Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Laurel - Diesel


Fer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak, być może wydać się to głupie, ale chciałbym jakoś ulepszyć swojego "staruszka", niestety jestem troche zielony w temacie tuningu, więc chciałbym się zapytać, czy z takiego silnika można coś więcej wycisnąć, czy wougle się w to ładować ...

 

Troche danych technicznych:

Poj: 2806cm3

6Cylindrów w rzędzie

62Kw/84Ps, nie wiem ile to koni

Prawdopodobnie max 4600obr, lecz nie sprawdzałem

 

Zdjęcie (niestety nie moje, bo dzisiaj które zrobiłem są za ciemne)

c18327pr9.th.jpg

 

No i mam tu taki dylemat, strasznie podoba mi się samochód (aktualnie mam Nissan Laurel 2.8D) i powoli zamierzam kupić drugi taki sam samochód na części, lecz w przyszłości chciałbym mieć coś bardziej "zrywniejszego".

Też występuje ten model z silnikiem 2.4 benzyna (który chyba można lepiej zmodyfikować :?: ) i interesuje się Driftingiem, a na jednym z angielskich for widziałem właśnie Laurel'a 2.4 (http://www.driftworks.com/forum/projects-builds/22405-1986-nissan-laurel-c32.html , http://www.driftworks.com/forum/drift-cars...ift-stylee.html ) i chyba benzyna bez większych przeróbek już nadaje się do poślizgów, a gdyby podłubać troche przy silniku to by można coś niezłego zklecić.

 

 

Tak więc pytanie, czy takiego Diesla można by jakoś podkręcić, czy raczej benzyna bardziej jest podatna na przeróbki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm silnik totalnie nie rozwojowy, jak się bawić to odrazu przelorzyć 2,4 benzyne.

Kolega z którym współpracuje ma Terano I z 2,4 benzyną 12V, silnik niemalże stworzony pod turbo - bardzo niski stopień sprężania, planujemy do niego wsadzić najmniejsza T3 coby z dołu dobrze ciągnęła i myślę że przy doładowaniu 0,4 bara ok 200KM się uda wyciągnąć i ze 300Nm coby troszkę bokiem polatać i to nie tylko po mokrej drodze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach