Guest knockout1 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 witam, mam pytanie do użytkowników P11 2.0TD. Ile macie obrotów na biegu jałowym? U mnie jest tak, że jak spadają obroty to się zatrzymują na chwilę koło 900 a później spadają do około 650. Na 650 chodzi równo ale trochę lata drążek zmiany biegów. Na 900 obr/min drgania są dużo mniejsze ale w sumie to nie wiem czy podkręcić wolne obroty czy zostawić tak jak jest. pozdrawiam KO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Ja tak miałem. Najpierw 900 potem 650. Podkręciłem do 900 bo mnie denerwowało telepanie i teraz jest super, bo nic nie trzęsie na wolnych. Nie ma zauważalnej róznicy w spalaniu. Regulacja jest przy pedale gazu. Pozdrawiam ps czy ty juz o to nie pytałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Pytałem gdzieś kiedyś ale to był tak "off topic" przy okazji odpowiadania na czyjegoś posta. i właściwie to była tylko jedna odpowiedź na moje pytanie (PS. czy to nie Ty odpowiadałeś? ). Chciałem spytać więcej osób bo w sumie to nie wiem czy podkręcać czy zostawić tak jak jest (chociaż jednak chyba podkręce troszkę te obroty). pozdrawiam KO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rav1975 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 ok 800obr/min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Instrukcja podaje, że nominalnie 700 +-50 obr/min U mnie jest około 700, a po włączeniu klimy ponad 800. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 U mnie 700rpm i tak być powinno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Dzięki za odpowiedzi. Jeszcze jedno pytanie czy jak macie koło 700-800 obr/min to czy przy schodzeniu z wyższych obrotów zatrzymuję się koło 900 i spada w dół po jakiejś sekundzie czy odrazu schodzi do właściwych wolnych obrotów? pozdrawiam KO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Zatrzymuje się przez chwilę na około 900rpm i tak ma być. Takie obroty ma trzymać też w czasie jazdy jeżeli wciśniesz sprzęgło bez wypinania biegu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dex_adm Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 około 700 U mnie 700rpm Czy przy tych obrotach nie trzęsie się Wam drążek od skrzyni biegów i nie drga kierownica :027: Regulacja jest przy pedale gazu. Niskich obrotów nie reguluje się przypadkiem jakąś śrubką przy przepływomierzu :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 dinodino napisał/a:Regulacja jest przy pedale gazu. Niskich obrotów nie reguluje się przypadkiem jakąś śrubką przy przepływomierzu Witam. Nic o tym nie wiem. Ja podkręcałem tą przy pedale gazu i jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomles Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 a czy możecie trochę konkretnie napisać gdzie te obroty się podkręca, może jakaś fotka. Będę wdzięczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Proszę bardzo. http://img131.imageshack.us/my.php?image=regeq1.jpg Do regulacji zdejmij dolną osłonę deski, zakrywającej kolumnę kierowniczą. Będzie łatwiej. Poluzuj najpierw nakrętkę kontrującą, a potem wkręć wkręt imbusowy tyle ile trzeba, no i dokręć nakrętkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomles Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 niestety u mnie wygląda to tak: http://img172.imageshack.us/img172/6503/dsc00195mw6.jpg i nie ma możliwości regulacji. :-(( Mam jeszcze jedno pytanko skąd komputer ma wiedzieć że jest wciśnięte sprzęgło, przecież nie ma na nim żadnego czujnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 niestety u mnie wygląda to tak: http://img172.imageshack....dsc00195mw6.jpg i nie ma możliwości regulacji. to faktycznie całkiem inaczej niż u mnie :/ skąd komputer ma wiedzieć że jest wciśnięte sprzęgło nie bardzo wiem co masz na myśli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomles Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Zatrzymuje się przez chwilę na około 900rpm i tak ma być. Takie obroty ma trzymać też w czasie jazdy jeżeli wciśniesz sprzęgło bez wypinania biegu. i jeszcze na paru postach wyczytałem że jak się wciśnie pedał sprzęgła to obroty są na poziomie 900 a jak się puści na luz to w granicach 700-800 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Podobno w skrzyni jest czujnik luzu dający sygnał do pompy i pompa ma reagować właśnie w wyżej opisany sposób. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomles Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 a nie wiesz gdzie wychodzą jakieśkable bo pewnie czujnik jest ukryty w środku jak wiesz to może da się zrobić jakąś fotę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skała Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 kiedyś po wrzuceniu luzu zatrzymywał się na chwilę na 900 i schodził do 650.Teraz po wrzuceniu luzu staje na 900 i dopiero gdy zupełnie stanę np. na światłach schodzi do 650.Pewnie padł jakiś czujnik lub zaśniedział gdzieś styk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz53 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Nie zwiera czujnik położenia neutralnego lewarka albo jest przerwa w tym obwodzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skała Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Już jestem bliżej-ale gdzie jest ten czujnik przy lewarku czy w skrzyni.Jeżeli w skrzyni to gdzie szukać tych kabli.Widziałem tylko te od licznika-3 przewody od czujnika na górze skrzyni dają przez komputer sygnał na liczniki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz53 Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Witam Czujnik jest blisko wybieraka biegów (na dole). Odłącz złączkę i sprawdź omomierzem lub próbnikiem żarówkowym czy zwiera gdy lewarek jest w pozycji luz. Moze tylko styki złączek skorodowały. [ Dodano: Pon 11 Cze, 2007 11:18 ] Może niejasno napisałem. Czujnik jest wkręcony w obudowę skrzyni, obok wybieraka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skała Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 wielkie dzięki-jak znajde chwile to go poszukam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ryszard. Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Panowie co wy na to... Moja primerka dziwnie sie zachowuje jak np z 2000 lub wiecej spuszcze z gazu - bardzo ładnie schodzi na 900 ale zaczyna sie problem od 900 do 650 poniewaz zaczynaja falowac obroty, wrazenie jest takie jakby silnik gasł a znów palił, nie wiem dlaczego tak sie dzieje...wyczysciłem przepływomierz autko lepiej sie zbiera ale obroty dalej to samo (P11 2.0 TDI 1996) [ Dodano: Czw 25 Paź, 2007 10:22 ] Dzis zauważyłem ze sama sobie dodaje gazu np z wolnych dodaje gazu a potem zaraz wraca do normalnych obrotów (650-1000) czy jest w tym modelu silniczek krokowy przypuszczam ze jest ale gdzie? Moze jego trzeba wyczyscic [ Dodano: Czw 25 Paź, 2007 19:45 ] Czy ktos moze mi odpowiedziec na moje pytanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 U mnie (P11 2.0TD) też zauważyłem podobne zjawisko, jednak zdarzało się to tylko kilka razy więc ciężko diagnozować. Prawdopodobnie jest to problem z pompą wtryskową a dokładniej z czujnikiem sztelwerku. Jeśli masz ten problem cały czas zrób autodiagnostykę, powinien wyjść błąd. Ewentualnie spróbuj podkręcić sobie obroty do 900 (niżej masz napisane jak to zrobić) problem powinien zniknąć. Na koniec możesz jeszcze zerknąć: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=falowanie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=falowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest barti122 Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 kiedyś po wrzuceniu luzu zatrzymywał się na chwilę na 900 i schodził do 650.Teraz po wrzuceniu luzu staje na 900 i dopiero gdy zupełnie stanę np. na światłach schodzi do 650.Pewnie padł jakiś czujnik lub zaśniedział gdzieś styk. Witam Mam ten sam problem , sprawdze czy ten czujnik działą Ale mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie po wzrzuceniu luzu i zdjeci nogi z gazu samochod sam przytrzyma mi jeszcze gaz przez ułamek sekundy i wtedy spada. Czy to jest normalne ze po zdjeciu nogi z gazu obroty nie spadaja odrazu tylko po sekundzie??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.