Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Okleina na słupkach drzwiowych.


dinodino
 Share

Recommended Posts

Witam. Środkowe słupki drzwiowe w p11 są oklejone czarnym matowym plastikiem. Niestety u mnie, na drzwiach kierowcy, ten plastik był w jednym miejscu mocno pomarszczony. Teraz popękał i wygląda koszmarnie. Może ktoś ma pomysł, co z tym zrobić. Na allegro są takie folie do oklejania tylko, nie mam pojęcia czy maja taką samą powierzchnię. Swoją drogą widziałem kilka primerek które miały taką wadę, w tym samym miejscu. Pozdrawiam ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
Witam. Środkowe słupki drzwiowe w p11 są oklejone czarnym matowym plastikiem. Niestety u mnie, na drzwiach kierowcy, ten plastik był w jednym miejscu mocno pomarszczony. Teraz popękał i wygląda koszmarnie. Może ktoś ma pomysł, co z tym zrobić. Na allegro są takie folie do oklejania tylko, nie mam pojęcia czy maja taką samą powierzchnię. Swoją drogą widziałem kilka primerek które miały taką wadę, w tym samym miejscu. Pozdrawiam ;)

Mam u siebie to samo. W niektórych miejscach ta oleina już mi się nawet pokruszyła odsłaniając lakier. Jak zrobi się jeszcze brzydsza to po prostu ją zerwę do końca i zrobię tak jak w poprzednim aucie ( tam w ogóle nie miałem tej okleiny więc zrobiłem sam od podstaw ). Otóż kupiłem w firmie poligraficznej taki duży arkusz matowej, czarnej folii samoprzylepnej, dokładnie dociąłem i nakleiłem. W poprzednim aucie służyło mi to dobre cztery lata ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
Jaki koszt takiej folii, bo u mnie sytuacja tak samo "wygląda" ;)

 

[ Dodano: Wto 06 Mar, 2007 15:37 ]

Jaki koszt takiej folii, bo u mnie sytuacja tak samo "wygląda" ;)

Jakieś pięć lat temu zainwestowałem w to 30zł za dwa arkusze folii i godzinkę pracy ;)

 

Trzeba tylko zwrócić uwagę przy kupnie folii, że potrzebna jest taka do oklejania nierównych powierzchni ( z mocniejszym klejem ). Jak się oklei zwykłą folią to na rantach ( trzeba zawinąć folię na rantach ) będzie się odklejać.

Tylko nie powiem Wam gdzie to kupić taką folię. W Kielcach to wiem ( choć nie jestem pewien czy ten sklep jeszcze tam funkcjonuje ).

Link to comment
Share on other sites

W niektórych miejscach ta oleina już mi się nawet pokruszyła odsłaniając lakier

No właśnie. Jak u mnie . Trochę nie chce mi się zrywać całej oryginalnej dla tych 2 cm. pozostała trzyma asie mocno. a od strony pasażera to w ogóle jak nówka. Chyba na razie wytnę delikatnie żyletką te farfocle i lakier pod spodem pomaluję czarnym matem. :P Tylko co ze współczynnikiem oporu powietrza ;)

Link to comment
Share on other sites

U mnie te same cuda z ta okleina - w planie na wiosne wymiana na nowa, rozgladalem sie po allegro i jest tego naprawde pelno, jedyne co mnie martwi to to ze okleina wchodzi pod uszczelki ale mysle ze nie powinno byc z tym wiekszego problemu.

Link to comment
Share on other sites

jedyne co mnie martwi to to ze okleina wchodzi pod uszczelki

No właśnie, wczoraj się przyglądałem. Wchodzi od strony szyby i od dołu pod podszybie. Wypadało by to zdemontować. Wyczyścić ze starej okleiny i dopiero założyć nową. A to pewnie będzie trochę grzebania. Może jak się zrobi cieplej. Pozdrowienia ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gringo

Dinodino ruszyłeś dobry temat,mam ten sam problem, w zasadzie niby nie problem,ale auto traci na estetyce... tez widziałem tego troche na allegro i zastanawiam się jak sie do tego zabrać...najchetniej zapłaciłbym komus zeby mi to zrobił bo pewnie sam to coś spier.... jak zwykle z resztą...Jakbyście mieli jakies pomysły jak w latwy i prosty sposób to zrobic to będe "dźwięczny"

 

P.S. ktoś może wie dlaczego to tak sie paprze we wszystkich P11 i zawsze w tym samym miejscu?

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

P.S. ktoś może wie dlaczego to tak sie paprze we wszystkich P11 i zawsze w tym samym miejscu?

Wydaje mi się że to jakaś wada fabryczna, tylko czemu w jednym miejscu i tylko od strony kierowcy? Widziałem jedną primę (JEDNĄ :!: ) , która nie była w tym miejscu "pomarszczona". :/

Link to comment
Share on other sites

Guest Gringo

To juz chyba ktoś to poprawiał po paprochach Angolach...przy zakupie myślalem że ktoś tam coś grzebał,ze auto było spawane itd....ale Niemiec zaczoł przebierac nogami w końcu podprowadził mnie do swojego sasiada który tez ma P11 i pokazał mi że on też tak ma wiec mu uwierzyłem,dopiero w Polsce zauwazyłem ze to nagminna wada w P11. Nie wiem czy taką czynność powierzyć lakiernikowi czy tym co np zakładają i przyciemniają szyby....

Link to comment
Share on other sites

Podskoczę dzisiaj do ASO, może występuje taka okleina jako część zamienna. :?: Sam w to nie wierzę, ale będę przejeżdżał obok serwisu, może mnie nie wyśmieją. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Gringo

Wydaje mi sie że przy tak częstej usterce tego elelemntu napewno nie jeden klient serwisu który był estetą zwrócił im na to uwage i musieli mu usunąc to...także napewno znają problem i napewno znają rozwiązanie na niego...

Jak to mówią " Kto pyta, nie błądzi..."

 

Daj znać poźniej co i jak

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger

Do ASO bym nie jechał. prawdopodobnie zaproponują naklejenie kawałka folii za ... 500zł.

 

Już chyba lepiej podjechać do lakiernika. Niejeden pewnie malował auto po dzwonie i jakoś musiał sobie z tym poradzić. W ostateczności jeśli nie chcecie naklejać folii, można kupić specjalny matowy lakier i prysnąć nawet samemu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gringo

Wolałbym zastosować folie, bo poźniej przy sprzedaży masz samochód bez wypadku a przyjedzie jakis pseduo expert i zacznie dłubać i wyszuka że słupek był malowany co pewnie wystraszy klienta i sobie odpuści...także folia tak jak było oryginalnie, nie wiem czy nie wolałbym tej folii błyszczącej...bardzij mi sie podoba

Link to comment
Share on other sites

Guest misiek_83
Wydaje mi się że to jakaś wada fabryczna, tylko czemu w jednym miejscu i tylko od strony kierowcy?
Pewnie dlatego ze drzwi kierowcy sa najczesciej uzywane :) Tak samo jest z klamkami itp.
Link to comment
Share on other sites

Guest Gringo
Pewnie dlatego ze drzwi kierowcy sa najczesciej uzywane

 

Misiek a co ma piernik do wiatraka...? Klamka to rozumiem że moze miec slady zużycia bo ją bezpośrednio dotykamy,a w miejscu gdzie fałduje się ta folia na słupkach nie łapiesz ani przy otwieraniu ani przy zamykaniu...ona sie marszczy w dolnym rogu słupka i szlak wie dlaczego...

Link to comment
Share on other sites

P.S. ktoś może wie dlaczego to tak sie paprze we wszystkich P11 i zawsze w tym samym miejscu?

Wydaje mi się że to jakaś wada fabryczna, tylko czemu w jednym miejscu i tylko od strony kierowcy? Widziałem jedną primę (JEDNĄ :!: ) , która nie była w tym miejscu "pomarszczona". :/

 

Nie tylko w nissanach tak jest. Miałem identycznie w "kropku" i też od strony kierowcy. W fiacie zrobił mi to kolega lakiernik - 2 lata temu i koszt na dwie strony (żeby kolorem nie odstawało) 30 zł. Skąd brał materiał? :027: nie wiem

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest kazek

a już myślałem , ze to tylko un mnie, mam tak z dwóch stron od kierowcy i pasażera, ja osobiscie rozważałem zerwanie tego o pomalowanie w kolorze nadwozia ale opcja z folią, czy uzupełnienie jakimś matem wyjdzie taniej

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest piechu

Kupiłem na allegro folię czarny mat i okleiłem te słupki po zdemontowaniu uszczelek. Koszt folii 4.50zl za arkusz 25x100 cm wystarcza na 4 słupki i jakieś 2 godziny dłubania :D

ładnie wygląda

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...