Gość rz Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 witam, pytanko jak w temacie, a mianowicie czy komus pekl lancuch w setce? pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Generalnie zasada jest taka,że łańcuchy nie pękają w przeciwieństwie do pasków, ale są za to głośne. Nie chciał bym Ci skłamać, ale w klubie chyba słyszałem,że w 1 aucie zerwał się łańcuch lub przeskoczył, ale to jest 1 auto na cały klub i z tego co pamiętam było mocno katowane. A czemu pytasz :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 tak z ciekawosci. bo czytam ze sporo setek ma juz halasujace lancuszki i sporo ludzi decyduje sie na jego wymiane. no i chce sie dowiedziec czy pekaja bo jak nie pekaja a tylko halasuja to nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Kiedyś jak pytałem w ASO to powiedzieli mi, że łańcuszki w Setkach są wieczne i nie pękają ale jak zaczyna hałasować to warto wymienić. Mówili mi też o kilku przypadkach zerwania łańcuszka i zawsze był to górny łańcuszek, najczęściej w almerach 1.6 i po takiej awarii przeważnie silnik nie nadawał się do naprawy. Co do naprawy to wiadomo, w ASO jest wygodniej i taniej cały wymienić niż remontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Przepraszam ze nie o nissanie ale spotkalem sie z wiecznym lancuszkiem przy toyocie lite ace ktory pekl, potlukl obudowe rozrzadu tylko bo silnik byl bezkolizyjny. kazdy lancuch jet tak trwaly jak najslabsze jego ogniwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_316 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 hhe a ja kiedyś pojechałe z kumplem do Rosyjskiego mechanika , to powiedział że u nich jak łańcuszek już bardzo hałasuje to sie go rozpina , przekręca na lewą stronę i dalej jezdzi heheh nie ma to jak ruski patent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 hhe a ja kiedyś pojechałe z kumplem do Rosyjskiego mechanika , to powiedział że u nich jak łańcuszek już bardzo hałasuje to sie go rozpina , przekręca na lewą stronę i dalej jezdzi heheh nie ma to jak ruski patent O qr**! Ja raczej nie zastosowałbym takiego patentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 prowizorki zawsze sa najtrwalsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 napewno nie ma? a ten w 2.0 gti to nie jest czasem bezkolizyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 no zapewne te JC !! chinskie moga peknac albo rozpiac sie na spince, ktos pisal ze sie rozpial kiedys komus w almerze czy pekl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 sam slyszalem o jednym peknietym lancuchu (w sr20det) na cale (gigantyczne) forum sxoc.com -> dlatego sadze ze problem nie istnieje pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek.z.25 Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Żaden to żaden Są takie silniki ale napędzane paskiem - opel 1,4 oraz 1,6 benzynowce na 8 zaworach - tam nic sie nie dzieje, a w 1,8 pękają tylko "łapki (mostki)" popychaczy - 8 zł sztuka w podróbie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Są takie silniki ale napędzane paskiem - opel 1,4 oraz 1,6 benzynowce na 8 zaworach - tam nic sie nie dzieje Z tych co podałeś to tylko 1.6 jest bezkolizyjny z całej rodziny 1.2, 1.4, 1.6, 1.8 i 2.o 8V. Koledze ostatnio pękł pasek w corsie 1.2 turbo przy 7500obr/min i nie było co naprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek.z.25 Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 tomek.z.25, ja mowie o Nissana silnikach. bezkolizyjne sa w Toyotach, maluchach i wielu innych, ale NIE w Nissanie Źle mnie odebrałeś. :029: Wiem że mówiłeś o NISSANIE, a przykład OPLA podałem jako ciekawostke Małe nie dogadanie [ Dodano: Sob 24 Mar, 2007 17:08 ] Są takie silniki ale napędzane paskiem - opel 1,4 oraz 1,6 benzynowce na 8 zaworach - tam nic sie nie dzieje Z tych co podałeś to tylko 1.6 jest bezkolizyjny z całej rodziny 1.2, 1.4, 1.6, 1.8 i 2.o 8V. Koledze ostatnio pękł pasek w corsie 1.2 turbo przy 7500obr/min i nie było co naprawiać. Miałem astre 1,4 ; 93'- wymieniłem pasek po przejechaniu około 700 km pasek szczelił przy +- 4000 obrotów (podczas szybkiego startu ze skrzyżowania) i ku mojemu ździwieniu oprócz nowego paska (i obudowy do spawania) nic nie musiałem kupić. O bezkolizyjności mojego silnika (i silnika 1,6) uświadomił mnie kolega - pracownik serwisu opla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 reasumujac, najlepiej zalozyc oryginalny lanuch/lancuchy czy jakis zamiennik dorej firmy byle nie JC i mozna spokojnie jezdzic, nie potrafilbym jezdzic na lancuszku JC bo bym mial stresa jadac ze peknie nie mowiac o jakiejs agresywniejszej jezdzie albo jakims duzym dystansie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marqs85 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Sie ma!! Mam wielki problem. Przeskoczył mi łancuszek i chce go wymienic tylko, ze teraz nie wiem jak ustawic rozrząd. Nie wiem jak ustawic znaki na czy maja byc zwrócone do siebie czy nie. Ma ktoś moze ksiazke do nissana w pdf. albo chociaz rysuneczek z ustawiniami. Czekam na odp. Marqs2001@poczta.onet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 zakladam ze masz motor GA16DX znaki na zebatkach maja pokrywac sie z kolorywymi ogniwami na lanuchach i sa oddalone od siebie w pewnych odleglociach polecam ksiazke od primery Hayensa a dodatkowo mozna tez przeczytac sunny czy primere z AUTO. silniki w n14 100nx i p10 byly te same mowa o GA1XDX pliki sporo zajmuja nie przejda poczta poszukaj na forum sa linki do nich na 1 fotce masz kolorowe ogniwa, te ciemne maja byc ustawione z kolami walkow a te zolte z znakiem na kole posrednim(lancuch bez znakow to JC a ten nizej to oryginal z ASO) 2 fotka to kolo rozrzadu i przykladowy punkt na kole punkt na kole ma byc po srodku kolorowego ogniwa czyli zab wchodzi w kolorowe ogniwo pozatym b dobrze jest wszystko opisane w moim temacie o rozrzadzie w dziale porady eksploatacyjne pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcze Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Mnie wczoraj pękł łańcuch rozrządu w nissanie P11.144 (SR20DE) mechanik powiedzial ze silnik jest do wymiany, jestem troche zszokowany tą wiadomoscią. Więc uważam, nie można mówic o jakiejś szczególnej długowieczności rozrządu na łancuszku (przynajmniej w tym modelu) przebieg 140K km. Łańcuch od pewnego czasu był słyszalny tzn lekko stukał w całym zakresie obrotow silnika. Przestrzegam wszystkich przed podobnymi doświadczeniami. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Też mi się tak wydaje. A szczególnie, że w SR20 nie jest to częstym przypadkiem. W mojej padaczce łańcuch a raczej jego górny napinacz padł przy ok.170tkm ale się nie zerwał. Druga sprawa to to iż zapewne poprzedni właściciel skręcił licznik o ok.100tkm więc miał prawo już zdechnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NISSIO100 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 PYTANIE Z KATEGORII REMONT GENERALNY LEPIEJ ZADBAĆ O LANCUCH. KUMPLOWI PĘKŁ W BMW E-36 2.5 VANOS I MIAŁ NIEZŁY ZGRZYT. REMONT SILNIKA ALBO ZAKUP GOTOWCA, LEPIEJ ROZRZĄD MIEĆ POD KONTROLĄ! POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal20 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Mój łańcuszek hałasuje od dobrych paru miesiecy i jeszcze daje rade Miałem wymienić cały komplet, ale niestety miałem wypadek :/ Auto u blacharza, wiec rozrządzik musi poczekać Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ja mam chyba przeguby firmy JC...i nie wiem czy nie jakies filtry..dobrze,że wszedłem ten temat bo za kilka miesiecy bede robił rozrząd w moim Nismo i widze, ze lepiej zapłacić drożej ale kupić oryginalne czesci i zrobić w ASO, niż u jakiegos innego mechanika.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.