Guest Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 czy to normalne ktoś rtak miał czy tak długo bedzie co jest nie tak!!??POMOCY!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Silnik na pewno nie gasnie z tego powodu, sprawdz czy sa dobrze podlaczone wszystkie przewody, sonda lambda, przeczysc przepustnice badz sprawdz czujnik polozenia przepustnicy, generalnie nie powinno miec to nic wspolnego z wymiana pierscieni. PS. Japonskich silnikow sie nie naprawia, kupuje sie kolejny... :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 ales ty młody dowcipny:P:P:P! autko juz zrobione ! powodem gaśniecia był zabrudzony synchronizator(czy coś takiego hihi)biegu jałowego w oleju był! teraz jest oka!!pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 ales ty młody dowcipny:P:P:P! autko juz zrobione ! powodem gaśniecia był zabrudzony synchronizator(czy coś takiego hihi)biegu jałowego w oleju był! teraz jest oka!!pozdrawiam Zabrudzony synchronizator - większej bzdury nie słyszałem :shock: hahahahahhahhhahahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 cooba, chodzilo raczej o czujnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 A to przepraszam w skrynie śa takie dwa, jeden od widzenia czy jest "N" czy bieg a drugi do zalnczania swaitel wsteka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.