Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Szukam w Waszej mądrości.

Guest grzber
 Share

Recommended Posts

Guest grzber

Po pierwsze witam wszystkich serdecznie , jestem tutaj świeżuteńki. Od ponad miesiąca jeżdżę Navarą (King Cab, 2004). Chciałbym używać tego autka również do przewozu mojego motocykla (Yamaha DragStar 650, 230kg). Jestem na etapie "myśli inżynierskiej" przy opracowywaniu pomostu po którym motorek wprowadzę na skrzynię.

Nikt nie potrafi mi udzielić informacji (i tutaj liczę bardzo na Waszą wiedzę) jakie obciążenie może znieść opuszczona tylna burta????

Mogę oczywiście dojść do tego empirycznie, ale jest to sposób obciążony znacznym ryzykiem.

Producent podaje że statyczne obciążenie ok 100 kg , ale na pewno jest uwzględniony jakiś współczynnik bezpieczeństwa. Uważam, że powinna wytrzymać ok 200 kg staycznego obciążenia.

Wprowadzając motocykl na pakę, zawsze będziesz miał jedno koło poza klapą .

Nie opieraj pomostu o klapę , to na pewno klapa wytrzyma :one:

empirycznie, ja mam niecałe 100kg i mogę skakać po takiej klapie do woli :)

często jak coś ładujemy to staje na niej 2 chłopa '100kg + 50kg towaru, czyli (tym razem bez skakania) wytrzymuje 250kg.

Pozdrówka

Guest grzber

Dzięki wielkie za szybką reakcję, teraz w miarę spokojnie przystąpię do zamiany "myśli inżynierskiej" w "czyn rzemieślniczy".

Jeszcze raz dzięki.

grzber

Guest Berez
Dzięki wielkie za szybką reakcję, teraz w miarę spokojnie przystąpię do zamiany "myśli inżynierskiej" w "czyn rzemieślniczy".

Jeszcze raz dzięki.

grzber

jak juz cos wymyslisz to podziel sie z nami, nie ukrywam ze tez o tym troszeczke zaczynam myslec.

mój probjem polega jeszcze na tym ze ja mam DC i jak moto stoi na pace to tylko z otwarka klapa moge jechac bo sie nie miesci.

W poprzednich Navarach i innych Terrano to mocowanie tylnej klapy było na dwóch połączonych płaskownikach co wydawało się być mocniejsze niż te linki które są obecne w nowej wersji, ale może to tylko wrażenie.

Guest grzber