Gość konopnicki Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Muszę wymienić rozrząd w mojej PRIMERZE.. W motocom.pl znalazłem komplet rozrządu, poniżej szczegóły: NISSAN - 2000 - PRIMERA WAGON 2000TD Komplet rozrządu 295.06 zł ilość szt. Nipparts Zestaw napinaczy i pasek rozrządu Pasek rozrządu: 111 zębów, 25,4 MM szerokość,długość 1057 MM; napinacz; rolka prowadząca Czy NIPPARTS to producent? Nie wiem gdzie kupować. Podpowiedzcie? Czy to dobra cena? I jaka jakość tego rozrządu. Może pasek osobno kupić? Czy jest to komplet, który trzeba wymienić? I jeszcze jedno.... Jak mówi książka, co ile wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Witam Polecam Ci to: http://ssl.allegro.pl/item173238134_rozrza...a_japonski.html Ja kupowałem u tego człowieka sam rozrząd bez elementów napędu pompy wtryskowej i policzył mi 200zł Nipparts to firma pakująca. Co jest w pudełku nie wiadomo. Wymieniaj zawsze komplet co 90, lub 60 tys. w zależności kto to wyprodukował. Napęd pompy Możesz wymieniać rzadziej. Tu jak się pasek zerwie to nic się złego nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konopnicki Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Napęd pompy Możesz wymieniać rzadziej. Tu jak się pasek zerwie to nic się złego nie stanie. Mozesz napisać co trzeba wymienić (bo np. na tej aukcji sa pokazane dwa paski). Ile rolek i ile pasków. Tak bym wiedział co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Do rozrządu jest pasek - 111 zębów + rolka napinająca i rolka prowadząca. Do napędu pompy z drugiej strony silnika jest pasek 76 zębów + rolka napinająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASIA P11 2.0 TD Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Uważajcie po wymianie rozrządu!!! ja 2 tygodnie temu wymieniłam rozrząd kompletny i po wymianie silnik zaczął źle pracować! ( strasznie głośno) Okazało sie ze mechanik odwrotnie założył rolke napinajacą pompę! [ Dodano: Czw 08 Mar, 2007 19:35 ] Konopnicki Witam cie. Ja za swój rozrząd (kompletny ) zapłaciłam800 zł i do tego gwarancja na 100.000 tyś. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykel132 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Witam wszystkich mam chyba ten sam poroblkm gdyz chyba wlasnie odezwal mi sie rozrzad. Mam pytanie od kogo polecacie kupic rozrząd i jakiej firmy oraz czy przy wymianie kompletnego rozrzadu trzeba zdejmować głowicę?? Dodam że chodzi o p10 silnik 1.6 na łańcuchu rozrządu. pozdrawiam i czekam na pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 czemu nikt nowy nie uzywa funkcji szukaj, tylko klepie od razu maykel132 poszukaj, sa 2 watki dokladnie opisujace Twoje pytania nie trzeba zdejmowac ale bez wyjecia silnika ciezko wymienic calosc bo malo miejsca, sadze ze wystarczy u Ciebie wymienic gorny napinacz i gorny lancuch Kupic to tylko w Nissanie oryginal, napinacz mozna poszukac japonski Zuiko w stanach mozna kupic kompletny rozrzad za ok 500zl calosc w nissanie calosc to 1000-1500zl +robota dostepne na rynku jedynie to JC chinszczyzna jakos trwalosc masakryczna lancuch gorny w Nissanie to ok 150zl, napinacz bodajze 250 albo wiecej, napinacz Zuiko ok 120zl, zeby wymienic to trzeba zdjac gorna boczna pokrywe rozrzadu i pokrywe zaworow poczytaj moj temat w dziale porady eksploatacyjne - "wymiana rozrzadu w ga1xdx" i johny_fellow w dziale 100nx sa foty z wymainy i wiele innych informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 No to ja z tej beczki. Nissan Primera 2.0 TD z 1999 przed liftem. Chodzi o paski rozrządu firmy MITSUBOSHI. Podobno istnieją dwa rodzaje (może więcej?) zwykłe i wzmocnione. Jaka w tym prawda? Po czym je rozpoznać patrząc na pudełko ewentualnie na sam pasek ? Źródło o tym wzmocnionym: http://moto.allegro.pl/item175921895_rozrz...nny_diesel.html nie znalazłem na forum odpowiedzi Pozdrawiam - Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 na temat silnikow diesla nissana nic niewiem ale jest chyba watek o rozrzadzie do diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Cześć wszystkim. Ja też muszę wymienić rozrząd w swojej p11.144 i podobno zamienniki nie pasują, musi być oryginał. W ASO mówią, że może być zamiennik (łańcuch) ale napinacz i łyżwa muszą być oryginalne i co wy na to. Co robić??? Czy łańcuch jest ten sam do silników QG1,5; QG1,6 i QG1,8 benzyna ? Podobno w stanach można kupić dużo taniej, a tam dają do Sentry silnik QG 1,8 (tak znalazłem) imożna by było kupić tam cały zestaw (KIT), bo mam możliwość ściągnięcia części z USA, tylko muszę znać kod fabryczny. Kod fabryczny samego łąńcucha jest 13028-4M512, a znalazłem do sentry w USA kod 13028-J8000 czy coś takiego (QG1,8), jakby ktoś miał wiedzę na temat kodów tych części to proszę o pomoc i z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Chodzi o paski rozrządu firmy MITSUBOSHI. Podobno istnieją dwa rodzaje (może więcej?) zwykłe i wzmocnione. Jaka w tym prawda? Po czym je rozpoznać patrząc na pudełko ewentualnie na sam pasek ?Źródło o tym wzmocnionym: http://moto.allegro.pl/item175921895_rozrz...nny_diesel.html nie znalazłem na forum odpowiedzi Pozdrawiam - Piotrek Mitsuboshi to dobra firma, jednak niezależnie jaki pasek Kupisz, Powinieneś wymienić go po max 90tys km. Albo 60 tys. jeśli głównie Jeździsz po mieście. Ja wczoraj sam wymieniłem rozrząd, który teoretycznie miał 20tys ( tak twierdził poprzedni właściciel auta ) Pasek miękki i wyrobiony, a na rolkach taki luzy, że... To przykład, że nie należy wierzyć sprzedawcy, oraz że mimo markowych części zawsze może zdarzyć się bubel ( paski Mitsuboshi robią w Malezji ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Mitsuboshi to dobra firma, jednak niezależnie jaki pasek Kupisz, Powinieneś wymienić go po max 90tys km. Albo 60 tys. jeśli głównie Jeździsz po mieście.Ja wczoraj sam wymieniłem rozrząd, który teoretycznie miał 20tys ( tak twierdził poprzedni właściciel auta ) ... markowych części zawsze może zdarzyć się bubel ( paski Mitsuboshi robią w Malezji ) To znaczy zgadza się, zamierzam tak robić owszem 70 - 90 tyś (w sumie to właśnie 5000 km temu zmieniałem kompletny rozrząd na paskach Mitsuboshi), tylko mój szwagier ma ten sam model auta co mój (papuga jeden - kupił miesiąc po mnie czyli pół roku temu), niby w papierach niemieckiego serwisu jest wymiana jakieś 50 tyś wcześniej, ale i tak zamierza zmienić rozrząd i tu sie obaj potknęliśmy bo wedle linku allegro w poprzednim moim poście wynika, że są przynajmniej dwa rodzaje pasków a nigdzie tu na forum nie znalazłem odpowiedzi na to zagadnienie -ot taka ciekawostka. Stwierdziłem, że jak nie jest pewien to niech weźmie Gates -a, te wszystkie są wzmacniane i nie występują "inne" rodzaje do tego samochodu - bynajmniej to wyczytałem z odpowiedzi zadanej pewnemu koledze tu na forum na priva Pozdrawiam - Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.