga sprawa... Samemu jakbyś robił z nieoryginalnymi częściami to jakieś 400 zł... Napinacze są drogie no i pamiętaj że są 2 łańcuchy!

 

Co do tego jak chodzą micry to zobacz tutaj

http://www.youtube.com/watch?v=HXUdch-XxHw

 

Hehe...

 

Tak powaznie osiągi to:

 

bieg pierwszy - 45-50 km/h

bieg drugi - 90-95 km/h

bieg trzeci - 120-130 km/h

a później to już zamulenie

 

Do setki ok 13 sek

Mam micre 1.0 1994 rok :) ta 1.3 to już w ogóle torpeda 1.4 nie jest wiele mocniejsza...

 

Pozdro :)

Link to comment
Share on other sites

Guest maciulek

Z dieslem nigdy nie mialem doczynienia wiec sie nie wypowiadam... Pono są niezłe ale czy to sens kupować diesla do takiego małego autka? Do passata to rozumiem ale do micry :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...