Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] 1.6 SLX z 1994 r problemy z obrotami


Gość depesz1975

Rekomendowane odpowiedzi

Gość depesz1975

Czy może mi ktoś doradzić i odpowiedzieć dlaczego Primera P10 1.6 SLX z 1994 r. przy zapalaniu zimnego silnika nie trzyma wolnych obrotów?Normalnie powinno zadziałać ,,automatyczne ssanie" tzn. po zapalenie powinna wkręcić sie na 1200-1300 obr/min a po rozgrzaniu obroty powinny spaść do 700 -750 obr/min! Teraz jest tak że po zapaleniu obroty są ledwo 500 obr/min i silnik strasznie szarpie drży. Dodatkowo przednia dolna poduszka sinika jest wyrobona! Powiedzcie mi na co wskazuja takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gregors

mam taki sam problem z tym że nie szarpie mi autem, obroty też mam niskie i wogule na zimnym silniku tak jak by się ssanie nie włanczało. Patrzyłem u siebie i naprawdopodobniej mam uszkodzoną sprężyne bimetalową która reguluje ssanie. Możesz mieć ten sam problem.

Ja to olałem- z tym że mi nie szarpie silnikiem tylko poprostu ma małe obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość depesz1975

Miałem na mysli szarpanie silnika podczas postoju auta a nie szarpanie podczas ruszania czy jazdy. Po proostu jak silnika ma niskie obroty to ma duże drgania. Dzięki sprawdzę tą sprężynę bimetalową!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to również u siebie,co do drgań przy wolnych obrotach to ja winie za to wyrobione poduszki silnika a to,że zimny nie chce wejść na obroty to może spróbuj go lekko przegazować u mnie to pomaga.Jak odpalę silnik i nie chce na zimno mieć więcej niż 700obr to kilka rzay przegazuje,bez przesady oczywiście i jest ok.Dziwne to ale nauczyłem się z tym żyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś doradzić i odpowiedzieć dlaczego Primera P10 1.6 SLX z 1994 r. przy zapalaniu zimnego silnika nie trzyma wolnych obrotów?Normalnie powinno zadziałać ,,automatyczne ssanie" tzn. po zapalenie powinna wkręcić sie na 1200-1300 obr/min a po rozgrzaniu obroty powinny spaść do 700 -750 obr/min! Teraz jest tak że po zapaleniu obroty są ledwo 500 obr/min i silnik strasznie szarpie drży. Dodatkowo przednia dolna poduszka sinika jest wyrobona! Powiedzcie mi na co wskazuja takie objawy?

Przed odpaleniem wcisnij gas do podłogi. Bedziesz miał zssanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...