Gość depesz1975 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Czy może mi ktoś doradzić i odpowiedzieć dlaczego Primera P10 1.6 SLX z 1994 r. przy zapalaniu zimnego silnika nie trzyma wolnych obrotów?Normalnie powinno zadziałać ,,automatyczne ssanie" tzn. po zapalenie powinna wkręcić sie na 1200-1300 obr/min a po rozgrzaniu obroty powinny spaść do 700 -750 obr/min! Teraz jest tak że po zapaleniu obroty są ledwo 500 obr/min i silnik strasznie szarpie drży. Dodatkowo przednia dolna poduszka sinika jest wyrobona! Powiedzcie mi na co wskazuja takie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 mam taki sam problem z tym że nie szarpie mi autem, obroty też mam niskie i wogule na zimnym silniku tak jak by się ssanie nie włanczało. Patrzyłem u siebie i naprawdopodobniej mam uszkodzoną sprężyne bimetalową która reguluje ssanie. Możesz mieć ten sam problem. Ja to olałem- z tym że mi nie szarpie silnikiem tylko poprostu ma małe obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość depesz1975 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Miałem na mysli szarpanie silnika podczas postoju auta a nie szarpanie podczas ruszania czy jazdy. Po proostu jak silnika ma niskie obroty to ma duże drgania. Dzięki sprawdzę tą sprężynę bimetalową! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SzyZby Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Mam to również u siebie,co do drgań przy wolnych obrotach to ja winie za to wyrobione poduszki silnika a to,że zimny nie chce wejść na obroty to może spróbuj go lekko przegazować u mnie to pomaga.Jak odpalę silnik i nie chce na zimno mieć więcej niż 700obr to kilka rzay przegazuje,bez przesady oczywiście i jest ok.Dziwne to ale nauczyłem się z tym żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Czy może mi ktoś doradzić i odpowiedzieć dlaczego Primera P10 1.6 SLX z 1994 r. przy zapalaniu zimnego silnika nie trzyma wolnych obrotów?Normalnie powinno zadziałać ,,automatyczne ssanie" tzn. po zapalenie powinna wkręcić sie na 1200-1300 obr/min a po rozgrzaniu obroty powinny spaść do 700 -750 obr/min! Teraz jest tak że po zapaleniu obroty są ledwo 500 obr/min i silnik strasznie szarpie drży. Dodatkowo przednia dolna poduszka sinika jest wyrobona! Powiedzcie mi na co wskazuja takie objawy? Przed odpaleniem wcisnij gas do podłogi. Bedziesz miał zssanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Tak jak kolega wyzej napisal.Trzeba wcisnac gaz 2 razy i wchodzi na ssanie.Bez tego mam ten sam objaw co reszta.Nic nie jest zepsute,gaznikowce tak maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.