Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rynek Pickup'ów w Polsce


dzemik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ryży Koń

No bo kierowca miał tyle pojęcia o jeździe w piachu co ja o balecie. Co nie zmienia faktu, że Navara zasłużenie wygrała porównanie. Toyoty nawet z silnikiem 3.0 bym nie wiziął ze względu na tragiczne wnętrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to bylo???!?!?!?

prowadzacy nie dosc ze ma cierpkie zarty to piepszy takie glupoty ze uszy wiedna

pozatym po tych ich manewrach to nie chail bym takiego samochodu kupic...

dowiedzialem sie ze w hiluxie z napedem na 4 mozna jezdzic do 60km/h :))))

ze navara ma 171 koni a pozatym to jest zrobioan na podstawie patha tylko ze path "jest taka typowa terenowka a navara pickupem"

qr....moze niech mu ktos pisze te teksty i czyta z kartki..

zreszta prowadzacy mial gacie pelne kisielu jak stali przy navarze..wcale nei stronniczy

i powiedzcie mi czemu oni przy zmianie napedu wylaczali slinik??

fajna byla tez reakcja kolesia jak siedizeli przed piachem "o jakis przycisk" i bach blokade mostu a potem zakretaski :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w TVN Turbo - zakup Kontrolowany 3 -...

Ciekaw jestem czy faktycznie oni kupuja te samochody, moim zdaniem to ściema.

 

Miałem okazję (nie mylić z przyjemnością) oglądać dzisiaj ten program i muszę stwierdzić, że tak żenującego, tendencyjnego, nieprofesjonalnego, obciachowego, prymitywnego i doprowadzjącego do puszczenia pawia programu to dawno nie widziałem.

Zastanawiam się co prowadzący bierze przed programem?

tylko kilka spostrzeżeń:

1. Hiluxa prowadzący skrytkował za silnik za nim wsiedli do auta, nawet go nieodpalili o jeździe próbnej i porównaniu nie wspomnę.

Przyznał się że miał wziąć miarkę żeby mierzyć ładownie i porównywać z innymi autami ale zapomniał ( bilobil się kłania - D***L)

2. w L200 nie potrafił włączyć reduktora (D***L po raz drugi), skrytykował za wygląd a klientowi się podobał!

3. w nawarze nie potrafił włączyć 4H i 4L, pokazał schowki pod tylna kanapą nie odchylając siedeń, nurkując głową pod kanapę! Latał po ładowni jak kot z pełnym pęcherzem.

Dobił mnie testując samochody w piachu na reduktorze i 1 biegu (D***L po raz trzeci)

każdy wie że przez sypki piach i błoto trzeba samochód najpierw rozpędzić, min 2 bieg.

 

Po za tym wydaje mi się, że na ten tor to reduktora nie trzeba było włączać, przy najmniej tak wnioskuję z programu.

Pod koniec programu przy czwartym aucie (navara) zorientował się że trzeba włączyć 2 bieg. Gdyby nie to, to nawarę też by najprawdopodobniej w piaskownicy zakopali.

 

Na deser dodał " jak jeżdziłem po pustyni bokiem po wydmnie..." można było użyć słowa TRAWERS, tylko trzeba je najpierw poznać.

Postawa, zachowanie jak i sposób wyrażania mysli po niżej krytyki.

Warto obejrzeć ten program z jednego powodu, jak nie należy jeździć w terenie, reszta do d*py.

Jak bym ten program w taki sposób prowadził i potem obejrzał, to bałbym sie ze wstydu wyjść na ulicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Ale sie ciśnieniujecie. To jest program dla gawiedzi. Gdyby ktoś zaczał gadać offroadowym slangiem to widz by guzik zrozumiał. No a to, że nie jeździli w etrenie tak jak się powinno jeździć.... No i o to właśnie chodzi. Przecież przeciętny Kowalski własnie tak będzie zaczynał przygodę w terenie. Poza tym z większością opini wyrażonych w programie muszę się zgodzić. No bo w sumie co z tego, że powiedział o silniku zanim wsiedli? Ja raz wsiadłem do Hiluxa i nie musiałem odpalać silnika, żeby wiedzieć, że to samochód nie dla mnie.

No a co do obsługi napędów..... tu się nie przygotowali zupełnie i nie przedstawili ważnych informacji na ich temat.

No ale panowie.... nieskie budżety na produkcję odbijają się w jakości... Choć nie w przypadku każdego programu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten program wygladał tak jak Jan Kowalski przychodzi do typowego salonu chcąc kupic pickupa i wybiera się ze :502: "wspaniale wyszkolonym "sprzedawca na jazdę próbną.

 

Ich wiedza jest dokładnie taka i tak wyglada jazda próbna :528:

 

 

 

:569: BTW Zobaczcie jakiego cukiereczka :D kupiła sobie nasza "mega gwiazda" :D po zrobieniu prawa jazdy:

 

http://www.pudelek.pl/artykul/3527/top_trendy_samotna_doda/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest program dla gawiedzi.

To oczywiste, ale postawa i sposób formuowania wypowiedzi był żenujący.

Osobiście byłem na kilku wyprawach ale nie uważam się za mistrza offroadu w przeciweńswie do niego. Porady typu "ruszamy z 1-nki" na prostej w głębokim piachu może sobie w d.... wsadzić. W takich warunkach powinno ruszać się z 2 biegu, przecież to diesel. "gaz w podłogę", gdy auto się kopie. Ignorant. To nie ameryka, taki kit nie przejdzie.

 

slangiem? Chodzi Tobie o trawers?

Przecież przeciętny Kowalski własnie tak będzie zaczynał przygodę w terenie.

Nie zgodzę się, chyba że o mentalności w/w prowadzącego.

Po tym programie napewno nie.

 

... nieskie budżety na produkcję odbijają się w jakości...

i psychice jego.

To może następnym razem niech wynajmą Gaucho w Lunaparku jak im kasy szkoda.

 

Ciekaw jestem czy ten chłam ktoś ogląda? Gdyby nie dzemik to bym od razu przełączył. Szkoda czasu na to telewizyjne gów.. .

Powinien testować sokowirówki a nie samochody. Powinni go zlustrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy Doda sobie L 200 fundnęła? Ehhh... A podobno ma wysokie IQ... Chociaż kumpel z telewizji szczecińskiej kilkakrotnie robił z nią wywiady i nie potwierdza wersji o wysokim IQ... A na tych zdjęciach jeszcze ta dziara na ręku... Uhhhh... Fuj... Wygląda jakby Doda skończyła jakąś odziadkę... :diabel: :diabel: :diabel:

 

PS: Jak to kumpel mi po ostatnim wywiadzie z Dodą a potem z Majdanem powiedział... :one: "Majdan jest dowodem na to, że nikt długo z Elektrodą na jajach nie wytrzyma" :diabel: :diabel: :diabel:

 

Co do tego faceta od zakupów to chyba trochę za ostro trocę się po nim pojechało :P Facet gadał dla takich ludzi jak ja co tam nie są znawcami offu a chcą mieć auto jakby terenowe :) no i moze dopiero do zabawy na piachu się wciągną wypadając w niedzielę na łakę i poznając co to jest mozliwość zjechania z tych dziur w polskich drogach ;) Założę się że wielu nie wie co to trawers :) wiec mu się chwali że powiedział o jeździe bokami bo by ludziska w głowę zachodzili :diabel: że to moze jakiś nowy rodzaj paliwa pędzony przez rolników z Koluszek :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doda sobie L 200 fundnęła?

Czego się spodzieałeś po Kosmitce. Gdyby jeździłą Navarą' date=' to byłby dopiero obciach. :D

 

quote="GregMar"'] Facet gadał dla takich ludzi jak ja co tam nie są znawcami offu

i czego się dowiedziałeś o offie?

Nie dajmy się zwariować. Gdyby wszyskie programy informacyjne były na takim poziomie to "Magdę M" musieli byśmy zaliczyć do tej kategorii. Wątpię czy ktoś po tym programie kupi pickupa. Bo po co?

Napendy nie działalą i w piachu sie kopie ... Lublin lepszy. :diabel:

 

Od takiego programu oczekiwałbym prawdziwego testu w trasie (dynamika, poziom hałasu, komfort, zuzycie paliwa), teren (wykrzyż osi, brodzenie, katy, blokady,mozliwość modyfikacji), właściwości użytkowe (wymiary paki, sposoby mocowań, ładowność).

Temat nadal wolny, może ktoś z tvn się podejmnie i zabierze miarkę. :D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo's piachu......

Wstyd mi sie przyznac...ale teraz nie ma, że boly. Stało się.

Wymyslilem sobie sesje na nadwislańskiej plazy (przy Grubej Kasce).

Z fasonem zaproponowałem asystentowi,ze graty wrzucamy na pake,coby nie dzwigac i wlatujemy na plaze Navarka...

Dobra zlewajcie, wrzucilem D - 4H i w pioch.....ze 6metrów zajechałem.

Stojam - reduktor- 1 i opor.....obnizylem srodek ciezkosci o 40cm i z gratami dalej z buta, a raczej z klapka i boso..

Na takich szosowych gumach to i reduktor nie pomaga, ani technika......no way.

Zadzwonilem po kumpla, wpadl Disco 3, wyciagnal. Na ambicje go wzielo i ....usiadl. Dobrze,ze mial wyciagare to od drzewa do drzewa sie powyciagal i prysnal....

 

OFF ROAD'owcy dwaj, w morde.

 

Pozdrawiam Cie ......(tu wpisz swojego nicka).

 

Danko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W tym tygodniu w TVN Turbo - Jazda próbna znowu pickupy - Dodge RAM 1500 4,7l vs. Mitsubishi L200.

 

Trzeba bedzie się takim amerykańskim kanapowcem przejechać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Dodge RAM 1500 4,7l vs. Mitsubishi L200.

Dziwne porównanie, prawda? Jak Flip i Flap.

Ciekaw jestem co z tego wyniknie, trzeba zobaczyć. Może znajdą coś wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

173 konny już dostępny w PRL-u.

Ceny raczej korzystniejsze, niż w przypadku Navalli.

Jak na razie u niezależnych imorterów. w oficjalej sieci TMP będzie chciała sobie odbić wtopkę ze 102 i 120 konnymi Hiluxami.

 

 

jesli chodzi o dane techniczne wyglada to nastepujaco:

silnik 3,0d - 171kM

przyspieszenie do 100km/h - 12 (11,9) sekund

 

Jesli chodzi o ceny to ksztaltuja sie one nastepujaco:

 

HILUX Double Cab 3.0 D-4D 4-Auto Sol 30690 Euro

 

 

HILUX Double Cab 3.0 D-4D 5-B. Sol 29010 Euro

 

 

HILUX Double Cab 3.0 D-4D 5-B. Executive 33160 Euro

 

 

HILUX Double Cab 3.0 D-4D 4-Auto Executive 34840 Euro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

No wiesz jakby Hilux był droższy to by była zupełna porażka. Trza będzie jeszcze looknąć wnętrze ze skórą w wersji Ex. Ale szału to ja sie nie spodziewam. Pewnych rzeczy nie dadzą rady poprawić. Najciekawsze jest to, że dotychczas jak ktoś chciał zamówić do Hiluxa skórę to było to obszywane u nas w kraju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat nie wada - mamy bardzo dobre warsztaty specjalizujące się w obszywaniu aut w skórę. Na dodatek możesz sobie wtedy powymyślać różne kolory i rodzaje skór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO wiesz...jednak świadczy to o importerze. Moim zdaniem jest to podcieranie d*py szkłem

Ze stajni to piszesz?

 

Patrząc na jakość wielu tzw. fabrycznych skór, wolę te w wykonaniu warsztatowym. Więcej chłopaki w to serca wkładają, materiał o kilka półek wyższy i cena o połowę lub więcej niższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

FUX ty masz jakiś problem z moja osobą?

Dla mnie zlecanie obszycie podwykonawcy świadczy o producencie samochodu. Bo wiesz co jest najgorsze? To że importer nie informuje o tym kupujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...