Fer Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 No tak, być może wydać się to głupie, ale chciałbym jakoś ulepszyć swojego "staruszka", niestety jestem troche zielony w temacie tuningu, więc chciałbym się zapytać, czy z takiego silnika można coś więcej wycisnąć, czy wougle się w to ładować ... Troche danych technicznych: Poj: 2806cm3 6Cylindrów w rzędzie 62Kw/84Ps, nie wiem ile to koni Prawdopodobnie max 4600obr, lecz nie sprawdzałem Zdjęcie (niestety nie moje, bo dzisiaj które zrobiłem są za ciemne) No i mam tu taki dylemat, strasznie podoba mi się samochód (aktualnie mam Nissan Laurel 2.8D) i powoli zamierzam kupić drugi taki sam samochód na części, lecz w przyszłości chciałbym mieć coś bardziej "zrywniejszego". Też występuje ten model z silnikiem 2.4 benzyna (który chyba można lepiej zmodyfikować :?: ) i interesuje się Driftingiem, a na jednym z angielskich for widziałem właśnie Laurel'a 2.4 (http://www.driftworks.com/forum/projects-builds/22405-1986-nissan-laurel-c32.html , http://www.driftworks.com/forum/drift-cars...ift-stylee.html ) i chyba benzyna bez większych przeróbek już nadaje się do poślizgów, a gdyby podłubać troche przy silniku to by można coś niezłego zklecić. Tak więc pytanie, czy takiego Diesla można by jakoś podkręcić, czy raczej benzyna bardziej jest podatna na przeróbki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Hmmm silnik totalnie nie rozwojowy, jak się bawić to odrazu przelorzyć 2,4 benzyne. Kolega z którym współpracuje ma Terano I z 2,4 benzyną 12V, silnik niemalże stworzony pod turbo - bardzo niski stopień sprężania, planujemy do niego wsadzić najmniejsza T3 coby z dołu dobrze ciągnęła i myślę że przy doładowaniu 0,4 bara ok 200KM się uda wyciągnąć i ze 300Nm coby troszkę bokiem polatać i to nie tylko po mokrej drodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Tak też przeczuwałem, niestety jak narazie wstrzymam się z opcją 2.4, bo wyszukałem, że są egzemplarze z 3.0 w norwegii/szwecjii, niestety nie mam żadnych kontaktów i ciężko z ściągnięciem takiego by było, ale myśle że to o wiele lepsza opcja niż 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 a nie myslales o swapie z jakiegos innego nissana (jesli to mozliwe) z silvia albo z 200 sx??Chyba latwiej o taki silniczek a mocy im nie brakuje:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Tylko ze taki swap przewyzszy wartosc autka. Zreszta przerobic diesla na benzyne to tez nie takie latwe. Trzeba caly uklad paliwowy zmieniac. Lepiej poszukac drugiego autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Jak narazie pomysł ze zmianą silnika oddalam, bo w sumie jak dla początkującego kierowcy starcza mi to co wyciskam z niego. Teraz raczej wole zadbać o jego wizualne walory. Wypowiedzcie się, czy takie fele pasują (wizualnie) do tego samochodu - Pod względem technicznym powinny pasować, bo rozmiar 7*17, et=40, rozstaw 4*114,3. Wiele felg oglądałem ale jedne ładne lecz nie pasują, a drugie pasują ale jakieś takie nie fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 dobry pomysl, popracuj nad wyglądem, za silnik się nie bierz, raczej szkoda kasy i czasu, lepiej wygrzebać takiego w benzynie zawsze to dużo mniej części trzeba imo to jakieś ladny szprychówki dodadzą uroku, nowoczesnych felg nie ma sensu zakladać bo nie będą pasować myślę, że to autko może bardzo fajnie wyglądać jak się je na oldschoola zrobi co do swapa, jeśli ja mialbym takiego w benzynie to bym wrzucil RB20 lub 25DE(T), ewentualnie VG30DE, a takie silniki dlatego, że pod maską będą również wyglądać po ludzku, SR'ka będzie śmiesznie mala jak na taka wielką przestrzeń, a w końcu w takim Laurelu to i tak więcej jak 200 (full max 250) koni nie ma sensu robić bez zaspawywania calego nawozia/usztywnienia go/wspawania klatki i wymiany mostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Laurel ma naped na przod czy tył?? Oczywiście że na tył imo to jakieś ladny szprychówki dodadzą uroku, nowoczesnych felg nie ma sensu zakladać bo nie będą pasować myślę, że to autko może bardzo fajnie wyglądać jak się je na oldschoola zrobi Nie wiem czemu, ale jakoś do szprychowych felg nie ciągnie mnie i jakoś nie trafiają w gust (nawet oglądałem na stronce http://www.szprychy.pl ) i jak dla mnie lepiej pasują dla pewnych klasyków/lowriderów. Oldschool to mógłby być z Laurela rok 80 i wcześniej. Aktualne felgi nawet pasują do niego ale musiałbym oddać je do wypiaskowania i pomalowania (koszt 300zł) i gdyby to były 16'' to bym je zostawił w spokoju. Co do silnika to może kiedyś też wymienie ale narazie nie. RB20/25DE(T) jak dla mnie to chyba najodpowiedniejsze silniki które można wsadzić do każdego Laurela i ten świetny dźwięk . Do normalnej jazdy 200koni spokojnie starczy, bo przy dieslu ładnie ciągnie do 80km/h a potem jak muł i czasem brakuje mocy przy wyprzedzaniu. Gdybym myślał poważniej o drifcie to sobie ściągne już Laurela z odpowiednim silnikiem i przeróbkami z Nowej Zelandii/Japonii. [ Dodano: Pią 24 Sie, 2007 12:05 ] Hmmm silnik totalnie nie rozwojowy, jak się bawić to odrazu przelorzyć 2,4 benzyne. A może nie ? :diabel2: była rozmowa wougle na temat swapów i zeszło na diesle :one: http://nissantech.pl/viewtopic.php?f=1&t=464 i troche na zagranicznym forum o przeróbkach LD28 http://forums.hybridz.org/showthread.php?t...ht=turbo+diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LD28 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Troche danych technicznych:Poj: 2806cm3 6Cylindrów w rzędzie 62Kw/84Ps, nie wiem ile to koni Prawdopodobnie max 4600obr, lecz nie sprawdzałem Sorry za OT, ale mysle ze wkradla sie tu niescislosc-mianowicie jesli w tym samochodzie jest silnik LD28 to ma raczej 2773 ccm, a nie 2806. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Odgrzebię starego swojego kotleta I zapodam ciekawostkę ze świata. Coobcio, powiadasz że LD28 - diesel jest nierozwojowy ? A co powiesz na wynik ok 140-170/200KM z tego silnika przy założeniu turbiny ? Jest taki Laurel na sprzedaż w Norwegii - http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Na fotcę widać dużo "Lochę" Kolesie władowali 1.5bara i jakoś jeździ. Do końca nie znam ich języka, ale myślę że dużo się nie mylę - http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?f=22&t=11486 Tak mnie kusi by uturbić jednego diesla , mam 2 zdrowe silniki, jeden padnięty i chyba będę z czasem uturbiać No i wiem, że można go wkręcać do 5tys spokojnie - już nie jeden raz tak zrobiłem w moim SLX'ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krol_jarek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 witam wszystkich:] laurel LD28 to było najlepsze auto jakie miałem do tej pory. ze względu na studia musiałem niestety go spieniężyć, zamienić na auto tańsze w eksploatacji i zostało mi trochę części. rozebrałem kilka aut więc troszkę tego jest. jeśli komuś coś potrzebne to zapraszam do kontaktu 666 248 900. mam oryginalny osprzęt silnika, części zawieszenia, kompletną tapicerk, elementy elektryczne, dzwi, szyby, elementy blacharskie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.