Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Laurel - Diesel


Fer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak, być może wydać się to głupie, ale chciałbym jakoś ulepszyć swojego "staruszka", niestety jestem troche zielony w temacie tuningu, więc chciałbym się zapytać, czy z takiego silnika można coś więcej wycisnąć, czy wougle się w to ładować ...

 

Troche danych technicznych:

Poj: 2806cm3

6Cylindrów w rzędzie

62Kw/84Ps, nie wiem ile to koni

Prawdopodobnie max 4600obr, lecz nie sprawdzałem

 

Zdjęcie (niestety nie moje, bo dzisiaj które zrobiłem są za ciemne)

c18327pr9.th.jpg

 

No i mam tu taki dylemat, strasznie podoba mi się samochód (aktualnie mam Nissan Laurel 2.8D) i powoli zamierzam kupić drugi taki sam samochód na części, lecz w przyszłości chciałbym mieć coś bardziej "zrywniejszego".

Też występuje ten model z silnikiem 2.4 benzyna (który chyba można lepiej zmodyfikować :?: ) i interesuje się Driftingiem, a na jednym z angielskich for widziałem właśnie Laurel'a 2.4 (http://www.driftworks.com/forum/projects-builds/22405-1986-nissan-laurel-c32.html , http://www.driftworks.com/forum/drift-cars...ift-stylee.html ) i chyba benzyna bez większych przeróbek już nadaje się do poślizgów, a gdyby podłubać troche przy silniku to by można coś niezłego zklecić.

 

 

Tak więc pytanie, czy takiego Diesla można by jakoś podkręcić, czy raczej benzyna bardziej jest podatna na przeróbki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm silnik totalnie nie rozwojowy, jak się bawić to odrazu przelorzyć 2,4 benzyne.

Kolega z którym współpracuje ma Terano I z 2,4 benzyną 12V, silnik niemalże stworzony pod turbo - bardzo niski stopień sprężania, planujemy do niego wsadzić najmniejsza T3 coby z dołu dobrze ciągnęła i myślę że przy doładowaniu 0,4 bara ok 200KM się uda wyciągnąć i ze 300Nm coby troszkę bokiem polatać i to nie tylko po mokrej drodze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też przeczuwałem, niestety jak narazie wstrzymam się z opcją 2.4, bo wyszukałem, że są egzemplarze z 3.0 w norwegii/szwecjii, niestety nie mam żadnych kontaktów i ciężko z ściągnięciem takiego by było, ale myśle że to o wiele lepsza opcja niż 2.4 :)

 

11112006006be9.th.jpg

x1pdxmbdrmmpz51nyxjys3cem2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

a nie myslales o swapie z jakiegos innego nissana (jesli to mozliwe) z silvia albo z 200 sx??Chyba latwiej o taki silniczek a mocy im nie brakuje:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze taki swap przewyzszy wartosc autka. Zreszta przerobic diesla na benzyne to tez nie takie latwe. Trzeba caly uklad paliwowy zmieniac. Lepiej poszukac drugiego autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak narazie pomysł ze zmianą silnika oddalam, bo w sumie jak dla początkującego kierowcy starcza mi to co wyciskam z niego.

 

Teraz raczej wole zadbać o jego wizualne walory.

 

Wypowiedzcie się, czy takie fele pasują (wizualnie) do tego samochodu -

dsc00645rl0.jpg

182240969cu5.jpg

 

Pod względem technicznym powinny pasować, bo rozmiar 7*17, et=40, rozstaw 4*114,3. Wiele felg oglądałem ale jedne ładne lecz nie pasują, a drugie pasują ale jakieś takie nie fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry pomysl, popracuj nad wyglądem, za silnik się nie bierz, raczej szkoda kasy i czasu, lepiej wygrzebać takiego w benzynie zawsze to dużo mniej części trzeba

 

imo to jakieś ladny szprychówki dodadzą uroku, nowoczesnych felg nie ma sensu zakladać bo nie będą pasować

myślę, że to autko może bardzo fajnie wyglądać jak się je na oldschoola zrobi

 

co do swapa, jeśli ja mialbym takiego w benzynie to bym wrzucil RB20 lub 25DE(T), ewentualnie VG30DE, a takie silniki dlatego, że pod maską będą również wyglądać po ludzku, SR'ka będzie śmiesznie mala jak na taka wielką przestrzeń, a w końcu w takim Laurelu to i tak więcej jak 200 (full max 250) koni nie ma sensu robić bez zaspawywania calego nawozia/usztywnienia go/wspawania klatki i wymiany mostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laurel ma naped na przod czy tył??

Oczywiście że na tył :)

 

imo to jakieś ladny szprychówki dodadzą uroku, nowoczesnych felg nie ma sensu zakladać bo nie będą pasować

myślę, że to autko może bardzo fajnie wyglądać jak się je na oldschoola zrobi

Nie wiem czemu, ale jakoś do szprychowych felg nie ciągnie mnie i jakoś nie trafiają w gust (nawet oglądałem na stronce http://www.szprychy.pl ) i jak dla mnie lepiej pasują dla pewnych klasyków/lowriderów. Oldschool to mógłby być z Laurela rok 80 i wcześniej. Aktualne felgi nawet pasują do niego ale musiałbym oddać je do wypiaskowania i pomalowania (koszt 300zł) i gdyby to były 16'' to bym je zostawił w spokoju.

 

Co do silnika to może kiedyś też wymienie ale narazie nie. RB20/25DE(T) jak dla mnie to chyba najodpowiedniejsze silniki które można wsadzić do każdego Laurela i ten świetny dźwięk

. Do normalnej jazdy 200koni spokojnie starczy, bo przy dieslu ładnie ciągnie do 80km/h a potem jak muł i czasem brakuje mocy przy wyprzedzaniu.

 

 

Gdybym myślał poważniej o drifcie to sobie ściągne już Laurela z odpowiednim silnikiem i przeróbkami z Nowej Zelandii/Japonii.

 

[ Dodano: Pią 24 Sie, 2007 12:05 ]

Hmmm silnik totalnie nie rozwojowy, jak się bawić to odrazu przelorzyć 2,4 benzyne.

A może nie ? :diabel2: była rozmowa wougle na temat swapów i zeszło na diesle :one:

http://nissantech.pl/viewtopic.php?f=1&t=464

 

i troche na zagranicznym forum o przeróbkach LD28

http://forums.hybridz.org/showthread.php?t...ht=turbo+diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Troche danych technicznych:

Poj: 2806cm3

6Cylindrów w rzędzie

62Kw/84Ps, nie wiem ile to koni

Prawdopodobnie max 4600obr, lecz nie sprawdzałem

 

Sorry za OT, ale mysle ze wkradla sie tu niescislosc-mianowicie jesli w tym samochodzie jest silnik LD28 to ma raczej 2773 ccm, a nie 2806.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odgrzebię starego swojego kotleta :P I zapodam ciekawostkę ze świata.

 

Coobcio, powiadasz że LD28 - diesel jest nierozwojowy ? A co powiesz na wynik ok 140-170/200KM z tego silnika przy założeniu turbiny ? Jest taki Laurel na sprzedaż w Norwegii - http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Na fotcę widać dużo "Lochę" :)

761634015858if6.jpg

 

Kolesie władowali 1.5bara i jakoś jeździ. Do końca nie znam ich języka, ale myślę że dużo się nie mylę - http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?f=22&t=11486

 

Tak mnie kusi by uturbić jednego diesla :D, mam 2 zdrowe silniki, jeden padnięty i chyba będę z czasem uturbiać :) No i wiem, że można go wkręcać do 5tys spokojnie - już nie jeden raz tak zrobiłem w moim SLX'ie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość krol_jarek

witam wszystkich:] laurel LD28 to było najlepsze auto jakie miałem do tej pory. ze względu na studia musiałem niestety go spieniężyć, zamienić na auto tańsze w eksploatacji i zostało mi trochę części. rozebrałem kilka aut więc troszkę tego jest. jeśli komuś coś potrzebne to zapraszam do kontaktu 666 248 900. mam oryginalny osprzęt silnika, części zawieszenia, kompletną tapicerk, elementy elektryczne, dzwi, szyby, elementy blacharskie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...