Gość knockout1 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 witam, mam pytanie do użytkowników P11 2.0TD. Ile macie obrotów na biegu jałowym? U mnie jest tak, że jak spadają obroty to się zatrzymują na chwilę koło 900 a później spadają do około 650. Na 650 chodzi równo ale trochę lata drążek zmiany biegów. Na 900 obr/min drgania są dużo mniejsze ale w sumie to nie wiem czy podkręcić wolne obroty czy zostawić tak jak jest. pozdrawiam KO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Ja tak miałem. Najpierw 900 potem 650. Podkręciłem do 900 bo mnie denerwowało telepanie i teraz jest super, bo nic nie trzęsie na wolnych. Nie ma zauważalnej róznicy w spalaniu. Regulacja jest przy pedale gazu. Pozdrawiam ps czy ty juz o to nie pytałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość knockout1 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Pytałem gdzieś kiedyś ale to był tak "off topic" przy okazji odpowiadania na czyjegoś posta. i właściwie to była tylko jedna odpowiedź na moje pytanie (PS. czy to nie Ty odpowiadałeś? ). Chciałem spytać więcej osób bo w sumie to nie wiem czy podkręcać czy zostawić tak jak jest (chociaż jednak chyba podkręce troszkę te obroty). pozdrawiam KO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ok 800obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Instrukcja podaje, że nominalnie 700 +-50 obr/min U mnie jest około 700, a po włączeniu klimy ponad 800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 U mnie 700rpm i tak być powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość knockout1 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Dzięki za odpowiedzi. Jeszcze jedno pytanie czy jak macie koło 700-800 obr/min to czy przy schodzeniu z wyższych obrotów zatrzymuję się koło 900 i spada w dół po jakiejś sekundzie czy odrazu schodzi do właściwych wolnych obrotów? pozdrawiam KO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Zatrzymuje się przez chwilę na około 900rpm i tak ma być. Takie obroty ma trzymać też w czasie jazdy jeżeli wciśniesz sprzęgło bez wypinania biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dex_adm Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 około 700 U mnie 700rpm Czy przy tych obrotach nie trzęsie się Wam drążek od skrzyni biegów i nie drga kierownica :027: Regulacja jest przy pedale gazu. Niskich obrotów nie reguluje się przypadkiem jakąś śrubką przy przepływomierzu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 dinodino napisał/a:Regulacja jest przy pedale gazu. Niskich obrotów nie reguluje się przypadkiem jakąś śrubką przy przepływomierzu Witam. Nic o tym nie wiem. Ja podkręcałem tą przy pedale gazu i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomles Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 a czy możecie trochę konkretnie napisać gdzie te obroty się podkręca, może jakaś fotka. Będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Proszę bardzo. http://img131.imageshack.us/my.php?image=regeq1.jpg Do regulacji zdejmij dolną osłonę deski, zakrywającej kolumnę kierowniczą. Będzie łatwiej. Poluzuj najpierw nakrętkę kontrującą, a potem wkręć wkręt imbusowy tyle ile trzeba, no i dokręć nakrętkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomles Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 niestety u mnie wygląda to tak: http://img172.imageshack.us/img172/6503/dsc00195mw6.jpg i nie ma możliwości regulacji. :-(( Mam jeszcze jedno pytanko skąd komputer ma wiedzieć że jest wciśnięte sprzęgło, przecież nie ma na nim żadnego czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 niestety u mnie wygląda to tak: http://img172.imageshack....dsc00195mw6.jpg i nie ma możliwości regulacji. to faktycznie całkiem inaczej niż u mnie :/ skąd komputer ma wiedzieć że jest wciśnięte sprzęgło nie bardzo wiem co masz na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomles Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Zatrzymuje się przez chwilę na około 900rpm i tak ma być. Takie obroty ma trzymać też w czasie jazdy jeżeli wciśniesz sprzęgło bez wypinania biegu. i jeszcze na paru postach wyczytałem że jak się wciśnie pedał sprzęgła to obroty są na poziomie 900 a jak się puści na luz to w granicach 700-800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Podobno w skrzyni jest czujnik luzu dający sygnał do pompy i pompa ma reagować właśnie w wyżej opisany sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomles Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 a nie wiesz gdzie wychodzą jakieśkable bo pewnie czujnik jest ukryty w środku jak wiesz to może da się zrobić jakąś fotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skała Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 kiedyś po wrzuceniu luzu zatrzymywał się na chwilę na 900 i schodził do 650.Teraz po wrzuceniu luzu staje na 900 i dopiero gdy zupełnie stanę np. na światłach schodzi do 650.Pewnie padł jakiś czujnik lub zaśniedział gdzieś styk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Nie zwiera czujnik położenia neutralnego lewarka albo jest przerwa w tym obwodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skała Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Już jestem bliżej-ale gdzie jest ten czujnik przy lewarku czy w skrzyni.Jeżeli w skrzyni to gdzie szukać tych kabli.Widziałem tylko te od licznika-3 przewody od czujnika na górze skrzyni dają przez komputer sygnał na liczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Witam Czujnik jest blisko wybieraka biegów (na dole). Odłącz złączkę i sprawdź omomierzem lub próbnikiem żarówkowym czy zwiera gdy lewarek jest w pozycji luz. Moze tylko styki złączek skorodowały. [ Dodano: Pon 11 Cze, 2007 11:18 ] Może niejasno napisałem. Czujnik jest wkręcony w obudowę skrzyni, obok wybieraka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skała Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 wielkie dzięki-jak znajde chwile to go poszukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryszard. Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Panowie co wy na to... Moja primerka dziwnie sie zachowuje jak np z 2000 lub wiecej spuszcze z gazu - bardzo ładnie schodzi na 900 ale zaczyna sie problem od 900 do 650 poniewaz zaczynaja falowac obroty, wrazenie jest takie jakby silnik gasł a znów palił, nie wiem dlaczego tak sie dzieje...wyczysciłem przepływomierz autko lepiej sie zbiera ale obroty dalej to samo (P11 2.0 TDI 1996) [ Dodano: Czw 25 Paź, 2007 10:22 ] Dzis zauważyłem ze sama sobie dodaje gazu np z wolnych dodaje gazu a potem zaraz wraca do normalnych obrotów (650-1000) czy jest w tym modelu silniczek krokowy przypuszczam ze jest ale gdzie? Moze jego trzeba wyczyscic [ Dodano: Czw 25 Paź, 2007 19:45 ] Czy ktos moze mi odpowiedziec na moje pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość knockout1 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 U mnie (P11 2.0TD) też zauważyłem podobne zjawisko, jednak zdarzało się to tylko kilka razy więc ciężko diagnozować. Prawdopodobnie jest to problem z pompą wtryskową a dokładniej z czujnikiem sztelwerku. Jeśli masz ten problem cały czas zrób autodiagnostykę, powinien wyjść błąd. Ewentualnie spróbuj podkręcić sobie obroty do 900 (niżej masz napisane jak to zrobić) problem powinien zniknąć. Na koniec możesz jeszcze zerknąć: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=falowanie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=falowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barti122 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 kiedyś po wrzuceniu luzu zatrzymywał się na chwilę na 900 i schodził do 650.Teraz po wrzuceniu luzu staje na 900 i dopiero gdy zupełnie stanę np. na światłach schodzi do 650.Pewnie padł jakiś czujnik lub zaśniedział gdzieś styk. Witam Mam ten sam problem , sprawdze czy ten czujnik działą Ale mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie po wzrzuceniu luzu i zdjeci nogi z gazu samochod sam przytrzyma mi jeszcze gaz przez ułamek sekundy i wtedy spada. Czy to jest normalne ze po zdjeciu nogi z gazu obroty nie spadaja odrazu tylko po sekundzie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.