velociraptor Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Sorry, że tak późno ale mam generalnie spore tyły .... Numer 2(78) z 2007 9,50 zł ( w tym 7% VAT:D) Warto poczytać bo wszystko ładnie zestawione. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navara Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Juz dawno czytałem i moim zdaniem nic ciekawego tam nie ma w sniwgu po kostki zakładali łancuchy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Kurcze, to ja chyba jako jedyny 4x4 nie czytam tych kolorowych magazynów o 4x4 :!!: Ale chyba nie tracę zbyt wiele?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navara Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Moim zdaniem off-road 4x4 jest troche za drogi jak na swoją zawartośc mogły by byc w nim bardziej opszerne testy ?? I jakies poradniki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Czytałem . Porównują Navarę na standardowych oponach z Pathfinderem na zimówkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Moim zdaniem off-road 4x4 jest troche za drogi jak na swoją zawartośc mogły by byc w nim bardziej opszerne testy ?? I jakies poradniki ?? Kupiłem tylko ze względu na to porównanie. Osobiście wolę Wyprawy4x4. Jeśli koledzy mają jakieś zastrzeżenia to zapraszam do pisania sprostowania. Zdarzyło nam się już pisać coś takiego Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Artykuł jest ok , ale dopiero w specyfikacji technicznej napisano, że Navara na oponach Godyear Wrangler 255/65 R17 a Pathfinder na Pirelli Scorpion Winter 255/60 R17. A test był w sniegu A w treści artykułu znajdziemy : " ... z drugiej strony zawieszenie Pathfindera lepiej wybiera nierównosci i tam , gdzie w Navarze zakładałem łańcuchy, Pathfinderem można było atakowac bez nich ...." Można robić takie porównanie tylko warto na początku zaznaczyć , w jakich warunkach technicznych jest robione. BTW na każdym zdjęciu Navara na łancuchach na dwóch osiach a Pathfinder bez . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.